Ollaan kolme kivaa aikuista naista tulossa kaupunkiinne viikonlopuksi. Mikä on maukkain ruokapaikka? Löytyykö karaokeakin? Muuta mukavaa tapahtumaa? tanssiravinola?
Kivat aikuisten huvipaikat
4
473
Vastaukset
- jazzi
Ylätorilla cornerissa hyvä ruokapaikka.Sillan toisella puolella itärannalla hotelli jossa menoa ja meininkiä.Kyllä siitä kaupungista menoa ja mestaa löytyy kun vaan rahkeet riittää.Komeita vapaita miehiäkin löytyy ja varakkaita.Itsekin löysin sieltä kumppanin ja ovat uskollista sorttia.Vauhdikasta viikonloppua vaan sinne päin täältä savosta meijuriina.
- random olen
Oii corner♥ Crazy Cat on myös hyvä ravintola!
- susannaaa--
Vanhaan viestiin uusi vastaus, mutta Crazy Cat on hyvä ravintola ja ylätorin Cornerissa oleva Cafe Amanda ihana kakkukahvila. Alatorin Almassa tapahtuu, ja näköjään Itäpuolen hotellillakin. Baareina toimii alatorin Elite, päivällä kahvilana. Myös Nightbird ja Kievari Brahe on baareja melkein Eliten vieressä kaikki.
- susannnaaa---
Markkinoita on kolmet vuodessa, isoimmat heinäkuussa. Karaokea on Elitessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850