Löysin jonkun vanhemman keskusteluketjun, joka ei antanut kovin imartelevaa kuvaa ko. yhtiöstä. Mikä meininki mahtaa olla nykyään? Kannattaisiko hakeutua töihin? Metin, että ei kai siinä mitään menetäkään ja pois pääsee aina...
Kokemuksia: Perhemediat?
5
596
Vastaukset
- painajainen
Älä MISSÄÄN nimessä hae töihin kyseiseen firmaan jos et halua joutua kusetetuksi, simputetuksi ja tekemään orjantyötä pilkkapalkalla!
- JJ
en voi mitenkään suositella, yritys on edelleenkin täynnä huijausyrityksiä ym hämärää...
- Kiitos
Kiitos, tätä tietoa hain minäkin. Mikä meininki nykyään siis on, voitteko kertoa tarkemmin?
- Ei koskaan enää
Harmittaa, etten itse ottanut ko. firmasta selvää, ennen kuin lupauduin taannoin kirjoittamaan muutaman artikkelin. Mikään ei toteutunut lupausten mukaisesti, enkä lopulta saanut palkkiotanikaan sovitun suuruisena. Firma siis viilaa linssiin niin asiakkaitaan kuin alihankkijoitaankin.
- imo1
Pääsi huijari kuin koira veräjästä, vain 8 kk ehdollista useista törkeistä petoksista, tässä linkki käräjäoikeuden tuomiosta 17.10.2013.
http://www.docdroid.net/5flp/kansliatuomio-17102013-leppaniemi.pdf.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814