Moi mistä johtuu että kun asennan pelin jä käynnistän sen,niin nään alku valikossa vain pelkät tekstit ja kun siirryn multiplayer puolelle ja menen pelaamaan toisten kanssa niin pelistä näkyy puolet eli puolet näytöstä on pelkkää mustaa (alaosa) osaisiko joku neuvoa kiitos jo etukäteen.
Käyttöjärjestelmä on windows 7.
näytönohjain:geforce gts 450
age of empires the asian dynasties ongelma apua
5
81
Vastaukset
Onko pelin asetuksista laitettu oikea resoluutio näytölle?
ymmärtääkseni peli valitsee oikean resoluution koska muissa versioissa ei ole tätä ongelnaa
- rupanen
Yleisenä neuvona annettakoon että ensin katsotaan, onko viimeisin näytönohjaimen ajuri asennettu ja onko patchattu eli kaikki korjaustiedostot asennettu, sitten googlaillaan ongelmaa ja voilà
http://support.microsoft.com/kb/907881 - kysymyksen laittaja
ajurit on päivitetty tiedostot tarkistettu ja googlailtu on mutta en ole löytäny vastaavaa edes netistä jos joku on niin saisiko linkkiä kiitos
- rupanen
tossahan se linkki on vai oletko urpompi kuin urpo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906