Oon kiinnostunut seksiseurasta 35-50 v.naisen kanssa deitti palstoilla ollut joitain ilmoituksia ja joihinkin naisten ilmoituksiin olen vastannut asiallisesti ja fiksusti...tuloksetta.Paljon puhutaan ns.puumanaisista ja kuinka vanhemmat naiset on kiinnostuneita nuoremmista miehistä,mutta mistä kiikastaa?Itse olen noin kolmekymmentä vuotias eikä ilmoituksissani ole rima ollut kovin korkealla ainoa oikeastaan kriteeri on ollut avoin mieli ja että hyvin tultaisiin juttuun tietysti.Mietinkin tuoko ikä mukanaan suorituspaineita jos on kertynyt kiloja tai muuten aika jättänyt jälkiä eli ei uskalleta vaikka haluaisikin?
Kui voi olla nii vaikeeta löytää aikuinen nainen?
77
2243
Vastaukset
- mimmihiiri
No siitähän on juuri kyse. Olen liki viisikymmentä ja halut on kovat ja mies ei pysty tai halua tai jaksa. Mutta koska en ole millään määritelmällä missimittainen, en voi edes kuvitella, että joku minua haluaisi. Vanha lihava ämmä. Se siitä ja sen kestävyydestä. Enää ei ole kiva edes runkata. Alle viisikymppinen ja seksuaalielämä loppunut jo vuosia sitten. Ehkä sitten seuraavassa elämässä vaikka lehmänä tai talitiaisena......
- Pampulainen
Tuttua puhetta menneisyydestä. Mies ei enää aikoihin kyennyt eikä muutenkaan osannut...ja nyt erottuani...huomaan että nuoret miehet piirittää..ja kilojakin on kertynyt kiitettävästi. Mutta kun on iloinen mieli ja avoin, voi vielä oppia nauttimaankin..
Ja ennen kaikkea oppimaan uutta!! Miten nautinnollista elämä voikaan vielä olla...!!!
- M23-tre
Olen 23-vuotias mies ja sama ongelma että ei löydy millään vanhempaa naista joka haluaisi pitää hauskaa salaisesti ja vähän vakituisemmin seksin merkeissä. Yrittäisin tietysti hakea seuraa ihan livenä jos en olisi liian ujo sellaiseen.
Eipä vain tunnu täällä netissäkään luonnistuvan sitten niin millään haluamansa seuran löytäminen. Epäileeköhän naiset joksikin huijariksi eivätkä sen takia uskalla vastata ollenkaan? Jos tässä taas on kyse siitä että vanhemmat naiset häpeilee omaa vartaloaan niin ihan turhaan. Itse ainakin innostun muodokkaista naisista eikä haittaa vaikka olis vähän lihavakin. - Vituiksmään
Tuttu juttu ehkä kahteen kymmeneen vanhempien naisten ilmotukseen vastannut eikä mitään ikinä takas.Kertokaas nyt joku vanhempi naishenkilö onko joku joskus oikeesti päätyny netin kautta sänkyyn asti nuoremman miehen kanssa???Ottajia ois kyllä teillekin...
- mulle kans
Kun sä tuollasella nimimerkillä kirjotat niin jo heti joku niskavilla nousee pystyyn.
Netissä pitää tehdä vaikutus sanoilla. Niitä pitää osata pyöritellä oikeallavalla ja fiksusti, vaikka täälä puhutaankin asioista niiden oikeilla nimillä senkin voi tehdä tökerösti tai fiksusti :-).
Riveiltä ja rivien välistä pitää löytää se karisma joka vetoaa. Paras on kirjottaa se mitä ajattelee oikeasti, ja vielä lukea teksti läpi sillä ajatuksella, että saako toinen nyt varmasti joka lauseesta sen kuvan sinusta mitä oikeasti olet ja tarkoitit.
Tektistä on haasteellista löytää se jokin, jonka näkee ihmisestä livenä suurinpiirtein heti, kävelytyyli, hymy, puhetyyli, se tietty ilme. Miehen kokonaisolemus päästä kenkiin pitää natsata yhteen, se vetoaa minuun. Pukutyyppien on melko turha tulla puhumaan mitään, mutta renttukaan ei saa olla. Toisiin naisiin vetoaa jokin muu, pituudesta ja painosta ollaan tarkkoja. Mielestäni ne eivät ole niin olennaisia asioita, liukuvat kriteerit, joihin karisma vaikuttaa. Paitsi, etten mitään kukkakeppiä huolisi.
Miehen kun pitää yritää kuvailla itsensä ja olemuksensa sanoin tuntemattomalle ihmiselle ja samalla kertoa mitä on mielessä naisen ja mahdollisen suhteen tiimoilta, siinäpä on haastetta kerrakseen.
Sitten on vielä sellainen jännä juttu livemaailmasta, että jos saman minua mielyttävän tyylin vaateparren pukisi kahdelle eri ihmiselle ja yrittäisi vielä sanoa että ole niin ja näin, niin toisen kokonaisolemus voi olla just, mutta toinen ihminen ei menis millää läpi. Tätä olisi mielenkiintoinen joskus kokeilla. Toisin sanoen liian päälle liimatulla tyylillä ei tule oikeaa tulosta, kaikki pitää tulla luonnostaan ja sydämestä. Pätee myös kirjoitettuun tekstiin, jolla nettimaailmassa toimitaan.
Vaattet ja teksti tekevät miehen.
Toivottavasti tässä on niin paljon tolkkua, että tulin ymmärretyksi, miehet kun ajattelevat ja tulkitsevat joskus niin eri tavalla.
