Ärsyttävä mainos ruudun oikealla alalaidalla!

Miten pois?

Tietokoneeseeni on alkanut ilmestymään ruudun oikeaan alalaitaan ylimäärinen, noin 5x5 cm kokoinen bannerimainos, jossa mainostetaan ties mitäkin. Mainokset lataa ilmeisesti jokin tietokoneeseeni pesiytynyt haittaohjelma, joka on jollakin tavalla ujuttautunut koneeseeni. Mainoksen latautuminen hidastaa huomattavasti koneeni käyttönopeutta.

Tietäisikö joku, miten bannerit saisi poistettua, eli että miten kyseisen ohjelman saisi poistettua koneestani?? Onko esim. ohjelmalla jokin nimi, jonka perusteella tietäisin, että minkä ohjelman poistan?

Koneessani on Dna:n virustorjuntaohjelma, ja olen ajanut sillä tarkistuksen, mutta se ei ole ainakaan ko. ohjelmaa poistanut.

Mitä tehdä???

8

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Eikö Firefoxissa tai Chromessa ole käytössä AdBlock, tai Operassa sen oma suodatin?
      Ai niin, emmehän tiedä selaintasi, emmekä käyttöjärjestelmääsikään.

• ....................

Koneessani on W7 ja käytän IE9 -selainta

• terskatintin nuppi

aja virusskannaus

• ..................

Ajoin f-securen virustorjuntaohjelmalla virustarkastuksen, mutta se ei löytänyt mitään

• .................. kirjoitti:

Ajoin f-securen virustorjuntaohjelmalla virustarkastuksen, mutta se ei löytänyt mitään

Virustorjunnat eivät ota kantaa itse asennettuihin mainos-ohjelmiin kun ne eivät ole rikollisia tarkoitusperiä varten tehty.

Katso löytyykö ohjauspaneelin Ohjelmat ja Toiminnot sovelluksella mitään joka voisi olla se mainos-ohjelma.

• ....................
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Virustorjunnat eivät ota kantaa itse asennettuihin mainos-ohjelmiin kun ne eivät ole rikollisia tarkoitusperiä varten tehty.

Katso löytyykö ohjauspaneelin Ohjelmat ja Toiminnot sovelluksella mitään joka voisi olla se mainos-ohjelma.

Yritin katsoa ohjelmista, jos siellä olisi jokin sellainen jota voisi epäillä, mutta en kyllä sieltä sellaista löytänyt...

• Avaa työkaluista lisäosien hallinta ja katso mitä laajennuksia on käytössä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1629
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      981
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe