Uusi uskonto ateisteille

Bruce Wayne

Ajattelin perustaa tälläsen topicin, jossa ateistit voivat kertoa, mihin uskontoon ja mihin henkilöön he mieluiten uskoisivat. Olisi myös hienoa, jos pystyisitte itse kehittämään oman uskonnon, josta selviäisi: opinkappale, palvottava jumalolento ja symboli.

Itse uskon Batmaniin, tähän pyhään suojelijaan, joka ehkä näyttää enemmän ihmiseltä kuin jumalolennolta. Silti, hän on kuitenkin se sankari, jota maailma ei ansaitse mutta, jonka se tarvitsee. Batmanin puheesta ei ehkä aina saa selvää, mutta onko sillä niin väliä. Batman pystyy uhraamaan itsensä kaikkien puolesta, niin kuin Jeesus paitsi, että Batman on todellinen.

Symbolit: Batman merkki

Opinkappaleet: Kaikki Batman sarjakuvat (Tietenkin Englanniksi, koska se on alkuperäiskieli ja muut käännökset vääristävät totuutta.), Batman pelit: Arkham City ja Arkham Asylum ja Burton sedän- ja Nolanin elokuvat. Vielä pieni varoituksen sana: älkäätte puhuko tai katsoko Joel Schumacherin - paholaisen tekosia, sillä ne käyvät mielenterveydelle kalliiksi!

19

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiski+naapurin.kissa

Aslan.

• The Church of Sheldon Cooper

Opinkappale: Embrace the words of Sheldon, because they are far superior than your own.

Palvottava jumalolento: Sheldon Cooper

• Bruce Wayne

Ainiin... Ja tietysti uskontonne nimi olisi hyvä mainita.

• Ateistit uskoo vain pahuuteen - se on niin hyvää.

• Fennis hyvä yritä jo vihdoinkin uskoa että ateismi ei liity mitenkään pahuuteen. Vain teistit uskovat pahuuteen ja syyttävät niitä jotka eivät usko samaan jumalaan tai jumalaan ylipäätään pahuuden palvomisesta.
        Olen jo ties kuinka monta kertaa sanonut sinulle että ateismi ei ole pahaa mutta aina silti toistat tuota samaa.

• dhgfjhgkjh

Miksi olet niin katkera ja vihainen?

• Miten ihmeessä sinun ikäinen mummo käyttäytyy kuin pahankurinen teini? Haloo! Kaikki kotona?

• angelus_nigrum kirjoitti:

Fennis hyvä yritä jo vihdoinkin uskoa että ateismi ei liity mitenkään pahuuteen. Vain teistit uskovat pahuuteen ja syyttävät niitä jotka eivät usko samaan jumalaan tai jumalaan ylipäätään pahuuden palvomisesta.
        Olen jo ties kuinka monta kertaa sanonut sinulle että ateismi ei ole pahaa mutta aina silti toistat tuota samaa.

Samoin (`´)
        Olen yrittänyt selittää Sinulle MINUN omista kokemuksistani ateisteista suomi24.n ateistipalstalla ja MINUN kokemukseni on olleet vain pahoja ateisteista. Ja sinä väität sitä omaksi syykseni. òó Kerrotko, rakas-musta, miksi?

• missxcessive kirjoitti:

Miten ihmeessä sinun ikäinen mummo käyttäytyy kuin pahankurinen teini? Haloo! Kaikki kotona?

Ateisti!

• dhgfjhgkjh kirjoitti:

Miksi olet niin katkera ja vihainen?

En ole ateisti! Olen iloinen ja onnellinen ja nimetönkin mutta jokaisen on aloitettava jostain - enkä ole homo

• @fennis
        angelus_nigrum kirjoitti:

Fennis hyvä yritä jo vihdoinkin uskoa että ateismi ei liity mitenkään pahuuteen. Vain teistit uskovat pahuuteen ja syyttävät niitä jotka eivät usko samaan jumalaan tai jumalaan ylipäätään pahuuden palvomisesta.

Angelus hyvä, viel pakko sanoa, että MINÄ en ole taipuvainen uskomaan vaan ajattelen omilla aivoillani. En ole aivopestävissä! Jos sitä yritit se oli huono yritys.
        Sinut on vain aivopesty uskomaan että ateismi tarkoittaa vaan jotain ei-usko-jumalaan - mutta siihen liittyy muutakin ... mieti ja lue mitä kirjoitin tänne.