- Roosan kanssa...
Olen yli viidenkymmenen ja sinkku, olen pongannut pari nuorta miestä treffipalstoilta ja siskot ette usko kuinka hauskaa meillä on ollut. En ole ujo ja kaino vaan tykkään tehdä asioita sängyssä ja näen,että myös miehet ovat olleet tosi otettuja. Miksi meillä naisilla on vielä tässä keski-iässä ulkonäköpaineita, en ymmärrä. Toki itse olen aina pitänyt huolen itsestäni ja en ole päästänyt itseäni rupsahtamaan ja näin voivat tehdä myös muutkin jos sen näkee tärkeäksi. Nuoret miehet tehkää ilmoituksistanne vetävä, ei liian tyrkky mutta sopivan houkutteleva niin jossain vaihessa pyyntöönne vastataan..
- M23-tre
No kerroppa mikä teihin vanhempiin naisiin sitten vetoaisi että osaan parantaa mahdollisuuksiani ja mihin paikkaan kannattaisi laittaa ilmoitusta että onnistaisi kaikkein varmimmin.
Harmittaa kun tältä palstalta poistetaan jostain syystä mun viestejäni vaikka kaikki on ollut ihan asiallisia. Onkohan ylläpidolla tai jollain henkilöllä täällä jotain minua vastaan? - m45posting
Valitettava tosiasia on, että monet jo 35 vuotiaat ovat aivan karmeessa ulkoisessa kunnossa eivätkä halua näyttää itseään somalle "pojalle" vaikka muuten mieli tekis (varmaan). On myös 50 naisia, jotka eivät välttämättä ole hoikkia mutta näyttävät muuten todella vetäviltä. Ei sellaiseksi puumaksi rupea muutoin kuin sellainen nainen, joka on huomannut jo miesten katseista, että on katseen kestävä.
Toinen lukunsa ovat ne naiset, joilla ei vaan itsetunto anna periksi vaikka ulkonäköä olisi vaikka muille jakaa. Eli, joudut vaan sitkeesti hakemaan edelleen :)- Muusa
Juuri näin, itse piirua vaille 50v en ole hoikka, enkä missinmitoissa. Olen kokoa xxl mutta kuulemma kaunis ja haluttava..ja nuorten miesten mielestä kaikki nämä. Vielä en ole sänkyyn päätynyt mutta ehkäpä pian..vientiä tuntuisi olevan..
- Viiskytvuotias
Niin ne aikuiset naiset kertoilee, että pikkupojat yrittää heitä nettipalstoilla iskeä. Pilkkaavat vielä. Eipä paljon ole puumanaisista tietoakaan.
- Kun nainen
tulee tietyyn ikään sitä ei tyydytä mikään.Nämä yli 50 naiset ja vielä eronneet joilta on loppunut kuukautiset ja raskauden pelko kadonnut ovat aivan mahdottomia nuorten miesten perään.Meinaan näin vähän yli 30 kympisenä ja kokeneena,että kysyntää on ja paljon.
- Pelokas puuma
Nuoremmat miehet kiinnostavat kyllä ja heidän kanssaan on parasta seksiä, kun ovat niin innokkaita, kokeilunhaluisia ja himokkaita, mutta rohkeutta on vaikea löytää itsestään silti ottaa nuorempi herkku seksikumppaniksi. Minulla ainakin vaikuttaa se, että vartalo ei ole kaunis, rinnat ja vatsanahka roikkuu lihavuudesta huolimatta, peppu ei ole enää mikään parikymppisen timmi peppu ja mitä nuoremmasta miehestä kyse, niin sitä enemmän pelottaa, että mies järkyttyisi ja pettyisi näkemästään. :(
- Pelokas puuma
Taitaa olla liikaa välimatkaa sen lähempään tutustumiseen, kun et ole pääkaupunkiseudulta, mutta kerroinpa nyt kuitenkin omat syyni mitkä hillitsevät tahdosta huolimatta ja uskompa, että suurella osalla naisista samoja syitä, miksi torjuvat nuorempia, vaikka mieli tekisikin.
- M23-tre
Pelokas puuma kirjoitti:
Taitaa olla liikaa välimatkaa sen lähempään tutustumiseen, kun et ole pääkaupunkiseudulta, mutta kerroinpa nyt kuitenkin omat syyni mitkä hillitsevät tahdosta huolimatta ja uskompa, että suurella osalla naisista samoja syitä, miksi torjuvat nuorempia, vaikka mieli tekisikin.
Harmi muuten oltais varmaan voitu tutustua.
- Prince5556
Jos sä et rakasta omaa kroppaa eihä kukaan muukaan. Itseluottamusta vaa koholle. Jos nuorta tummaa miestä etsit ota yhteyttä
- M23-tre
Olen siis vielä liian nuori monen viisikymppisen naisen silmissä ja sitten minullakin alkaa ehkä olla enemmän kysyntää heidän keskuudessaan kun olen 30-vuotias tai sitten ei? Toisaalta joidenkin mielestä jo muka liian vanha puuman saaliiksi.
- elämäää eletty
Mikä tekee viisikymppisestä naisesta niin kiinnostavan? Itselläni oli ilmoitus ja vaikka hain omanikäistä seuraa, eniten tuli vastauksia 25-30 v. miehiltä. Itse en vain ole kiinnostunut tämänikäisestä. Ei siis aina johdu siitä, että epäilisi, että ulkonäkö ei riitä.
