ihminen skitsofreniaan tai muuhun vakavaan mielensairauteen? Vuosien helvetin yhä jatkuessa annan neuvon joka todellakin kannattaa huomioida, Hankkiutukaa välittömästi tästä ihmisestä mahdollisimman kauaksi mikäli ette ítse halua sairastua vähintään vakavaan masennukseen ja siitä on leikki kaukana.
Jos psykoosissa elävä ihminen alkaa kiusanteon ja häiriköinnin, olet täysin vastaantulija oikeuslaitoksen, poliisin, verottajan ja lastensuojelun hampaissa. On turha selittää että ilmoittaja on sairas koska se ei kiinnosta ketään. Olet syyllinen kunnes toisin pystyt todistamaan. Juokset kuulusteluissa ja kuulemisissa. Mistään et saa apua eikä kukaan lähipiiristäsi ymmärrä vaikka uskaltaisit ottaa asian puheeksi.
Koska yhteiskunta ei tosiasiassa ole kiinostunut näiden ihmisten hoitamisesta niin he ovat pääasiassa heitteillä (avohoito) vuosikausia, kunnes kuolevat tai ehkä toipuvat jollekin tasolle. Vuosia se kuitenkin vie ja siinä paksuniskaisimmankin lähiomaisen niska kyllä taittuu.
Sairastuiko läheinen
Taastulikirje..
2
147
Vastaukset
- qwefqwfqw
h***** v****
Hei,kerro lisää?Millainen kirje tuli?Tiedätkö,että jos sinua kiusaavalla ihmisellä oikeasti on skitsofrenia diagnoosi,sinun on helppo vedota siihen seikkaan ja saat kaikki sympatiat puolellesi vaikka itse olisit yhtä syyllinen tilanteeseen!Skitsofrenia on helppo leima lätkäistä ja syytellä sen perusteella.
Jos olet skitsofreenikon lähiomainen?Niin missä ihmeen kuulusteluissa muka ravaat,mitä olet tehnyt,mistä sinua oikein syytetään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716