Mieti ihan itse ! Äläkä vain usko niitä mitä muut sinulle sanoo (lue valehtelee!!)
        Juttelin vapaa-ajattelijoiden kanssa Ne ei ole edes kiinnostuneita, ottavat varmaan jäsenensä setan kautta. Koko juttu on homojen järjestämä yritys tuhota heterot ja kostaa heteroille kun kirkko leimasi homot mielisairaiksi ja alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi .

Mutta iloista ja raikasta viikonloppua, kissuillekin terveisiä söpöjä olivat!

• 21
        fennis kirjoitti:

En ole ateisti! Olen iloinen ja onnellinen ja nimetönkin mutta jokaisen on aloitettava jostain - enkä ole homo

''En ole ateisti!''
        Olet katkera ja vihainen, koska et ole ateisti? Selvä, luovu jumalharhoistasi, niin vihaisuus ja katkeruus häviää.

''Olen iloinen ja onnellinen ja nimetönkin mutta jokaisen on aloitettava jostain''
        Olet olevinasi iloinen ja onnellinen, mutta sitä ei kyllä kirjoituksistasi näe.

''enkä ole homo''
        Oletko varma? Homofoobikot ovat todenäköisimmin homouttaan pelkääviä homoja.

• fennis kirjoitti:

Ateisti!

Ehh?

• Ei se mikään Batman ole, Teräsmies = Superman on meidän ainoa oikea pelastaja! Symbolina olisi se iso S-kirjain ja opinkappaleet olisi Action Comics nro 1 --> , videopelit, niin ja tietty kaikki hänestä kertovat aiheet / lehdet. Ihmiskunta kuulla Supermanin olemassaolosta ensimmäisen kerran kesäkuussa vuonna 1938. Superman suojelee meitä kaikkia.

• Itsetutkiskelija

Ehkä johonkin universaaliin tietoisuuteen. Universumi olisi tällöin vain tietoisuuden manifestoitumista, ja me ihmisetkin olisimme osa tietoisuutta. Hegelillä oli jokseenkin samantyyppistä soppaa :)

• Epätietoinen.

No tietenkin Kosmisen Epätietoisuuden Pyhä Veljeskunta (myös sisaret tervetulleita ehdottoman tasa-arvoisina).

Veljeskunnan levinneisyydestä, keskeisistä opinkappaleista tai mahdollisista symboleista en pysty kertomaan tarkemmin, koska niistä vallitsee laaja epätietoisuus...

Tämän uskonnon paras puoli on se, että kukaan ei voi väittää tietävänsä sitä oikeaa totuutta tai opinkappaleita, joiden mukaan tulisi elää. Jos joku väittää tietävänsä, niin silloin hän ei ole epätietoinen. (Onko veljeskunnalla siis opinkappaleena, että pitää olla epätietoinen? Tätä ei voi epätietoinen tietää, joten en kykene vastaamaan.)

• satuolentokone

Minun uskoni on RNGismi. Uskon siis universumin suureen satunnaislukugeneraattoriin joka jakaa kaikille hyvää, huonoa ja mitäänsanomatonta tuuria. Voitit lotossa? RNG oli suosiollinen. Et voittanut? No, ei se oikeasti iso pettymys ole, vaan odotettavissa = mitäänsanomatonta.

Syviin kysymyksiin päästään, kun pohditaan, että voiko tämän laajentaa myös ihmislajin ulkopuolelle. Tietänette tämänkaltaisen sanonnan: "Vituttaa kuin pientä oravaa, kun on käpy jäässä ja hammas poikki". Jos eläimet kykenevät tuntemaan vitutusta, niin mös ne ovat RNG:n vallan alla.

Opinkappale? Niitä on useampia.

Esimerkiksi yliopiston tilastotieteen laitoksen kurssi "Todennäköisyyslaskenta, 10 op". On hyvä pohjatieto.

Murphyn laki on aivan oleellinen.

Ja tämä on syytä sisäistää:

Spock: Random chance seems to have operated in our favor.
      McCoy: In plain, non-Vulcan English, we've been lucky.
      Spock: I believe I said that, doctor.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe