Se on ollut jo nuoresta asti, kun laittaa nylonshortsit
tai tuulipuvun housut jalkaan alkaa olla ahdasta
jalkovälissä. Vastaavasti kyseisiin asuihin pukeutuneet
naiset antavat kovasti silmänruokaa minulle :D
Onko muita asiasta pitäviä?
Urheiluvaate-
14
1053
Vastaukset
- hulluhaaveilija
on kyllä :D
- AsD 998
Mulla on juoksutrikoot fetissinä monta vuotta. Ne on tosi tiukat.
Hei Juoksutrikoot kiehtoo ja niillä on mukava juoksennella. Uikkarit on kans kiimasii ja tosi kiva kattella kesällä rannalla nuoria miehiä niissä ja samaten uimariharrastajia hallissa. Semmosia Jammeri uikkareita oli kiva päästä kokeileen. Oisko jollain alan harrastajalla intoa antaa lainaksi?
t. juoksijamies- zimmari
Hankin just jammeri uikkarit, reisipituset speedot. Täytyy sanoo että tuntuvat munissa tosi kiihottavilta. Tukee sopivasti kun niissä on sisäpuolella munia varten semmonen läppä, muttei purista niinkun normi speedot!
- tiukanystävä
Naisten piukat tuulipuvunhousut aina yllättävät. Useimmat ilmestykset lenkkipolulla eivät niin säväytä, mutta toisinaan tulee vastaan (tai menee ohi) joku himottava tiukkaan pakattu kohde. Toppa-asuilla on joskus sama efeti.
Kaikkein kiimaisinta on kuitenkin trikoisiin uimapukuun pukeutunut nainen. Kerrankin eräs mimmi kyttäsi altaan päädyssä lähestymistäni lasit päässä välillä veden alla. Käytös ainakin oli niin erikoista, etten usko olleen puhtaat ajatukset mielessä. Lenkiltä muistan tapauksen, joka oli valikoinut itselleen mahdolisimman tiukat ja kiiltävät. Siinä ei enää pukeuduttu funktionaalisesti vaan toteutettiin näyttelyhaluja. Onkohan näin jokaisessa tapauksessa? Itseä ainakin säväyttää lenkilä tai uimahallissa, kun yllättää jonkun naisen katselemasta itseään. Trikoissa/uimahousuissa on jotenkin alasti julkisesti töllisteltävänä, mutta kuitenkin viralllisesti pukeutunut. Tavallaan kaikki teeskentelevät. - Adidasboy81
Kyllä on! Itse pidän Kahiseviin ja liukaspintaisiin tuulihousuihin pukeutuvista naisista. Niitä on kiva katsella kaupungilla ja lenkkipoluilla. Pyllyn muodot tulevat kivasti esille ;) kun kävelevät. Kerran kun olin lenkillä tuli pari naista risteyksestä eteeni ja lähtivät käveleen samaan suuntaan kun minä ja molemmilla oli tuollaiset liukaspintaiset ja kahisevat housut jalassa, ah sitä näkyä!!! Nykyinen tyttöystäväni tietää fetissini ja leikimme ihan säännöllisesti tuulipuvuissa. Meillä on yhdet housut mitkä on sopivasti leikattu haaroista auki ;) Pidän myös sade-asuista, sellaisista nylonisista, ohuista puvuista. Kiva lähteä rakkaan kans sateisella kelillä hieman "lenkkeilemään".
- (Shiny)sportwearfan
Oot kyllä onnekas sälli, jos oot löytäny daamin joka on mukana tollasissa jutuissa. Onko sekin oikeesti fettari vai tekeekö vain mukana?
Itellä fetissi kohdistuu enemmän kiiltäviin shortseihin. Sääli ettei niitä todellakaan enään näy mimmien päällä lenkkipoluilla tai saleilla. - Adidasboy81
(Shiny)sportwearfan kirjoitti:
Oot kyllä onnekas sälli, jos oot löytäny daamin joka on mukana tollasissa jutuissa. Onko sekin oikeesti fettari vai tekeekö vain mukana?
Itellä fetissi kohdistuu enemmän kiiltäviin shortseihin. Sääli ettei niitä todellakaan enään näy mimmien päällä lenkkipoluilla tai saleilla.Olen kyllä erittäin onnellinen asian suhteen. Avoimuus ja asioista puhuminen auttaa monesti ;) Tämä ei ole hänen fetissinsä mutta tykkää siitä kun näkee kuinka paljon itse pidän/kiihotun siitä. Hänellä on sitten oma fetissinsä mikä ei taas ole niin paljon minun juttu mutta pidän siitä myös ja kun kummanki fetissi on toisen mielestä ok niin sillonhan sitä on mukava harrastaa sen oman kullan kanssa eikä tarvi missään muualla käydä. Ja kyllä, meillä on myös ihan tavallista seksiä myös. Kaikkea kivaa pitää uskaltaa kokeilla mutta siitä pitää uskaltaa puhua että se on mahdollista.
- Hockey_
Jääkiekkovarusteissa olevat naiset kiihottaa :)
- Uki2012
Pelastusliivit sekä itselläni tai toisella ihmisellä saa kiiman päälle :)
- riteup
juu, kyllä on hieno fetissi noi pelastusliivit
- lenkkafet
Sporttisen kropan omaava nainen tuuli- tai verryttelypuvussa ja siinä lisänä uudet tai puhtaat lenkkarit sopivan löysinä jaloissa niin johan on kankikovana.
- LFGIS
Itsellä on aina ollut himo urheiluvaatteisiin, eritoten kiiltäväpintaisiin shortseihin. Mikään ei ole niin seksikästä kuin nainen kiiltävissä urheilushorteisissa, varsinkin lyhyissä. Valitettavasti kiiltäviä polyamidi/nylon shortseja ei enään juuri käytetä, ja epäilen suuresti löytäväni koskaan kumppania, joka jakaisi ja jonka kanssa jakaisi fetissin.
- Pyllybongi
Tykkään kattella juoksutrikoo-pyllyjä. Viime kesänä aurinkoisina aamuina tykkäsin lähteä auton sijasta kävellen töihin. Tosibusein juoksi sama blondi vastaan taibohi ja itte varmaan jäin suu auki möllöttämään täydellistä peppua. Välillä näin kotimatkallakin saman ihmeen. Välillä oli jalassa minishortsit ja ihan kuin kiusallaan juoksi hitaasti siinä edessä. Mutta tämähän on aina korvien välissä. Aika tuntuu hidastuvan dramaattisilla hetkillä ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164