- 47 jo :(
Nii in miksi?
Kyllähän kiinostaisi,mutta ei kehtaa :)
Minäkin aikalailla puutteessa elelen,ja itseäni yksin tyydyttelen ja esim.laivoilla usein nuoret miehet ehdottelevat,mutta ,mutta...
Itselläni ei lapsia ole,(eikä miestäkään) joten en voi edes verrata lapseni ikään nuoriamiehiä.
Tämä on vain niitä haaveita jota ei pysty toteuttamaan.- ..avautuja..
..mäkin kehtasin aikoinaan sanoo olleeni vanhemman naisen kanssa kavereilleni..ja kun olin hänen luonaan yks ukko katso vastakkaisesta talosta niin tää nainen sano vaan et annetaan sille ajattelemisen aihetta..heh..että kehtaa vaan..
- M23-tre
Heh joo hemmetin siistiä naida jossain ikkunan edessä niin että joku voi nähdä. :)
- M23-tre
Etsitkö sitten mahdollisesti ihan loppuiän kestävää seurustelusuhdetta? Missäpäin suomea asut? Tuleehan sitä kuitenkin itsekkin mietittyä että miten siihen ympäristö reagois jos alkais vakavasti seurustelemaan huomattavasti itseä vanhemman naisen kanssa. Enkä ole oikein varma olenko valmis seurustelemaan.
- Totta kai
Totta kai etsin kestävää suhdetta. Ja toi on niin miesten vakiovastaus ettei pysty mihinkään.
- M23-tre
Kyllä mä nyt mihinkään pystyn mutta en ehkä seurustelemaan.
Samaa kun mieltä Muutakin nimimerkki,.et minua ei vaan pelkkä panopuuna oleminen kiinnosta,tottakai haluaisin ihan normaalia parisuhdetta,mihin tottakai kuuluu hyvä seksi,läheisyys yms..mutta olis ihan kiva saada mies muuhunkli
mukaan kun vaan "tarpeen tullen "kylään.Et miehen iällä ei juurikaan ole merkitystä siinä vaiheessa kun rakastuu,mut tuntuu et nuoret miehet haluu nimenomaan vaan seksiseuraa ja ns.avointa suhdetta..ja minä en ainakaan kyl pysty nauttiin seksistä
jos ei ole tunteita mukana..Eli miks miehet on sitoutumiskammosia?en nyt tarkota et pitäis olla 24/7 yhdessä tai et olisin het laittamassa lusikat samaan laatikkoon..
Mut kyl ny herrajestas täytyis olla muutakin yhteistä ku seksi...
sit se et kyl miehn täytyy olla siinä ikähaarukassa ettei sopis mulle pojaks tai isäks..
Ja sit taas sekin et jos miehellä ei ole lapsia,ja niitä haluaa nii ei voi suhteesta tulla mitään,mä ku olen jo omani tehny...
Ja mä luulen kyl et on muitakin naisia joita ei vaan pelkkä seksiseura kiinnosta...Juu näinhän se menee, vanhemmat naiset kiinnostuneita nuorista koska osaavat asiansa seksin suhtee, enemmänkin rima on vain korkealla kertyneiden kilojen suhteen. Mut olisin itse kiinnostunut...
No hö, tuntuu se rima olevan korkealla ulkonäön suhteen nuoremmillakin naisilla...
Jos olisin sinkku, niin mulle kelpaisi pääsääntöisesti melkein minkä ikäinen nainen vain, kunhan on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, itseensä, kiloihinsa, ryppyihinsä, niiden puutteeseen tai mihin ylipäänsä vaan. Tää on jotenkin analoginen piirre siihen, että pääsääntöisesti sellaiset miehet ovat kiinnostavia, jotka luottavat itseensä (tai ainakin pystyvät esittämään niin riittävän uskottavasti).
- mulle kans
Niin - olen lähempänä 50 kun 40. Yleisillä paikoilla kyllä perään katsojia on, no niiden varattujen miesten peräänkatsomiset ei juuri lämmitä. Ja kukaan ei uskalla tulla juttusille vaikka kuinka katseita olisi, ei kukaan kun yksin kun liikkuu, onko miesten mielestä liian pelottavaa mennä juttusille jos nainen on yksi, ilman muuta seuraa ympärillä? Kertokaa. Muutamaa surkeaa tapaus melko kännissä on lähiaikoina uskaltanut jotakin tulla sanomaan, en halua ruveta "äidiksi" kenellekään, nämä ovat olleet itseni ikäisiä tai vanhempia miehiä. Haluan korkeintaan itseni ikäisen mielellään nuoremman, itse en heti näytä ikäiseltäni, en ole missimitoissa muta kuka haluaa olla luinen, sopivan sopusuhtainen olen, enkä ole kirveellä veistetty. Kukas sen kissan hännän jos ei itse :-)
Haluaisin jonkun, mutta ei vain ihan pelkäksi seksiseuraksi, kuten tässä muutkin ikäiseni naiset ovat sanoneet.
En pyri kenenkään kanssa saman katon alle asumaan, enkä halua mitään jatkuvaa yhdessä nuohoamista. Mutta jonkun verran muutakin yhdessä oloa ja tekemistä kuin seksi sängyssä, toisen läheisyys ja vaikkapa leffan katsominen toisen kainalossa olisi kivaa. Juttuseuraksikin siitä miehestä pitäisi olla. Osaan jutella myös miesten asioista, vasara, rälläkkä ja räikkä pysyvät kädessä siinä missä neula, kattila ja vispiläkin.
