Niin, eli mitä voisi syödä/juoda aamupalaksi? Mahdollisimman vähän kaloreita ja täyttävää sekä mahdollisimman helppoa. En yleensä syökään sen takia, sillä pelkään että jossain on liikaa kaloreita tai sitten en vaan jaksa alkaa tekemään jotain puuroa tms. Aamupalattomuus kuitenkin kostautuu, sillä koulupäiväni matkoineen kestää 7.20-16.00, jolloin loppupäivästä on jo liian heikko olo. Joten ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan! :)
Mitä aamupalaksi?
8
597
Vastaukset
- 10+16
Puuro on just hyvä ja nopea tehdä mikrossakin! Laitat vaan vettä ja hiutaleita lautaselle, sellasenaan mikroon ja sekoita. Itsekin oon laiska ruveta keittämään aamuisin, mut puuro on vähäkalorista ja täyttävää.
- fattiebattie
elovena pikapuuro rocks
- aamupala rokkaa
Syö kunnon tuhti aamupala, niin ei sit loppupäivää kohden heikota :)
Tässä esimerkki aamupalaksi:
- kaksi leipäpalaa voita päälle 4 siivua juustoa ja makkaraa
- 2dl jugurttia
- hedelmä
-lasi tuoremehua porkkana,omena ja kananmuna.Ihan vaan ehdotus:)
- Nuupi
Itse juon vain kahvia, mutta omena ja elovena pikapuuroa joita on monen makuisia..vähän kaloreita ja täyttävää.. :)
- whatido..
kannattaa juoda aamul 1-1,5l vettä ni se on kaloriton aamupala!
- */*/
Ei aina samoja. Puuro kumminkin ainakin 5 päivänä per viikko. Päälle marjat tai mts. Leipää,viiliä ,jogurttia,vaihtele hyvä immeinen. Puurojakin monenmoisia. Hedelmä taskuun "evääksi"...
- littleone-
Syö raejuustoa ! Vähän kaloreita mut paljo kaikkee hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634