Pitkät hiukset pojilla?

Nom nom nom...

Mitä mieltä te tytöt olette jos pojilla on pitkä letti? (hyvin hoidetut)

Itselläni on 63cm pitkät.

67

1449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fluffyhairr

Pojilla saa olla pitkät hiukset JOS pitää niistä huolta eikä anna olla sellaisena rasvaisena ruoskana naamalla :3 ex-poika ystävälläni oli olkapäihin asti ulottuvat hiukset joista pidin kovasti :3

• Ne mitään poikia

oo, jos niillä on pitkät hiukset. Laittaisivat saman tien hameen päälleen.

• !fcuk

Joidenkin ei tarvitse todistella miehuuttaan.

• naiseutta vaan...
        !fcuk kirjoitti:

Joidenkin ei tarvitse todistella miehuuttaan.

Siksikö niillä on myös korvikset?

• !fcuk
        naiseutta vaan... kirjoitti:

Siksikö niillä on myös korvikset?

Kalju ehdottomasti! Pitkähihainen suomileijonapaita päälle ja juomaan kaljaa. Muistaa kiroilla ettei kukaan luule naiseksi. Todistustaakka on nyt sulla.
        Sen takiahan sitä äijäillään ettei omat femiiniset piirteet paljastu. Vois vaikka hävettää tai menettää maineen lähipubissa.

• hahah!
        !fcuk kirjoitti:

Kalju ehdottomasti! Pitkähihainen suomileijonapaita päälle ja juomaan kaljaa. Muistaa kiroilla ettei kukaan luule naiseksi. Todistustaakka on nyt sulla.
        Sen takiahan sitä äijäillään ettei omat femiiniset piirteet paljastu. Vois vaikka hävettää tai menettää maineen lähipubissa.

Sulla on stereotypiat hallussa, poika. Hyvä, että osui ja upposi.

• !fcuk
        hahah! kirjoitti:

Sulla on stereotypiat hallussa, poika. Hyvä, että osui ja upposi.

Miehuus mitataan teoilla ja sanojen takana seisomisella. Nämä kaljut leijonariipusläskit pitävät melkoista meteliä itsestään siellä terassilla kun vaimonsa (ne kenellä vielä on) on kotona lasten kanssa.
        Ja mua saa pojitella kuka tahansa joka maksaa viikkorahaa mulle :)

• jennie

Itse en pidä pojilla tai miehillä pitkistä hiuksista. Ei se näytä olenkaan hyvälle mun mielestä, mutta kyseessähän on maku asia. Toiset tykkää ja toiset ei, eikä kaikkia voi millään miellyttää.

• Pitkät!! <3

Lyhyet hiukset näyttää tosi harvalla miehellä hyvältä. Paljon paremmin useimmille sopisi pitkät hiukset. Tosi mitättömän näköisistäkin miehistä saisi helposti uljaita prinssejä pitkillä hiuksilla. Nam!!

• Kyllä tykkään

Pitkät hiukset on ihanat, varsinkin jos on hyvinhoidetut. Useammat miehet voisivat kasvattaa pitkiksi :D

• NeitiVaan56

No, minäkin kerran silittelin sellaisia miehen pitkiä hiuksia. Ja tosiaan siihen se jäikin sitten, en silittele toiste! Miehellä pitää olla miehen mieli ja myös hiukset, kun minä silittelen.

• <3

Pidän miehellä pitkistä hiuksista, jos ne ovat hyväkuntoiset, suorat ja mieluummin tummat. Kiharat, takkuiset, pörröiset tai epämääräisen maantienväriset eivät näytä kovin hyviltä pitkinä. Oman mieheni hiukset ovat punaiset ja luonnonkiharat, hän pitää ne lyhyinä ja hyvä niin.

• nainen429364

Yksi sana, EI.

Pitkä tukka miehellä on ehdoton turn off. :(

• sheridane

Pakko myöntää, että olen aivan heikkona pitkiin hiuksiin miehellä. Lähes kaikki miehet näyttäisivät paremmalta pitkissä hiuksissa. Ei ole väliä ovatko ne kiharat, suorat, tummat, vaaleat... kaikki käy! Oikeastaan ainut on, että ne olisivat edes melko hyvässä kunnossa. Ei miehillä kuitenkaan tarvitse olla niin siloiset ja täydelliset hiukset kuin naisella.

Entäs aloittaja? Pidätkö sitten enemmän pitkistä hiuksista naisella? Haittaako, jos naisella on lyhyemmät hiukset kuin sinulla vai pitääkö olla pidemmät? Itselläni on tällä hetkellä noin 100cm hiukset.

