Olen 20-v nuori nainen, joka miettii äidiksi tulemista.
Pidän lapsista todella paljon :) Ja minusta tuntuu siltä että minuun on iskenyt vauva-kuume. Haluan vauvan, mutta minulla ei ole miestä. Koska en ole löytänyt ketään vierelleni.
Mitä minun pitäisi tehdä :) ?
Haluaisin äidiksi :)
15
461
Vastaukset
- xie yanyi
Odottaa noin 10-v, ja jos identiteettikriisi vaivaa, voit mennä terapiaan tai hankkia elämääsi sisältöä.
- Äitiys on kivaa
Miksei 20-v ei voi olla äiti?
Minusta se voi kylläkin.- Järki vast. tunne
Biologisesti voi, mutta järkeä siinä ei ole, koska ehtii myöhemminkin ja tod.näk hyvvemmällä menestyksellä.
- 119191
20v voi olla ihan yhtä hyvä äiti kuin kuka tahansa:)
Kannattaa miettiä opiskelu- ja/tai työkuviot hyvin ennen lapsen hankintaa, ja tehdä ainakin suuntaa antava suunnitelma tulevaisuutta ajatellen vaikkei mitään olisi toteutuksen tasollakaan. Eikös se sanonta mene niin, että kun köyhyys astuu ovesta sisään, niin rakkaus lentää ikkunasta ulos?Tosin sinulla ei ole vielä miestäkään, mutta varmasti ihanteellisinta olisi kasvattaa lapsi jonkun kanssa. Lapsesta pystyy paljon paremmin nauttimaan, kun ympäröivät asiat ovat kunnossa, eikä tarvitse huolehtia miten maksaa seuraavan kuun vuokra.
Jos lähipiirissä on lapsia, joita voit hoitaa, niin sitä voisit kokeilla. Ärsyttävät lapset lieventävät vauvakuumetta (ainakin minulla), eli jos haluat kuumeesta eroon ole mahdollisimman paljon sellaisten lasten kanssa :D Ihanat ja suloiset lapset taas lisäävät kuumetta räjähdysmäisesti.
Tsemppiä kuumeiluun:)! - vauvanhaluan<3
Mulla on sama ongelma, kauhea vauvakuume eikä miestä. Tosin ikää pikkasen vähemmän (olen 16v). Mäkin voisin ottaa neuvoja vastaan!!
- ,
Jos täältä pitää kysellä mitä tehdä niin taatusti ei ole valmis äidiksi. Ja sinä 16 v, unohdahan koko vauvajuttu nyt muutamiksi vuosiksi. Vai provoko olet..
- Haloooooo
, kirjoitti:
Jos täältä pitää kysellä mitä tehdä niin taatusti ei ole valmis äidiksi. Ja sinä 16 v, unohdahan koko vauvajuttu nyt muutamiksi vuosiksi. Vai provoko olet..
Kyllä! Nämä kakarat eivät voi sanoa asioihin kokemusperäistä kommenttia, koska heillä ei ole pitkäkestoista kokemusta.
- äidiksi_neiti_92
Vinkkejä kiitos ?
Miten voisin saada vauvan?- Hdfjkk
Mene tuon yhden raiskariperverssin luo, niin saatte yhdessä jatkaa tyhmän ja raiskarin geenejä, jos sun pakko kaikki on heti saada ja pilata oma ja lapsesi elämä.
Hei! täällä olisi sinulle mies joka tekisi sinusta äidin.itselläni on hirvee vauvakuume mutta vain tänään koska huomenna lähden turkuun takaisin
tVjanne osoite:janne salin laurinkatu 58 a11 08100 lohja- Minä vaan
Miten olisi käyttää sperman luovuttajaa? Esimerkiksi allekirjoittanut on luovuttanut vauvakuumeisille spermaa.
flowparking@gmail.com - kukkainenn
Olipas asiallisia viestejä! ;) Itse olen 21-vuotias opiskelija. Olen vauvakuumeillut jo reilun vuoden. Parisuhteeni on vakaa, olen ollut naimisissa jo kaksi vuotta.
Haaveenamme on vauva ensi vuodelle. Matkan varrella on ollut monenlaista mietittävää. Alkuun kuume oli valtava. Mieheni lähdettyä inttiin maailma sumeni muutamaksi kuukaudeksi, minkä jälkeen totesin myös vauvakuumeeni lieventyneen. Yksin vastuunkantaminen lapsesta olisi kertakaikkiaan liikaa. Mieheni palattua armeijasta oli omituista totutella taas elämään saman katon alla. Meni melkein kuukausi ennen kuin olo oli taas kuten ennen inttiä. Vauvakuumekin palasi.
Kannattaa odottaa, että on vakaa parisuhde. Lapsia ehtii tehdä hieman myöhemminkin ja olisi tietysti järkevää saada opinnot valmiiksi ja jonkinlainen työpaikka. Omat opintoni eivät todennäköisesti ehdi valmiiksi mieheni opinnoista puhumattakaan, mutta teemme asiat vaikeamman kautta omasta halustamme. Ajasta tulee varmasti rankkaa, mutta siinä auttaa kun on toinen tukena.
Toinen asia on myös se, että vauvan saaminen lopettaa huolettoman elämän ja saattaa myös vaikeuttaa tulevan kumppanin löytämistä. Näitäkin asioita kannattaa miettiä. Vauvaa ei saa tekemättömäksi ja sitä tehdessä täytyy olla täysi varmuus että tietää mihin on ryhtymässä ja että todella haluaa sitä!
Tsemppiä! :)- Kasvakaa aikuisiksi
Ette tee lapsia saatanan penikat!!!
- perhe
moi! tässä olisi sinulle mies, olen siisti terve raitis savuton lapsirakas tumma tukkainen ruskea silmäinen normaali kroppanen urheilua harrastava 26v kirjoita minulle. sateenkaari25@suomi24.fi
- vauva
hei neito! voin toteuttaa vauvatoiveesi. siitän sinut raskaaksi kahdella vaihtoehdoillasi. vauva-@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144