Eli uskon siis jumalaan tosi vahvasti ,mutta voinko mä siin samas harjotella magiaa?
Voiko kristitty olla noita?
6
1357
Vastaukset
- On se jännä
Kyllä voi ja joskus onkin.
http://www.amazon.com/Path-Christian-Witch-Adelina-Clair/dp/073871982X - kuka määrittää?
Eivätkö kaikki taikauskoiset ole noitia ja velhoja?
Hehän yleensä tekevät taikojaan, eli parantavat, kaatavat kansaa, puhuvat kielillä,ennustavat, minusta sellainen toiminta on noituutta.- Kategortti
Vaikka sana taikausko kuulostaa maallikon korvaan selvästi samalta kuin magia ne ovat aika erilaisia asioita. Taikauskoiset eivät yleensä ole noitia vaan pelkäävät kaikkea "henkivaltoihin" liittyvää. Noidilla sun muilla ei ole pelkoa näistä.
- Jipjipjuu
Riippuu vähän, miten määrittelee noidan. Kristillistä mystiikkaa kuitenkin on suuressa määrin ja vaikkeivat noituudeksi tai magiaksi kutsukkaan, on monissa katolisen kirkon rituaaleissa ja rukouksissa paljon piirteitä pakanallisesta loitsimisesta. Mutta tosiaan, tämä lähinnä katolisen kirkon piireissä.
- Anonyymi
Ei voi.
- Anonyymi
Ei voi. Raamattu kieltää sen yksiselitteisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820