Mua pelottaa niin hirveesti, kun yks poika on nimittäin ihastunut muhun, ja oon näyttäytyny sille vaan meikki naamassa. Tykkään paljon pojasta, mutten uskalla olla pitämättä meikkiä. Syy siihen on, että se saattaa pitää mua rumana, eikä oo enää ihastunut sen jälkeen. En jaksais olla meikillä kokoajan koulussa, kun tulee jotenkin sellanen omatunnon pistos siks, koska "valehtelen" pojalle ulkonäöstäni, ja muutenkin iho on sit ihan pilalla isompana. Käytän peitepuikkoa, jolla maalaan koko naamani, ripsarii ja melko himmeästi myös kulmakynää. Kammottaa vaan ajatus, että olen sitten 20v ihan sairaan ruma. Apua pliis...
En uskalla olla ilman meikkiä
5
415
Vastaukset
Moikka! Olet varmasti kaunis ilman meikkiäkin. Jos et uskalla kokonaan olla ilman meikkiä, niin kokeile joku päivä laittaa sitä vähän vähemmän :) huomaat varmasti, ettei poika ole vähemmästä meikistä moksiskaan. Ja siitä ei kannata olla huolissaan, että liika meikkaaminen pilaisi ihon, nykypäivänä meikit ovat aika turvallisia. Suurempi vaikutus iholle on esimerkiksi veden juomisella, ulkoilulla ja syömisellä.
Tsemppiä syksyyn!
Heidi ja Lilli Jyväskylästä- Oniss
Jos poika ei tykkää susta ilman meikkiä, nii tämä kyseinen herra ei oo sulle se oikea. Se on mun mielipide. (:
Ja mun mielestä meikkaaminen ei oo valehtelua, sillä vaan korostetaan parhaita puolia! :D
Oot varmasti sulonen tyttö myös meikittä, joten siitä vaan meikkiä vähentämään jos koet sen tarpeelliseks. ^^ - AP
Isot kiitokset vastaajille
- ...................
Meikin pitäminen ei ole valehtelua, mutta esim. koulussa ei tarvitse käyttää kovin paljon meikkiä.
Kokeile vain vähentää. Varmaan olet pojan mielestä kaunis vaikka ilmankin :) Ja jos et ole, niin sehän on sen pojan ongelma.
Kun aloin seurustella, minuakin hermostutti aluksi olla ilman meikkiä pojan kanssa. Mutta ei meikillä ole väliä, jos oikeasti tykkäätte toisistanne.
Käytän arkisin vain meikkipuuteria ja ripsiväriä. En aina laita meikkiä esim. kauppaankaan. Urheillessa olen ilman :) Sitten kun haluan laittautua, niin laittaudun. - Poju
Ja kukaanhan ei nyt loukkaannu, eihän?
Tytöt ovat kauneimpia ilman meikkiä. Pistä kouluun vain vähän ripsaria. Poikasi seurassa ole ilman :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906