Sängyssä en feikkaisi, ja toivon mukaan ei toinenkaan, jos on ihanaa se pitää sanoa, mutta valehtelu on valehtelua itselle. Sängyssä liiasta intohimosta voi joskus olla myös ongelmaa, olen valitettavasti huomannut - epäreilua pitäisikö sitä sitten feikata, ettei tunnukaan niin hyvältä ja en halua just nyt uudestaan. Kun tuli kauan elettyä, ajoittain pitkiäkin aikoja, epätyydyttävässä suhteessa haluaa jo jotakin itselle.
Olen huomannut, että yhtäkkiä olen alkanut katsoa vähänkään mielenkiintoisen näköisten miesten käsiä - onko sormus vai ei, mitään varattuja en ota, en halua draamoja. Sitä vain pelkää, että huijataan yhden illan sänkyseuran toivossa ja esitetään sinkkua, sormuksen saa pois ja varattu voi olla ilman sormustakin. Ja onhan niitä sinkkujakin vain yhden illan jutun haluajia, tällaiseen yhden illan jutut kierteeseen en haluaisi itse ajautua, joten siksikin varovainen. - M23-tre
Meinaat vähä niinku olla liianki nuori. Toisaalta on nuoria sieluja vanhassa kropassa ja vanhoja sieluja nuoressa kropassa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Ymmärrän kyllä täysin mitä tarkoitat. Minun mielestäni ikä on vain numeroita.
Siksi sanoin hakevani seuraa salaisesti koska monet naiset tuntuu jostain syystä pelkäävän että miehet kertoo intiimeistä hetkistä eteenpäin joten tarkoitin olevani luottamuksen arvoinen. En hae miestään pettäviä tapauksia vaan ihan vapailla markkinoilla olevia. Niin ja kyllä uskallan tavata julkisellakin paikalla jos nainen niin haluaa.
Enkai tullut sitten ajatelleeksi tuon lihava-sanan käyttämisen kanssa vaan sanoin vain suoraan mitä mieleen tuli. Live-elämässä en kylläkään toimi tällä tavalla. Tosiaan tuli ajateltua asia niin että jos nainen itse käyttää sitä sanaa niin ehkä se on hänelle ok että mieskin käyttää sitä sanaa mut ehkä pitää olla varovaisempi sen suhteen.
Tämä heitto tuolla välissä olis kannattanut jättää laittamatta.
"Heh joo hemmetin siistiä naida jossain ikkunan edessä niin että joku voi nähdä. :)"
Tuon nyt voi ottaa vitsinä ja mielestäni pitääkin ottaa. Vitsiksi sen tarkoitinkin. Saattoi olla vähän lapsellista myönnettäköön. Tuskin kuitenkaan mikään vakava juttu ainakaan omasta mielestäni.
Kyselen sitä asiaa mistä päin joku on siksi että tietäisin asuuko joku potentiaalinen nainen johon voisin tutustua tarpeeksi lähellä minua. Täytyyhän sitä ensinnäkin tietää se että kuinka paljon on välimatkaa niin tietää kannattaako välttämättä edes tutustua. Haluaisin kuitenkin tapailla vähän tiiviimmin.
"Kyllä mä nyt mihinkään pystyn mutta en ehkä seurustelemaan." Mun silmis tämä näyttää siltä, että pystyt seksiin, mutta et mihinkään muuhun.
Tulkitsit asian väärin. Tarkoitin olevani sitoutumiskammoinen. Voisin kertoa sinulle enemmänkin mistä tämä sitoutumiskammo johtuu mutta en halua sitä alkaa täällä julkisesti puimaan. En voi sanoa sitäkään varmuudella kuinka seksi minulta sujuu koska olen vielä melkein kokematon sen suhteen. Kovasti haluaisin päästä kokemaan enemmän minkälaista seksi on erityisesti vanhemman naisen kanssa.
Mitähän ne viestit on mahtanu olla jotka on poistettu, ehkä jotakin pikkumokia lisää, poistot voivat olla jopa eduksesi.
Muistaakseni yritin asiallisesti tutustua johonkin naiseen pariinkin otteeseen. Eikai siinä nyt mitään pahaa ole?
Mä täälä rupeen kohta joka jätkää neuvomaan ja opettamaan, mitää pitää ja mitä ei pidä tehdä :-)
No hyvä kun annat neuvoja, ne on aina tervetulleita. Olisi kiva jos haluaisit tutustua minuun enemmän. Tottakai me muutakin voitais tehdä yhdessä kuin vain seksiä harrastaa mutta kuten sanoin niin mihinkään vakavaan seurusteluun en vielä ole valmis. - mulle kans
Olen aina ollut sitä mieltä, että ikä on vain "korvien välissä" ja numeroita, mutta ne näkyvät myös päälle päin. Jos kysytään ikää se ei tule kuin apteekin hyllyltä, kyllä sitä välillä pitää miettiä, että mitäs se olikaan numeroina. Kesällä entinen luokkakaveri sanoi, että hän on jo vanha. Vastasin, etten ainakaan suostu olemaan vielä mikään vanha. Ikäisiäni ja vanhempia naisia on paljon, jotka ovat samaa mieltä. Sitäkin jotkut paheksuvat, pitäisihän sitä nyt jo ikänsä tunnustaa melkein 50-kymppisenä ja käyttäytyä sen mukaan, ei saa mennä maitokauppaan sortseilla bootsit jalassa.
