Hei, Olisi metroasema Staraya Derevnya metroaseman lähellä vuokrattava yksiö. Kaikki palvelut lähietäisyydellä. Jos jotakin kiinnostaa ?
Yksiö, 37 m2 vuokrattavana
12
543
Vastaukset
- vuokra
Paljonko olisi vuokra 1kk, esim 06/2013?
- Pliisanen
Kannattais joo yleensä kertoa hinta jos on kämppää vuokraamassa.. Myös asunnon kunto/varustelu vois olla kiva tietää..
- Vastaus !
Asuntoon on tehty remontti ja on ihan länsimaalaisessa tasossa. Laminaatit lattiassa ja tapetit / maali seinissä. Keittiö kalusteet suomesta ja kaikki varusteet paitsi astianpeskukonetta ei. Poileri löytyy ja turvana teräsovi kaksilla abloy lukoilla. Hinta on 500 - 600 € / kk
- Asunto Pietarista
Mitä muita kuluja asumisesta tulee Pietarissa? Paljonko esim. sähkö ja vesi? Kiinnostaisi tietää, ei tunnu pahalta vuokralta.
- Vastaus !
Kiinteästä puhelinliittymästä soitot tulisi maksaa itse sähkö vesimaksut (menevät kulutuksen mukaan )
- ccpvvo
Tökee hinta.
- kokoomusjykä
Karmee hinta.
- - Matti -
Asunto edelleen odottaa uusia asukkaita. Onko tarvetta ?
- hähähä
No ei noilla hinnoilla spede.
- 142241
varmaan saat tuolla hinnalla vastaaavan asunnon esim. Hesasta?!
otapa huomioon, missä tämä kämppä sijaitsee!!
teillä pussinperällä on toki toiset hinnat.
hehe
- Konsulaattiin
Tarjoo Pietarin konsulaattiin. Sinne tulee välillä uusia ihmisiä töihin väliaikaisesti ja ovat asuntoa vaille.
Hinta on hieman korkeahko, mutta metroaseman läheisyys puoltaa hintaa.
Laitan viestiä. - varma.vuokralainen
Onko vielä vuokrattavana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657