joo sori toi palsta se saattaa olla cähä väärin...:)
mut nii siihe asiaan miks tein tänne keskustelun... mun mp3 (creative zen stone plus) rupes kenkkuilee ekaa kertaa sen 3 vuotisen elämän aikana. mä latasin sen akun täytee, (ainaki se näytti olevansa täynnä) otin irti tietokoneesta ja ruoesin selaa sen musaa. sit yhen biisin kohalse vaa pysähty. Yritin kelaa eteenpäi mut ei tapahtunu mitää. yeitin sammuttaa mut ei tapahtunu mitää ja painoin kaikkii nappuloit (paitsi reset) ja ei tapahtunu mitää. sit liitin sen takas koneesee eikä mitää tapahu vielkää. en viittis painaa resettii ku kaikki biisit katoo... joten oisko kenelläkää ollu vähä ees samanlaisii ongelmii ku mul ja tietäisitte miten sen sais ilman resettii toimii...:)) oisin kiitollinen.
mut en oo ees varma et alkaako se toimimaan resetistä et tietääkö kukaan?
mut jos ei oo muuta vaihtoehtoo nii pitää kai sit painaa reset... :(
mut kiittii tuhannesti jo etu kätee jos osaatte auttaa:))
Creative zen stone plus-mp3 soittimen ongelma
aiskuuuuuuu99
3
179
Vastaukset
- aiskuuuuuuu99
sori kirjotusvirheet:) toivottavasti ymmärrätte silti:)
- ????
mulla kävi niin mul on creative zen nano plus. latasin siihen musaa sit ku otin se koneesta irti niin se ei mee enää päälle !!! :((
- tinttis
jep, sama homma mulla, mut heti ekas käytös. vein kauppaan ja sain uuden tilalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811