Monet nuoremmista haaveilevat naiset pelkäävät, että saisivat olla vain panopuuna, saavutuksesta sitten kerrotaan 10 parhaalle kaverille ja kaikilla on hauskaa :-)
Tämä on varmasti yksi merkittävä asia, jonka vuoksi moni vanhempi nainen pelkää aloittaa mitään kovin paljon nuoremman kanssa. Voiko luottaa siihen, että ei vain haeta niitä kokemuksia joilla brassailla. Nuorella miehellä on aika paljon vakuutettavaa siinä, ettei hän tee näin ja se pitää osata kirjoittaa. Näitä pelkän erityisen kokemuksen hakijoita on varmasti paljon, onhan niitä joitakin juttuja vanhemmista naisista joskus kuullut omassa nuoruudessakin puolitutuilta. Varmasti moni nainen on kuullut näistä selän takana naureskelijoista, miten vaihtelu virkisti, mutta eihän vanhaa akkaa pidemmän päälle viitsi.
Lihavuus on toisille arka paikka, ainakin jos on vähän epävarma itsestään ja on kokeillut kaikki dietit ja ihmekuurit ylimääräisistä kiloista päästäkseen. Vaikka nainen sanoisikin itseään lihavaksi, se ei tarkoita että kaikki saavat sanoa, välttämättä edes läheiset ystävät eivät saa sanoa sitä loukkaamatta. Toiset voivat heittää lihavuudestaan aika rajuakin herjaa, mutta miesten kannattaa varoa tekemästä samoin, jos ei tunne.
Joo vitsit menevät vitseinä, ymmärrän, enkä nyt ihan niin tiukkaotsaisesti tuota heittoa lukenut. Live-elämässä vitsitkin toimivat paremmin, tilanteen mukaan. Kirjoitettunahan moni asia voi näyttää vähän hölmöltä.
Nimierkistäsi näkee paikkakunnan, joten kyllä fiksu nainen osaa heti sanoa että liian kaukaa, kuten tuolla edellä huomasit jossakin viestissä. Mutta mikä on kenellekin liian kaukana, jollekin se voi olla 50 kilsaa toiselle 200.
Sitoutumiskammo on kauhea sana, ja siitäkin ollaan montaa mieltä onko sellaista edes olemassa. Kyllähän kaikki palkäävät uusia suhteita, mikäpä tässä maailmassa olisi niin varmaa kuin epävarma :-) Onnellisimmatkin pariskunnat voivat ajautua umpikujaan ja eroon. Mitään ei saa ottaa varmana ja itsestäänselvyytenä.
Vakava seurustelu on myös asia, joka jakaa mielipiteitä. Se mikä on jollekin vasta jotakin epämääräistä deittailua ja seksiä, voi olla toisen mielestä jo tosi vakavaa ja parisuhde. Miehen on hyvä tehdä selväksi mikä on hänelle vakavaa mikä ei.
Toivottavasti kukaan ei ota kirjoituksiani liian yleistävänä, omia käsityksiäni asioista kun ovat. Yritän aina välttää liikaa yleistämistä, koska itsekään en monessa asiassa sovi siihen yleensä, tavallisesti ja aina -lokeroon. - puu-ma pehmeä
Olen viiskymppinen vapaa nainen, ja nuoria miehiä on kyllä ollut. Kivaa kummallekin ;)
Ei muuta kuin vaan lähestymään, kahvilat, ruokapaikat, puistot jne, jopa punttisali. Me käydään myös kulttuuritilaisuuksissa ja kirjastossa, ja silmänpilkkeestä kyllä huomaat naisen, joka selailee mielellään muutakin kuin kirjaa. Sitten vaan juttelemaan kevyesti ja ystävällisesti naiselle, siitä se lähtee.- tehkää naiset ALOITE
hemmetti. missä teitä oikeesti on puhutko kymppikirjastosta nyt vai jossai peärkyläl?
- Puu-ma pehmeä
tehkää naiset ALOITE kirjoitti:
hemmetti. missä teitä oikeesti on puhutko kymppikirjastosta nyt vai jossai peärkyläl?
Pääkaupunkiseutu.
- Tässä kysymys
Mutta kertokaahan te fiksut ja viisaat, kuinka vapaa tavallinen keski-ikäinen mies voisi saada seksiseuraa nuorista naisista?
- Ketulle vippiä
"Mutta kertokaahan te fiksut ja viisaat, kuinka vapaa tavallinen keski-ikäinen mies voisi saada seksiseuraa nuorista naisista?"
Tässä vastaus:Rahaa seinästä ja huoriin.Kysyttävää?
- puu-ma pehmeä
M89, kävin katsomassa ilmosi Iskurissa. Kirjoita nyt ihmeessä vähän enemmän itsestäsi. Ei kellekään aukea millään tavalla, millainen ihminen olet tai mistä tykkäät. Muutama rivi riittää siitä, mistä arkipäivät täyttyy, mitä harrastat ja mistä susta on kiva jutella. Tää on myös keino erottua muista samanlaisista ilmoituksista.
Vaikka päämääränä olis pelkkä seksi, niin kyllä me ihmisinä toinen toisemme kohdataan sittenkin.- M89
Kaippa siihen ilmoitukseen voi kuitenkin vastata ja tutustua yksityisesti sitten enemmän puolin ja toisin. Olen ehkä huono keksimään tuollaisiin mitään pidempiä selostuksia ja jos etsin seksiseuraa niin ei siitä mahdollisesta kumppanista tarvitse niin paljon tietää. Ainakaan minun mielestäni.
