Euroopan komissio hyväksyy Tampere-Pirkkalan lentokentän ja halp

ALL RIGHT

Euroopan komissio hyväksyy Tampere-Pirkkalan lentokentän ja halpalentoyhtiö Ryanairin välisen sopimuksen.

Komission mukaan sopimus on markkinaehtojen mukainen eikä sitä voi pitää valtiontukena.

Suomessa asiasta uutisoi ensimmäisenä Aamulehti.
Kilpailijat valittivat

Komissio arvioi, että Tampere-Pirkkalan lentoaseman halpalentostrategiaan liittyvät rahoitusjärjestelyt ja etenkin sen sopimus Ryanairin kanssa perustuvat sellaisiin ehtoihin, että markkinaehdoin toimiva yksityinen sijoittaja olisi voinut ne hyväksyä.

Ryanair on ainoa lentoyhtiö, joka käyttää Tampere-Pirkkalan kakkosterminaalia.

Kilpailijat ovat valittaneet Ryanairin saavan kilpailuetua lentoaseman kanssa tekemästään sopimuksesta.

Komissio pyrkiii ilmailualan valtiontukien valvonnalla tasapainoon alan kilpailuedellytysten ja asiakkaiden kuljetustarpeiden välillä.

2

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilen luettua

Et sitten sattunut huomaamaan, että tuossa pari pykälää alempana on jo eilen kyseisestä uutisesta aloitettu uusi keskustelu.
      Kannattaisi ensin katsoa, että mitä muut on jo kirjoitelleet

• supah supah

Uutisia foorumeille spämmääviä pahempia ovat vain ne, jotka luulevat spämmäävänsä uutisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60