Sattui ikävästi kun hampaasta lähti paikka, pääsin hammashoitajalle joka laitto väliaikaisen paikan.
Mutta kun kaikki ei pääse hammaslääkäriin jostakin syystä niin mulla oli hyvää tuuria siinä että pääsin heti tulemaan peruutuspaikalle, toiseksi olisi hyvä olla tietysti hampaat kunnossa jokaisella mutta kun ole jonottamassa ehkä leikkaukseen niin silloin on hyvä että asiat on kunnossa. sitä taustaa vasten.
Ja ymmärsin myös sen asian, että olemme saaneet ulkolaisen työtä tekemään Lieksaan
Kiitos siitä MK
Hyvää tuuria
12
173
Vastaukset
- Voihan nenä taas
Ai Lieksassa paikkaileekin hammashoitaja ihmisten hampaat. Siis ei hammaslääkäriä siihen hommaan enää tarvitakkaan?? Ja olette oikein saaneet ulkomaalaisen TYÖTÄ tekemään Lieksaan. Siis mitä työtä , kun ei oikein selviä tuosta sekavasta sepustuksestasi.
Totta kerroin niinkuin asia oli Kyllä suuhygienisti toimi asian hyväksi ja teki väliaikaisen työn.eli väliaikainen paikka.
Meillä on tietämäni mukaan ulkomailta tulleita hammaslääkäreitä (latvia) ja todella ammattitaitoinen ja puhu suomea ymmärrettävästi.
On sitten eri asia jos ette ymmärrä mitä tehdään jos hammas lohkeaa, se oli murhe minulla silloin, mutta nyt sinulla, että olen saanut todella hyvää palvelua
Jotta nena ja pitkä ! MK- vetyukko
Tässä sulle Nenaa http://www.youtube.com/watch?v=9whehyybLqU
Olen viimeksi pääsiäisenä kuunnelut ulkomailla livenä hyvää Latvialaista orkesteria.
Sekä Myös jollakin henkilöllä on sukulaisia Riikassa nimeltään Oleg ja olenmme hänet tavanneet ja hänen äitinsä Elsa oli lieksasta ja olemme hänet tavanneet ensimmäisinä Suomalaisina sodan jälkeen joten aiheesta pois mutta tiedoksi sekku asui veteraanitalossa ja on nyt edesmennyt minulla on valokuvia.
- MA Numminen
Vai haukkuu Markku ulkomaalaisia pitkä nenäisiksi! Etkö ole tietoinen, että tuosta voit joutua käräjille?
"voihan taas nenä" sulle pitkä nenä joka epäilit sitä, mielestäni oudosti ettei ulkolaiset tekisi työtä. kyllä minä yskän tunnen.ja nuo eri väittämät ja asioiden kääntelyn tarkoitushakuisesti päälaelleen.Markku
- Eivvv
Nyt Markku prkl mene jo terapeutille hyvä mies, siehän oot ihan sekasi koko äijä.
- sumpparin m,,,,,,
Se onkin viisain paikka esityksillesi. Toivottavasti ei hautarauhaa rikota.
Ja tuossa on tuo linkki, minkä ylläpito on varta vasten sulle luonut. Retostele siellä nyt jatkossa.
Kunnallisvaaliehdokas, luo oma ehdokasprofiili! Oikein hyvä nyt voinen hymyillä jopa leveästi koska hampaat on tallella.
SYYTÖKSEEN VASTAUS
Tähän mennessä ei ole vielä tullut tuota syytöstä hautarauhan rikkomisesta en kuulu siihen ryhmään jotka käyttävät tunnuksena ristiä väärinpäin kaulassa se on yksi huolestumisen aihe vanhemmilla ja nuo viiltelyt itseen myös nuorella. joten se siitä
KIITOS hammashoidolle Markku- Hyvä Markku !!!!
minä olen siinä onnellisessa asemassa, että perheemme kamaripalvelija vie aamuisin hampaat pesulaan ja he samalla kiillottavat ne
on hyvä, että nykyisin on näitä palvevelevia hammaspesuloita Oikein kiva asia kun on noin hyvin asiat.
Minulla oli hyvää tuuria aikaisemmin kun rosvo kävi kotona ja sai hieman saalista aikanaan jopa rahaa käteisenä,eli keräystuoton onneksi lista jäi maksoin rahat tukiyhdistykselle ja shekkivihon mukaan lähti partakone tukanliippuukone hieromakoneyhdistelmä ja silmälasi.
ONNEKSI EI OLLUT TEKAREITA AJATTELE NE NYT OLISI LOUSKUTTAMASSA MAAILMALLA JOTEN OUTOA OLISI. mk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398