Tärkeintä siinä kai on se että kummatkin nauttii seksistä jos siihen asti päästään. Onhan se tietysti hyvä myös jostain pystyä keskustelemaan ettei ole jatkuvasti hiljaista. Voisithan kuitenkin vastata mulle tuolla iskurissa ja tutustuttais vähän toisiimme?
- anti-puuma
Minulla ei olisi mitään estoja olla jonkun parikymppisen kanssa. Olen nelikymppinen, mutta ikäistäni nuoremman näköinen ja ihan vetävännäköinen nainen. Nuoria miehiä pyrkii seuraksi jatkuvasti, mutta ei kiinnosta. Minulle kun ulkonäköä tai seksuaalista kyvykkyyttä tärkeämpi on se korvien väli, enkä suoraan sanottuna ole löytänyt yhtään itseäni nuorempaa miestä, joka sillä saralla olisi ollut minulle mieleen. Ja reilusti nuoremmat ovat osoittautuneet järjestään kypsymättömiksi ja lapsellisiksi, joista on vain harmia, silloin kun olen yrittänyt antaa jollekulle mahdollisuuden.
Enää en edes yritä. Pysyttelen omanikäisissäni tai itseäni vanhemmissa miehissä, joissa on sitä elämänkokemuksen tuomaa vetovoimaa. - mulle kans
En käynyt katsomassa M89 ilmoitusta, täälä oli jo aikuisen naisen mielipide siitä. Nuoret miehet vaikka haettekin pelkkää seksiseuraa niin ilmoituksessa pitää todella olla kerrottuna muutakin kuin ikä sukupuoli ja seksihalu.
Se että mielestäsi ei tarvitse tietää seksikumppanistaan mitään kertoo sinusta paljon. Haluamiasi tuntemattomia panopuita kannattaa bongata jostakin räkälästä vähän ennen sulkemisaikaa, pahasti sanottu mutta...
Vanhempaa naista etsisivistä nuoristamiehistä tulee joistakin sellainen kuva, että naisen on oltava hyvännäköinen, seksikäs, fiksu kaikkea mahdollista, melkein täydellinen. Seuran hakijat puolestaan ovat osa itse mitä sattuu, ei tarvitse käyttäytyä ja puhua fiksusti ja asiallisesti, eikä tarvitse kertoa mitään itsestään. Viestit "kiinnostaisiko" tai "hyvää seksiä tarjolla" eivät ole kovin omaperäisiä ja mielenkiintoa herättäviä, itse en viitsi tällaisiin edes vastata. Kun yrittää virittää edes jonkinasteista keskustelua, se voi olla täysin turhaa, ei ole mitään sanottavaa muuta kuin se seksinhalu.
Halut ne on jokaisella, mutta ei epätoivoiset hinnalla millä hyvänsä. Kyllä sitä nyt jotakin pitäisi tietää ihmisestä, pelkkä nimetön panopuuna olo tuskin kiinnostaa montaakaan vanhempaa vapaata naista. Nuorten miesten olisi hyvä ymmärtää sekin, että seksi on useimmiten parempaa kun tietää toisesta jotakin.
Varmasti on niitäkin, jotka ovat kanssani eri mieltä, tylsähän tämä maailma olisi jos ei olisi erilaisia käsityksiä asioista.
Mutta kertokaapa nuoret miehet, mikä vanhemmassa naisessa on se juttu joka vetää puoleensa? Kiinnostaisi tietää, tähänkin on varmasti monta eri syytä, ei kaikilla se sama klisee vanhempi nainen osaa sänkyhommat paremmin. Joiltakin olen kysynyt, mutta en ole saanut vastaukseksi kuin tuon- M89
Voin mä kertoa että olen aika herkkä ja tunteikas luonteeltani ja myös aika ujo ainakin aluksi joten keskusteleminen ei ehkä ole mulle kaikkein helpointa mutta onnistuu sekin kunhan pääsen pahimmasta ujoudesta yli.
Saatoit ymmärtää minut vähän väärin kun en paljoa kerro itsestäni mutta kertoisin kyllä yksityisesti. En nyt taida tähän alkaa harrastuksista tai mistään sen yleisemmin kertomaan ellei joku nainen halua tutustua vähän yksityisemmin. Ei se ole mikään velvoite suostua mihinkään vaikka viestiteltäis yksityisesti. Munkin mielestä seksissä kuuluu olla tunnetta mukana että siitä voi nauttia ja haluan että nainenkin nauttii seksistä koska se saa mut hyvälle mielelle.
Olen myös kiinnostunut syvällisistä keskusteluista erityisesti juuri vanhempien naisten kanssa koska heillä on jo laajemmin ymmärrystä elämästä.
Halusit tietää mikä vanhemmissa naisissa sytyttää niin vastaan tähänkin lyhyesti. Vanhemmissa naisissa kiehtoo elämänkokemus ja jotenkin koen juttelemisen vanhempien naisten kanssa helpommaksi. Jostain syystä itseäni kiehtoo myös vanhemmissa naisissa rehevät muodot.
Olen varmaan jonkun mielestä outo mutta näin asia vain on. Minäkin silti sanoisin tähän sen kliseen että vanhempien naisten kanssa seksi on parempaa ja estotonta, tosin en tiedä voiko tätä yleistää ja onko se välttämättä näin kun kokemuspohjaa ei ole. Poikuuteni olen kyllä menettänyt mutta en voi itseäni kokeneeksi sanoa. Haluaisin saada vähän lisää oppia seksissä joltain reilusti itseäni vanhemmalta naiselta koska se on myös mun fantasiani.
