Olen hankkimassa koiraa ja yksi vaihtoehto on tiibetinspanieli. Tykkään kävellä
metsässä ja olisi mukava pitää siellä koiraa vapaana. Mitenkähän tuontyyppinen ulkoilu / lenkkeily onnistuisi tipsukan kanssa? Ovatko kovia karkailemaan? Yleensä olen tavannut heitä vain kaupungin kaduilla. Ovatko vaikeasti koulutettavia? Kaikki tipsuja koskeva kokemustieto kiinnostaa.
Tiibetinspanielin kanssa metsässä
Tipsukka
1
103
Vastaukset
- mettään!
Kyllä meillä metsälenkit onnistuu hyvin vapaana. Koira nauttii silmin nähden kun pääsee hyppelemään mättäälle, kannoille, kallioille ja nyt on saanut syödä mustikoita :) Metsäkävely voittaa kaduilla lenkkeilyn mennen tullen! Tipsuni (narttu) pysyy polulla ja perässäni hienosti, tarkkailee minua. Jälkiliinaa voi hyödyntää luoksetuloa metsässä opeteltaessa. Tipsu on omasta kokemuksestani suht. helppo kouluttaa kun on lempeän määrätietoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657