Vaihdoin läppärin uuteen ja kun minulla on ollut Welhon nettiturva (F-secure), jouduin asentamaan sen tilalle Welho-DNA-kimpan seurauksena DNA-nettiturvan. Mutta yllätys - yllätys: DNA-nettiturva viimeistelee päivitystä koko ajan eikä saa sitä valmiiksi millään. DNA-Welhon asiantuntijoilla ei ole muuta neuvoa kuin poistaa ohjelma ja asentaa uudestaan. Mutta ei tunnu auttavan - olen poistanut moneen kertaan ja asentanut uudestaan, mutta asennuksen viimeistely vain jatkuu koko ajan ja hidastaa tietysti koneen muuta toimintaa. DNA-nettiturvan tilailmoitus kertoo, että virus- ja vakoiluohjelmatarkistusta ja ajoitettua tarkistusta päivitetään, siis koko ajan. Toisaalta palomuurin ilmoitetaan olevan käytössä ja ohjauspaneeli ilmoittaa, että myös DNA nettiturva on ajan tasalla ja virustorjunta käytössä. Mutta läppäri toimii tosi hitaasti. Taitaa olla ainoa vaihtoehto sanoa irti koko kyseinen nettiturva ja vaihtaa ilmaiseen vai keksiikö joku, miten ongelman saisi ratkaistua.
DNA-nettiturva viimeistelee asennusta koko ajan
5
760
Vastaukset
Itselläni oli myös kyseinen ongelma tosin tavallisessa F-securessa. Se ratkesi itsestään vähän ajan päästä.
- mse
Minulle tuli myös tuplakaistan mukana dna mokkula ja nettiturva, nettiturvaa ei ole asennettu koneelle kun olisi ollut päällekkäin sitten "turvia" jo liikaa.
hmm... näyttää kyllä samaa ongelmaa minulla olevan :/ en saanut mitään tietoo dna kautta :/ ja tämä ongelma eteen tuli tänään.
Juuri noin 2 viikkoo sitten asennettu uus 7windous ja samal myös dna netti turva.
melkein sanosin että ei tämä ainaka voi johtuu missään tapaukses windous ohjelmistosta.
Kyse on kyllä oltava jostain muusta.
Ja eikä tossaka apua voi olla siit että poistas ja asentas taas uudestaan
kun juuri on laitettu nuo kaikki koneeseen.tässä on teille kellä ongelma on niin apu asiaan :)
puratte dna kanssa tuon dna netti turvan sopimuksen ja
lataatte tästä sivustolta ilmasen virus ohjelman http://www.microsoft.com/finland/windows/antivirus-partners/windows-7.aspx ja mikä sitten sielt topiiki windous ohjelmistoon.
sain tuolta kaikki kuntoon tolla taval. !!!!F-Secure on "tietoturvauhka" jo itsessään, juurihan jokin aika sitten niiden labrasta karkasi virus maailmalle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154