- 17+4
No mites sitte jos ei ole mitään varsinaisia harrastuksia eikä ole töissä niin mistä sitten voi puhua ja onko silloin toivo menetetty sen suhteen että vois saada nais-seuraa? Aina se ei ole täysin oma vika että asiat on näin. En oikein ymmärrä sitäkään että tällaisia asioita vaaditaan.
- puu-ma pehmeä
Eihän sellaisia asioita toki vaadita mutta eduks ne.
Kirjoitin: mitä arkisin puuhaa, ei sen tartte olla työtä, voi olla opiskelua, vapaehtoishommia tai muuta. Ja harrastukset taas kertovat, mikä ihmistä kiinnostaa, niidenkään ei tartte olla kalliita. Lukeminen, taiteet, kunnan/kaupungin urheiluhalli. Koirat, kissat. Retkeily, vaeltaminen, kirppikset.
Mutta paras on mennä puhumaan vaikkei se luontevalta tuntuisikaan. Me vanhemmat naiset ollaan sen verran inhimillisiä, että ymmärretään, ettei vierasta ihmistä ole aina niin helppo lähestyä ja että jutut voi olla aluks varsin jäykät. - mulle kans
Samaa mieltä puu-ma pehmeän kanssa, ei vaadita mitään hienoja ammatteja ja suuria palkkoja, mutta hyvä itsestään on jotakin kertoa, näiden yllämainittujen lisäksi on varmasti eduksi jos kertoo parilla sanalla luonteenpiirteistään.
Emme me naiset mitään hienoa vaadi, mutta jos kerrot jotakin itsestäsi, pientä vähäpätöiseltäkin tuntuvaa, olet varmasti paremmassa asemassa kuin hän joka ilmoittaa "haluan salaiseksi seksiseuraksi vanhemman naisen".
Ja puheille vaan, jos vähänkään siltä tutntuu, eikä sen sanomisen tarvitse olla mitään rakettitiedettä. Pääasia että on oma itsensä ja edes jotenkin luonteva vaikka pelottaisi ja jännittäisi. - mulle kans
Omalle tekstille tulee sokeaksi se on tosi, ja pitää muistaa, kill you´re darlings.
Muutamia ilmoituksia tuli katsottua läpi, ihme miten huonoa kieltä joissakin on. Aivan peruskirjoitusvirheitäkin, niitä nyt ei ainakaan saisi olla. Vaikka tarjoaakin ihan puhtaasti panoa ja nainen hakee vain sitä, niin uskoisin, että sillä fiksummalla ilmoituksella pärjää paremmin, vaikka olisi se kullinkuvakin mukana.
Saman asian voi sanoa niin monella eri tavalla ja pilkun paikalla voi olla asian kannalta suuri merkitys, josta olen jossakin nähnyt alla olevan hyvän esimerkin, ei tosin nyt liity seksiin.
Armoa ei, hirteen.
Armoa, ei hirteen. - tthp
Ikää on 44 vuotta ja paremmassa kunnossa kuin monet nuoret naiset. Pidän seksistä ja olo onkin niissä asioissa melko vapautunut.. Itse en vain keksi miksi haluaisin kovin nuorta miestä. Parasta sylihoitoa on tullut juuri yli 40 -miehiltä. Ei ole ollut jaksamisvaikeuksia, osataan jo kaikenlaista kivaa ja hyvää :) Joskus kun käyn yöelämässä, huomaan kyllä että liian nuoret pojat yrittää uida liiveihin, kun ovat lukeneet citylehdestä että puumanaiset haluaa heitä. Minä haluan miehen, en poikaa..
- puu-ma pehmeä
Olisin ehkä mieluiten ikäisteni miesten kanssa. mutta moni on saanut niin takkiinsa avioerossa tms, että he välttelevät suhteita.
Niinpä ainakin toistaiseksi MYÖS nuoremmat miehet kelpaavat. Hellyyden, läheisyyden ja seksin tarpeita on mullakin. Nuoremmissä miehissä on paljon hyvinkäyttäytyviä ja kohteliaita, ja jotkut ovat hyvin aikuisia erilaisten ei-niin-mukavien elämänkokemusten myötä. - Nii sepä...
Sama mielessä kuin aloittajalla ,mutta kun ei löydy niin ei löydy.Parin kanssa olen viestitellyt ja hyvin "juttu" luistanut ,mutta kun on varsinaisesta tapaamisesta alettu puhua niin on kadottu.Joko pidetty hauskaa minun kustannuksella tai sitten alkanut jännittää liikaa ,mutta ois se asiallista silti suoraan kertoa ja häipyä sen jälkeen.Ja hyvin ymmärrän että 40-50 vuotiaalla ei kroppa ole verrattavissa kaksi kymppiseen enkä sitä etsikkään vaan aikuista naista ,aikuista mieltä.
- Mari Tku
Mistä päin olet?
- tuuli
No ehkä et ole kunnolla kysynyt. Kiinnostaa...
- Nii sepä...
Kyllä me itse tapaamisesta ihan suoraan ollaan viestitelty ja mitä toinen haluaa ja mistä pitää.Muakin kiinnostaisi:)
- 16+18
Täällä on ollut paljon hyviä vinkkejä siitä, millainen oma ilmoitusteksti kannattaisi olla. Älä sano, ettei rima ole kovin korkealla, koska silloin ainakin mulle tulee mielikuva jostain epätoivoisesta, jolle kelpaa kaikki, mikä liikkuu ja sitä myöten voi hyvästellä kiinnostuksenkin. Sori vaan. Kyllä jotkut kriteerit PITÄÄ olla ja ne pitää kertoa selvästi.
