paras homoleffa?

em

toivottavasti tää ei täyty bbm:sta

26

1810

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiliopå

Conrad boys, judas kiss, ecupid,,,,,,,

• Hiskipolvi

Bircage oli hyvä, Brokeback Mountain parempi, Hikinen iltapäivä (Dog Day Afternoon) teki syvän vaikutuksen, Patrik 1,5 hauska, Maurice (1987) kiva,
      Priest mieleenpainuva, Beautiful Thing (1996) OK, A Single Man (2009) joitain hyviä kohtauksia, My Beautiful Laundrette (1985) OK. Another Gay Movie hupaisa, Brüno törkyisen hauska.

Jos pitää valita suosikki, se taitaa olla Brokeback Mountain.

• ............

Priest
        Brokeback Mountain
        Maurice
        Beautiful Thing
        Coming Out (DDR, 1989).

• pp
    • muumustikka

Nyt joku voisi avittaa. Muistan että nimi oli BANGBUS jossa joku tyttö etsi seksuaalisuuttaan ja kävi orgioissa. Siinä sivussa oli homoeroottisia (siis oikeita hardcore panoja) kuvia jossa mm 3 sälliä junassa yms. Muutama kohtaus oli suorastaan yltiöhauska kun muistaakseni kundi lauloi pannessaan jenkkien kansallislaulua, se oli ilmeisesti sen hahmon fetissi :))

Leffa esitettiin Helsingin kino Engelissä n. 4-5 vuotta sitten Rakkautta ja Anarkiaa sarjassa. Sittemmin se on kadonnut. Äsken koetin etsiä sitä mutta onko se bannattu vai miten on kokonainen leffa kadonnut.

• kaappi-bisse

Mitä olis hyviä homoaiheisia kirjoja? Kerro myös vähän mikä on aiheena. Olen kaappibisse ukm ja olisi mukava illalla lukea jotain homoeroottista kirjaa sängyssä.

• muumustikka

• Olisikohan...

se ollut Shortbus? Joku vuosi sitten sen saattoi vielä löytää myös DVD:nä.

• fmo

Hauskin homoleffa, jonka olen koskaan nähnyt, on saksalainen "Der Bewegte Mann", pääosassa on ihana Till Schweiger.... huumori on samanlaista kuin Ralf Königin sarjakuvissa, kuten esimerkiksi Tappajakondoomi-sarjassa. Eli vatsalihakset on kovilla naurusta.

• muumustikka

Kiitokset vinkistä :)

Olen käynyt omat leffat läpi ja ystävienkin mutta ei ole tallennetta tuosta saksalaisesta leffasta "Der Bewegte Mann" . YLE:lläkin soitettu kahdesti. Miten onkaan päässyt livahtamaan.

http://yle.fi/ohjelmat/444752

• gaygaaaay

ehdottomasti latterdays !

• -S-

Shelter on kyllä parhaimpia Gay -themed leffoja!

• em

up

• Sarpushka

Another Gay Movie ;)

• Tälläsiä

Eating out leffat on jotenki niin huonoja et ne on mahtavia (logiikka 10 )"You should meet my son" on kanssa hauska leffa. eCupid oli ihan ookoo, en ylistäis kuitenkaan. Brokeback mountain on mestariteos mutta loppupeleissä tosi masentava..

• 87k

Risto Räppääjä ja villi kone

Tatu Mönttinen on ehdottoman söpö Risto Räppääjänä vaikka onkin yli 30v äijä

• skjdjaspö

brokeback mountain on ihana

• bikemisti

Touch of Pink on hauska!

• htth

kyllä se on se latterdays, on vaan niin omalla aidolla ja surkuhupaisalla tavalla hyvä.

• Kokcumko

Kaikki twilightit. Hyi hvetti!

• zala

Joku kirjoitti Hesarissa, että Iso-Arskan Commandossa on väkivallan lisäksi homoeroottisia fiiliksiä.

• leffanörtti

Shortbus ja Shelter parhaimmat! Single Man myös hyvä.

• Mielestäni yksi parhaimmista homoeroottisista elokuvista on Kuolema Venetsiassa. Mulla on tuo elokuva suomalaisin tekstein. Jos olet kiinnostunut elokuvakeskusteluista tai muusta aiheeseen liittyvistä asioista, niin googleta pippelipom.

• hyvälista

http://www.thebacklot.com/top-50-favorite-gay-films/09/2010/

Oma henkilökohtainen suosikkini on Latter days. Ahdasmielisen kristillisyyden ja homouden teema on mielenkiintoinen. Toinen homoyhteisön kestosuosikki on Shelter.

Niille jotka ovat jo kaiken nähneet, suosittelen katsomaan mm. Eyes Wide Open, Farewell to my concubine, Napola, Broderskab, Contracorriente, Watercolors, Prayers for bobby ja Love of Siam. Jos ei haittaa transsukupuolisuus teema, niin suosittelen myös elokuvia Soldier's Girl ja Beautiful boxer.

Uusia elokuvia tulossa: Kill my darlings, My life with liberace ja Freier Fall.

• zzccbu

Elokuva: Hyväksy minut

• Bobbyy

hyi toi Prayers for bobby oli kauhee! itekkin parikymppinen sälli ja viel kaapissa ni tuli kyl semmonen olo et en helvetti tuu ikinä ulos. :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe