Suomi24 treffeistä vain paha mieli..

Niin täällä profiilia jo 2006 vuodesta asti pitäneenä voin todeta että ei täältä mitään löydy. Naisten vaatimukset on aivan mahdottomia minun näkökulmasta, pituutta pitäis olla väh 185, hoikka ja urheilullinen. Itse sairastan migreeniä niin en todellakaan voi rehkiä mitään urheilulajeja, no pyöräillä tietysti voin. Ja kun se urheilu tuntuu noissa profiileissa olevan koko elämä niin miksei te katso niistä piireistä sitä kumppania?

10

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnainen

Minulla ainakin urheilu auttaa migreeniin ja jos olen viikonkin tekemättä mitään niin alkaa päänsärky ja viimeistään kahden viikon urheilemattomuuden jälkeen on kohtaus päällä.

Kohtauksen aikana ei tietty voi urheilla mutta jo päänsärkyyn auttaa pieni lenkki tai kuntosali.

Yksilöllistä tietty, mutta uskoisin että jos sinnillä vaan urheilet niin kuukaudessa-parissa kohaukset on pois pelistä ja olet muutenkin terveempi ja saatat saada jopa naisen. ;)

• Kokeiltu on, ikävä kyllä ei auta, pahentaa vain tilannetta. Enemmän kärsin migreenistä yleensä juuri fyysisten urheilulajien takia.

Toisaalta moni samassa tilanteessa oleva mies on kyllä löytänyt naisen joka ymmärtää asian mut mä en oo löytäny sellasta. Pinnallista touhua kaikki täällä.

• vesipeto?
        samu1 kirjoitti:

Kokeiltu on, ikävä kyllä ei auta, pahentaa vain tilannetta. Enemmän kärsin migreenistä yleensä juuri fyysisten urheilulajien takia.

Toisaalta moni samassa tilanteessa oleva mies on kyllä löytänyt naisen joka ymmärtää asian mut mä en oo löytäny sellasta. Pinnallista touhua kaikki täällä.

Miksi lajin pitäisi olla jonkinlainen riehumislaji? Oletko ihan vaan kävellyt tai uinut rauhallisesti?

Ei se urheilu niin kauhean tärkeää ole, mutta kiukkuista ja läskiä miestä harva haluaa katsella. Jos liikkua ei kauheasti voi, sitten pitää vähentää syömisiä jos mielii olla silmälle mieluisaa katseltavaa.

• vesipeto? kirjoitti:

Miksi lajin pitäisi olla jonkinlainen riehumislaji? Oletko ihan vaan kävellyt tai uinut rauhallisesti?

Ei se urheilu niin kauhean tärkeää ole, mutta kiukkuista ja läskiä miestä harva haluaa katsella. Jos liikkua ei kauheasti voi, sitten pitää vähentää syömisiä jos mielii olla silmälle mieluisaa katseltavaa.

Itseasiassa juuri uiminen ja pitkä kävely aiheuttaa migreeniä, samoin juoksu.

• ...

No voi voi.

• lsls,asapapxl,c

Jos mies/nainen puhuu sairauksistaan ensimmäiset kerrat, se saa niskavillat pystyyn. Itse kuuntelin yhtä ruikuttajaa kolme viikkoa ja sitten ei enää jaksanut. Suosittelen ottamaan positiivisemman asenteen, jos haluaa naisseuraa, sairaanhoitajaksi harva miehelleen tietoisesti alkaa.

• ---

Aloittaja ei kyllä missään vaiheessa maininnut, että hän valittaisi kenellekään sairaudestaan. Hän vain kertoi, että migreeni rajoittaa urheiluharrastuksia, ja että tämä on ongelma, koska monet naiset hakevat urheilullista miestä.

• uijjuijjui

Ihan sama, turhaa ruikutusta joka tapauksessa. Kuusi vuotta profiili eikä mitään ole tapahtunut. Huhhuh, sanon. Kannattaiskohan ihan vaikka sujauttaa itsensä tuonne elävän elämän puolelle ja kokeilla josko siellä tulis vastaan vaikkapa samanlainen migreenistä kärsivä ruikuttaja.

• game over

Niinkö? Kyllä mulle vaan naiset vastailee. Pitää osata olla mielenkiintoinen ja pitää osata kehuta itseään et naiset vastailee takas.

• aloittajalle

sanoisin, että viu-viu-viu. Mie vien (mutta en sinuu ku oot vähän niinku valittaja, jolla tuntuu olevan luovuus kaukana), vikise sie. Jos naisen kohtaaminen on mielestäs kii siit, ettet voi joitai urhelulajei harrastaa niin kyl se vika sinus on, koska en usko ettetkö millään vois olla ureheilullinen jos niin haluat.
      Tai sit siun pitää vaa ettii sellasii daamej, joit ei nii haittaa vaik et vois liikahtaakaan. Ymmärrätsie : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe