Haluaisin palstan, jonka aiheena olen minä itse ja haluaisin myös kyseisen palstan seriffiksi, että voin poistaa mahdollisesti negatiiviset arviot minusta.
Kehuja kyllä suostun lukemaan. Minä minä minä.
Palsta minulle
7
99
Vastaukset
- MINÄ, MINUN, MINULLE
Mitäh? Eikö Vappu Pimiällä ole vielä omaa palstaa???
- ...
Kannatetaan, fenno.maani, fennis, luomi24, huoli24, dennis24, sinneffiina, nakusan, brown-eyed.girl, fennid, zippiii, fennis24 ja 250 lisää nikkiä, tarvitsee oman palstan jolla se voi ruikuttaa ateisteista ym vihollisistaan.
- luis pästöör
Eikös se ole jo olemassa, eli narsismipalsta, sinne vain tutustumaan omiin olemuspuoliinsa.
- Minä,minä.....
Kaikenlaista häiriöö
No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
Ja sitkeesti vain pysyy keskuudessamme, vaikka monet toivovat hänen menevän hoitoon, jotta saisi elämänsä järjestykseen.
Hän rakastaa nostaa itseään esille ja dualistisesti kaipailee ja komppaa itseään omissa viesteissään.
Elämä on ja joillakin se on vielä enemmän, yeah! - itse tunnustanut.
No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
- valaistu
tää S24 on jo vain sinun käytössäsi.
Minulle voisi oman palstan tänne perustaa, koska olen, vaikka itse sanonkin, aika merkittävä henkilö täällä Suomi24:n maailmassa. Onhan minulla myös oma kääpiövaltio Jyväskylässä ja sen lisäksi olen elinvoimaisen uskonnollisen lahkon ja puolueen johtaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850