• Siitä vaan

Ihan OK. Nuorena pitää brassailla, jos pystyy. Suurin osa miehistä joutuu kumminkin taistelemaan kaljuutta vastaan ennen pitkää. Kalju päälaki ja niskassa poninhäntä on kyllä kamalan näköistä.

• tsäh123456

ei tietenkä saa! kiljui setämies keittiöstä (pitkä ja punaseks värjätty)

• Pöllömpää ei ole

kuin tämä kysymys nykyaikana!!!

• kaikkea sitä

Samaa mieltä.Tosiaan ei pöllömpää kysymystä voi esittää.
        On jokaisen oma asia miten hiuksiaan päässään kantaa tai on ilman.
        Joka ei tykkää,pitkistä hiuksista ,se on hänen häpeänsä ja päinvastoin.
        Kukaan ei miellytä kaikkia,joten turha tällaisia kysymyksiä edes kirjoitella.
        Jokaisella oma personallisuus ja itsemääräämisoikeus kroppaansa.

• titititititititititi

Pitkät hiukset ehdottomasti! Tunnen muutaman pitkätukkaisen miehen ja he ovat äärimmäisen viehättäviä :3

• Börje vaan

Samaa mieltä!

• zmirre

Mun paras kaveri käy kuumana pitkätukkiin.

• fsakdgu

Todellakin. En tiiä mitään paremman näköistä kuin mies jolla on pitkät hyvinhoidetut hiukset. Olen kai sitten jotenkin outo. :3

• täysi oikeus

Olet paremminkin normaali!

• x- fox

Pitkät hiukset olivat joskus vapaan miehen merkki. Vangeilla, sotilailla ja orjilla oli lyhyet tai ei ollekaan hiuksia.

• kjhgfghj

Joo. Nämä onkin hyvin primitiivisiä juttuja. Turha näistä on mitään järkeä hakea.

• Ruskea tukka

Mieluummin pikät hiuksest kuin kalju.Naurattaa yleisillä paikoilla kun kaljupäiset miehet pyyhkivät hikeä kaljuliinalla!Ehkä joillekin kaljupää antaa mielikuvitukselle taruakin ihmeellisemmän Fantasian!

• jm97

no hyi eihän se ole mies eikä mikkään! ei pahalla.

• mitä vikaa

Pitkät hiukset miehellä on mulle ehdoton turn-on. Se on ensimmäinen asia minkä huomaan miehessä. Erityisesti mustat pitkät hiukset...nam. Mutta värillä ei ole suurta väliä kunhan pitää hiukset hyväkuntoisina.

• siistit lyhyet hiuks

homo oot!

• Se on kaunista

Se on monesti justiinsa näinpäin tosielämässä. Homoilla on kaljuksi ajeltu nuppi.
        Pitkätukkaiset miehet eivät useimmiten ole homoja.
        Heidän ei tarvitse näytellä kovista. En silti syyllistä homoja. Eihän ne sille itse mitään voi. Sehän on järkeenkäyväkin asia. Eihän naisellisen näköinen mies vedä homoja puoleensa. Ainakin yleisesti ottaen.

Mistähän se muuten johtuu se iänikuinen väärä nimittely ja käsitys, että pitkätukkaiset miehet ovat homoja?

Minä tiedän syyt. Niitä on useita. Jätän ne tällä kertaa sanomatta. Ehkä myöhemmin palaan asiaan.

No yhden syyn voin sanoa aluksi: Pitkätukkaiset miehet ovat yleensä fiksuja ja kansainvälisiä.

• Kyllä sopii

• aaaaaaaaoo

Pitkät hiukset on ihanat miehillä.

• Sopivat hiukset

Haiseva ja hikinen kalju,yäk.....................................

• hmmmmmmmmmmm

Pojat saavat käyttää myös sukkahousuja. Siihen ei ole kaljamahoilla mitään sanomista.

• Saa olla aivan ehdottomasti. Pitkät hiukset miehellä voivat olla tosi seksikkäät... Kunhan ovat puhtaat ja hyvin hoidetut.

• Epäilijöille

Olen vähähiuksinen 60 ja naistentansseihin menossa , ottamaan tanssihiet otsalle ja valumaan...

• kaljuhöntiksti

Yäkkkkaljuille,yäks.......................yrjöttää kaljut ....yäk....

• Parta jehu

Pitkät rasvaset takkuhiukset ja ehdottomasti pitkä risuparta.
        Kyllä miehellä parta pitää olla, se on miehisyyden merkki.
        Maitonaama se on, joka ei partaa kasvata.