Itse päädyin kerran - kännissä, kuinkas muuten - sänkyyn itseäni 15 vuotta nuoremman miehen kanssa, mutta parasta seksiä olen silti saanut omanikäisiltäni.
Netistäkin voi löytää seksiseuraa, mutta ilmoituksen pitää olla kiinnostava ja siihen ilmoituksen kieliasuunkin kannattaa kyllä panostaa...
Ikä on pelkkiä numeroita ja oman kroppansa epätäydellisyyksien kanssa oppii elämään. Jos minun ikäiseni naisen selluliitti saa miehen voimaan pahoin, se on soromnoo sille miehelle. Nykyään pystyn nauramaan, kun mies ottaa ja puristaa pakarastani, koska itseluottamukseni on niin hyvä. Ei sen miehenkään tarvitse olla Mr. Finlandin mitoissa, ihan tavallinen suomalainen mies miellyttää paljon enemmän.
Onnea metsästykseesi... - Ketulle vippiä
Mites on nyt kesällä natsannu asian tiimoilta?
- ladylike2
Ihmettelen kyllä, itse olen 43 vuotias, ihan katseen kestävä ja naimisissa, mutta jotenkin vaan omat halut suuremmat kuin miehen.. täytyy sanoa että "vanhempien" naisten puolesta ihmettelen... kyllä minusta nuorempi mies toimisi oikein hyvin...
- milfy45
Seksinkipeitä sinkkuäitejä osoitteessa http://sms-chat.se/
- Mies25v
Harmi kun ei ole mitään hyvää ilmaista sivustoa josta löytäisi helposti seksiseuraa 45-60 vuotiaista naisista. Haluan nimenomaan että nainen olisi vähintään 20 vuotta minua vanhempi. Joku 35 vuotta ikäeroa on minulle yläraja.
- Ladylike2
Mies 25v. Mulla jää vajaaksi tuosta ... "vain 18 vuotta" olen vanhempi....
- sano ei ilmaisille
Ei ole ilmaisia joo, mutta kyllä mun mielestäni se kaikki sijoitettu raha on sen arvoistakin! Kannattaa kuitenkin lukea ilmainen e-kirja seksinhausta netissä osoitteessa http://seksiseuraa.me ennen kuin liittyy mihinkään maksullisiin palveluihin!
- 19+16
Ladylike2 kirjoitti:
Mies 25v. Mulla jää vajaaksi tuosta ... "vain 18 vuotta" olen vanhempi....
Mistä päin Suomea olet?
- Milf 1972
Missä Pirkanmaalla on oikeasti halukkaat nuoret miehet millä ei mene pupu pöksyyn kun tavata pitäisi?
- M25...
Täältä löytyis heti yks 25-vuotias nuori mies...
Edelleen jos sattuisi löytymään Satakunnan alueelta aiheesta kiinnostunut aikuinen nainen voi ottaa yhteyttä profiiliini:)
- m-25v
Nuo sivut on pelkkää huijausta, älkää vain menkö.
- haaveita vain
Moi olen kuuskymppinen mies ja elän seksittömässä parisuhteessa .Olen hakenut seuraa monilta palstoilta mutta ikää vaan tuntuu olevan liikaa,kaikki tuntuu hakevan nuorempia miehiä.Mieleltäni olen kuin pikkupoika ,kaikki naiset kiinostaa ja ovat kauniita omalla tavallaan.Mutta täytyy alistua kohtaloon ja olla ilman naisen tarjoamaa lämpöä.Minulle kelpaisi seuraksi 18-60v nainen.
- Ei haaveita:)
Haaveita vain,
Ei varmastikaan täydy van alistua.Hieman jäin miettimään tuota alaikärajaasi,mitä tyttöseltä haluaisit?
Itse olen samoja ikiä kanssasi ja seksittömästi aviossa.
Voisimme ainakin keskustella:)
- haaveita vaan
Moi Ei haaveita,kiitos että haluat keskustella kanssani, kun ei ole kenen kanssa jutella.Ahdistaa vaan tää tilanne ja mitä ikä skaalaan tulee niin laitoin laajan skaalan jos kuitenkin.Voisitko laittaa yhteystietosi niin keskustellaan ???
- Ei haaveta
Hei haaveita vaan:)Olisiko sinulla joku nimimerkkisähköposti?laittaisit sen tähän niin kirjoitan sinulle:)
Mä olen vähän huono värkkäämään sitä sähköposti nimimerkkiä:)
- haaveita vaan
Moi Ei haaveita,laitan säpö osoitteen niin päästän alkuun?
pekael@luukku.com - rouva 40
Nelikymppinen ihan "hyvin" säilynyt rouva.. ja kyllä minusta on hyvin kutkuttava ajatus.. nuorempi mies...ei vaan nuo baarit kiinnosta....
- Mies 22
Jos 22-vuotias asiallinen mies kiinnostaa uudelta-maalta niin ota yhteyttä vaihdetaan tietoja...
- Mies 29
Mistäs päin Rouva 40 mahdollisesti on?
- Rouva 40
Etelä-Suomi...
- Mies 41
Kelpaisiko 41.v etelästä ? Kerro vähä tarkemmin mistä päin niin eiköhän saada vähän sutinaa aikaiseksi.
- Rouva 40
Pääkaupunkiseutu
Etelä suomessa fiksu ja mukava mies haluais täyttää naisen seksi toiveet 0465402828
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277