Mihin katosi
- Afrodite -
tuo vesien liikuttaja
patojen aukaisija
tulien
Jumalatar
joka sytytti yöllisen kuun
tähtien majakoiksi loistamaan
niin taipuivat viljaiset pellot
syksyn sadoiksi kypsyttäen
leimahtaen yksinäisten
sydäntenkerhoon
tulipalloiksi
toisilleen sykkimään
kohden aamunkajoa
Hetken hämärän hiljaisuus
herätti elämänairueet eloon
kuin
joutsenparvina
lipumaan laineilleen
- Afrodite -
hiljaisuus
kutsuu äänellään
minne äänenkajot eivät yllä
joita tuulikellot kantaa
kuiskeet mukanaan.
Afrodite
6
89
Vastaukset
- Mariko Vaara
Mä olin näkevinäni sen viimeks piin kovan kaupallisuuden kolera-altaassa.
Toivotaan ettei täällä ei tuo todellinen kaupallisuus kukkisi että säästyisimme erilaisilta " kolera tapauksilta ".
Mielenkiintoisesta kommentista rehti : Kiitos !
- Liona
Upesti kirjoitettu Afroditesta!!
Kai Afrodite on sälitettynä (balsamoituna) greikkalaisen mytologiaan....Myös Sinulta mielenkiintoinen kommentti Hyvä Liona.
Aika seikkaperäinen oli tuo aiheenikin että jostain kumman syystä tuo Afrodite tuli mieleeni tätä kirjoittaessani.
Jollain tapaa runoni kietoutui kohtuullisen hyvin tuon aihepiirin tunnelmiin.
Kiitos Sinulle että Hyviä Elokuun tunnelmia,sateista huolimatta !
Ja tuulikello soittaa
hiljaisena huokaa
miksi kaikki kaunis katoaa
vaipuu yöhön mustaan
vain aaltojen pauhu kuuluu
kuukin piilossaan uinuu
ei kutsu yöllistä kulkijaa
Afroditeä katsomaan
Kaunista dolania taas
minä kin lukea saan
kiitosKaunis oli myös kommenttisi,josta : Kiitos !
Näin se vaan tämäkin kesä on jo lähes mennyt ja syksy kolkuttelee vuodenajan oveaan... " ei kai vaan syyssateita tuoden " ?
Sinulle Hyviä syksyn tunnelmia toivottaen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893