Ettisin jotain kaveria , jonka kanssa voi puhua 1d:st , ja ehkä muustakin !
Eli ite oon 14 vuotias tyttö ja nii :D:DD Emmä mitää osaa selittää , tutustuu ois kiva ja ois mukava nähä myös livenäki sit ku on tutustunu paremmi ::)
DIRECTIONERIT HOI
7
97
Vastaukset
- sasoona
siis kuuntelet one directionia . (pakko sanoo että se on hyvä bändi valinta ^_^):D 1D on ihan sairaasti hyviä biisejä.!!!
- Lollero
Saman ikänen olen ja kans hulluna tähän bändiiin (:
- moooiiii
http://www.sub.fi/onedirection/#entry/508269cfabd379.02823556
tykkää tosta ja ota yhteyttä msn roosa.raiha@hotmail.com
oon 16 - v ja 1D ON MUN KOKO ELÄMÄ mut eka oo kiltti ja tykkää tosta ! tarviin joka tkykäykse toho, sit lisää mut msn ja jutelllaa lisää ! kiitos jo valmiiks mä oon 13v. ja oon kans iiiihan hulluna 1D:hen (:
Ite oon 14 ja r.a.k.a.s.t.a.n. 1Dtä! jos haluutte jutella niin lähettäkää viestii vaa! :D
- Puskajussityttö
1D & ZAYN ! ♥ Jos joku haluis esim facebookis jutellaa.. ? :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831