• susukihiukset

miehillä ollut kautta aikojen pitkät hiukset,sotilailta siviileille lyhkäiset siirtyivät 1900-luvulla ja lähinnä Suomen veteraanien ja jenkki-siilin takia myös Suomeen rantautui Beatnikki-kaudella asetelma "homot vai miehet".70-luvulla jokainen menystyvä bändi oli "pitkätukkia" ja sen ajan murkut pitävät nykyään noita poninhäntiä joita aikoinaan pitivät VAIN jazzi-diggarit/muusikot.ja moni pitkätukka nykyään on pitkätukkia koska alla on velkainen Harrika ja buutsit,ja ollaan niin "bikeriä" kun AB-kortilla saa ajaa,eikä snadina ollut edes mopoa..kaasutellaan/Elvistellään terassien edessä iltaisin ja päivisin merkonomin koulutuksella pankin juoksupoikana puku päällä ponnari rusetilla..tosiasiassa "kunnon duunarin" japsipyörä pesee joka lajissa paitsi äänessä Harrikan,ja tosiasia että pitkät hiukset sopivat jokaisen päähän monesti paremmin kuin 3mm sänki,pulipää-muoti elänyt nanosekunnin ihmiskunnan historiassa,katsokaa 70-luvun leffoja/mainoksia,ainoa pulipää oli Yul Brunner !!!

• Viisautesi ihailija

No siinäpä kattava tutkimus pitkähiuksisista miehistä. Saati sitten bikereistä. Teitkö sen omakustanteisesti vai rahoittaako joku yliopisto noita tutkimuksia?

• "beatles"

Eihän kukaan haluaisi olla puliPÄÄ eli KaljuPÄÄ tai veli puolikuu...jne !Hyvällä "lapsella" monta nimeä.Silestone....he, he,....................................................

• moon_80

Omasta mielestäni jotkut pojat tai miehet on paremman näkösiä kun niillä on pitkä tukka....eli kannatetaan =)

• Ehdottomasti EI pitkää tukkaa,eikä korvakoruja miehille.

otan vaan lyhyttukkasia ja koruttomia.

• kaikkikäy eiksniin

Ehdottomasti KYLLÄ ja korvakoru ja meikkiäkin joskus

• Minkäpä toduutelle

Joku kaljupää miinustelee täällä katkerana pitkäntukan suosijoita.
      Se on luonnonlaki että pitkä- ja tuuheatukkainen mies paneskelee naiset.
      Tietenkin pitää olla muutenkin komea ja älykäs.

Kaljuus ja vähähiuksisuus on aina miinusta komeallekin miehelle.
      Samoin tietenkin kauniile naisille.

• hiusfetissi

Mun mielestä miehellä suorastaan pitää olla pitkät hiukset, kalju tai ihan siilit hiukset on niin turn-off mulle. Pitkillä hiuksilla monen miehen saisi varmasti paljon puoleensa vetävämmän näköiseksi, mutta eipä miehiä itseään tunnu tämä usein kiinnostavan. Mitä ihmeen miehekästä lyhyissä hiuksissa muka on? Nehän on vain kynityn näköiset, pitkät hiukset tekee miehestä uljaan oriin näköisen.

• Kyllä se näin on

Eiku leijonan.

Pitkätukka sen lisäksi että se komistaa, kertoo että mies on älykäs. (Yleensä on näin).
        Tämä on muuten totuus. Sanokaa mitä sanotte.

Onhan se tyhmää tehdä itsestään rumemman näköisen kynimällä päänsä. Sitten vielä kulkee pakkasessa pää paljaana. Jo tämä yksi lause kertoo paljon.

Tieteellisesti tutkittu asia. Pitkätukkaiset ovat älykkäämpiä

• liilis

Oma mielipide on se että tottakai saa olla jos itse niistä tykkää ja haluaa pitää. Mut jos on pitkät niin niiden pitää olla hyväkuntoset, koska muuten ne ei näytä hyvältä.. :o

• long black hairs

Tottakai saa olla. Ihan niinku naisillakin ne on hyvännäköiset kun on siistit. Kyllä on paljon naisia pitkillä hiuksilla ja niin epäsiistit. Jos vähän panostaa ulkonäköön niin se ei paljo maksa.Lyhyet tai pitkät kuhan on siistit. kyl kieltämättä ponnaripojat on namusia..

• aapo

Minä oon sitä mieltä että naiset pitää naisellisesta miehistä jostain syystä jotkut naiset no arvaatte kai syyn.

• Olenko taas oikeassa

No ei pidä kutiaan.
        No jaa... Naisellinen mies ja naisellisen, eli hyvännäköinen mies ovat kaksi eri asiaa.

