Tähän Shining (hohto) elokuvan pätkään on lisätty kokonaan uusi teksti, jJOKA KÄSITTELEE UUTTA LAKI-ALOITETTA, mutta joka ei liity millään lailla itse elokuvaan, eikä elokuvan käsikirjoitukseen.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=r9ARMmAVw8Q
UUSI LAKIALOITE
3
217
Vastaukset
- kohta tarvitaan asei
Kas!
court of justice genewe suomen valtio ja sen rikolliset viran omaiset sosiaali viranomaiset on jo tuomittu ja oikeuden käynti kesken HS marraskuun pääkirjoitus yli 200 tuomiota ihmisoikeusrikoksista. Tuomiot ilman aihetodisteita ovat oikeus murha.yli 600 suomen kansalaista häädetty länsiväylä espoon paikallislehti uutisoi etusivullaan helmikuussa 2012 lapsiperheitä mukana, sata oppilasta vähemmän tapiolan koulussa länsiväylä uutisoi toukokuussa. maksamattomat tai osittain maksetut toimeen tulotuet sosiaaliviran omaiset siirtävät omille tileilleen ssitä kutsuttiin korruptioksi nykyisin se on ryöstömurha. Espoossa on 5 sosiaali toimistoa joissa 3.5 viranhaltijaa,eduskunnan svuston mukaan sosiaali ja terveys budjetti espoolle oli 2007 5,6 miljardia josta espoon kaupunki oman sivustonsa mukaan oli budjetoinut sosiaali ja terveys palveluihin n300 miljoonaa € mikä on realistinen julkisen talouden kustannus espoon terveyden hoito palveluihin ja toimeen tulotukiin. Sata komitean ratkaisu suomen sisäpoliittisiin ongelmiin tulisi edelleen ottaa vakavasti,kun suoja työttömyyttä vanhuutta ja sairautta vastaan maksetaan kokonaisuudessaan kelasta veroraha säästöt ovat huomattavat, toimeen tulotuesta ei makseta veroa toisin kuin eläkkeistä ja työmarkkina tuesta.
- net30203923
NETTIÄÄNESTYS HETI SUOMEEN esim. pankkitunnuksilla!!! (niinkuin edistys valtio virossakin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955