saako rotille antaa juusto suikaleita?
saako
7
469
Vastaukset
- -kittu-
Moi!!!
Saa antaa mutta ei juuston kuoria koska se sisältää ssienimyrkkyä. Muista että rotat pissi haisee entistä voimakkaammalle kun annat sille juustoa ja anna vähän ja mahdollisimman vähä rasavaista juustoa.
tytty@jippii.fi- laura
oliko tuo sun sähköposti osoite?
- -kittu-
laura kirjoitti:
oliko tuo sun sähköposti osoite?
oli aattelin wt jos oli jotain vielä sanottavaa.
- 2.n omistaja
saa antaa pieninä määrinä ja harvoin.mahdollisimman vähärasvaista ettei tule ongelmia.muista että juusto kovettaa vatsaa joten EI PALJOA!!!
- Janzu80
Saako kesyhiirelle antaa juustoa?
- Sedä
Ei siitä satunnaisena herkkuna haittaakaan ole, mutta hiiren kokoiselle eläimelle vain hyvin pieniä paloja :) Periaatteessa juusto on kovin suolaista ja rasvaista, joten terveellisempää olisi lahjoa esim. siemenillä ja pähkinöillä. Niin ja juuston kannattaa olla laktoositonta, eläimet eivät osaa sulattaa laktoosia.
- Entinen rotanomistaj
Moi!
Mulla on itselläni pari vuotta siten ollut kaksi keyrottaa. Niille saa antaa juustoa, ja juusto oli myös ainakin minun rottieni lempiherkkua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667