• homojateolwtte
        Olenko taas oikeassa kirjoitti:

No ei pidä kutiaan.
        No jaa... Naisellinen mies ja naisellisen, eli hyvännäköinen mies ovat kaksi eri asiaa.

Te kyllä osaatte naurattaa.. Niin semmonen urosleijona on teidän kuvitelma. Mikä onkaan todellisuus? Finninaamanen nörtti. Ei helvata pistää naurattaan noi teidän oletukset haahaaaahhha.

• Sievästi losopyllyt
        homojateolwtte kirjoitti:

Te kyllä osaatte naurattaa.. Niin semmonen urosleijona on teidän kuvitelma. Mikä onkaan todellisuus? Finninaamanen nörtti. Ei helvata pistää naurattaan noi teidän oletukset haahaaaahhha.

Mikäpä nörtissä vikana? Liiankin hyvä mies teille losopyllyiile. Katsokaa peiliinne.

• saa olla

Kyllä saa olla pitkätukkaisia miehiä siinä, missä on lyhythiuksisia tai kaljuja miehiä. Mikäli vain ei ole rasvalettiä, mutta ei niitä omasta mielestäni kuitenkaan tarvii alkaa parturissakaan suoristelemaan jos ei sitä sitten itse halua sillä luonnollinen puhtaat hiukset kelpaa tai vaikka rastat ihan sama.

• Ei Simson

Kyllä saa olla pitkät hiukset. Miehen pitää omiaan (n.50cm) usein nutturalla, tai poninhännällä. Hän hoitaa hiuksensa hyvin ja olen saanut kehuja niistä jopa ystävättäriltäni

• Mulla on ollut lähes "aina" pitkät hiukset. Inttiin joutui pois ajamaan, mutta sen jälkeen kasvatin takasin.
      Nuorempana kysyttiin usein "miks sulla on pitkät hiukset?"
      Ja jatkuvasti kysyttiin"missä bändissä oot?"
      Myöhemmin kysymys muuttui muotoon "ootko jossain bändissä?"

Silloin alkoi pitkät hiukset miehilläkin yleistymään.

90-luvulla usein baarissa takaapäin koputettiin olkapäähän, ja pyydettiin tanssimaan. :D Oli kundeilla usein hyvät ilmeet, kun käännyin ja sanoin vaan "ei kiitos"

• Keskustelun aloittelia

HUH HUH! Viimeksi kun vuonna nakki ja pottu laitoin saman kysymyksen tuli 4vastausta. Ja nyt syntyikin iso keskustelu xd Kiitos vastanneille! :) Olisko vastaajista 78%prossaa sitä mieltä että on ok/hyvät???

• bonnieh

Pitkät, puhtaat hiukset miehellä... Om nom nom nommmmmmm! Oh yes!

• Lottissss

No itse en tykkää.. Tytöillä pitkät hiukset. =)

• cowboy3

Pidä pitkät hiukset. Annat vaan kasvaa. Armeijan jälkeen olen antanut kasvaa ja nyt 74cm pitkät, enkä aio leikata

• Nom nom nom...

Sulla on sitten muakin pidemmät? :D
        Itse oon 13v. On kyllä vaikee luopuu näistä kun meen armeijjaan.

• parasdislovegirl

Musta ällättävää etenkin sellaset hunosti hoidetut rasvaiset heviletit :P
      mutta js on ihanat hyvin hoidetut kiharat kuten Harry Stylesillä, nii siitä mä pidän!

• aamu-rusko5

En nää syytä miksei pojalla voisi olla pitkät hiukset, mutta tosiaan.. en oo ikinä tuntenut ketään pitkähiuksista jätkää, joka olisi pitänyt hyvää huolta niistä. Plus näyttänyt paremmalta kuin lyhyillä! (;

Mutta tosiaan oma mielipide on se, että lyhyemmillä on parempi. Voi olla hieman pitkähköt, mutta ei kuitenkaan hartioita pitempi. Näyttää vaan yksinkertaisesti paremmalta lyhyemmällä. Mutta sekin on makuasia taas. :)

• 4356436655635

hot

• Tuo on niin makuasia, naisten maku miehessä menee kaljusta pitkiin hiuksiin. Itse tykkään vähän pidemmistä, ja tarkoitan nyt suunnilleen niin että saa niistä jonkun kmpauksen (esm sivujakaus, otsis, taaksepäin niin kui prinssi Danielilla :D ) tai sit n. olkapäihin asti jotka on nutturassa, kuten salkkareiden Jirillä oli aikoinaan ;) nomnomnom

• emotyttö vaan..

entäs sitten emopojat? AH rakastan!!♥

• hehhehh

mites macgyver tyylinen takatukka uppoaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe