Tietokoneeseeni on alkanut ilmestymään ruudun oikeaan alalaitaan ylimäärinen, noin 5x5 cm kokoinen bannerimainos, jossa mainostetaan ties mitäkin. Mainokset lataa ilmeisesti jokin tietokoneeseeni pesiytynyt haittaohjelma, joka on jollakin tavalla ujuttautunut koneeseeni. Mainoksen latautuminen hidastaa huomattavasti koneeni käyttönopeutta.
Tietäisikö joku, miten bannerit saisi poistettua, eli että miten kyseisen ohjelman saisi poistettua koneestani?? Onko esim. ohjelmalla jokin nimi, jonka perusteella tietäisin, että minkä ohjelman poistan?
Koneessani on Dna:n virustorjuntaohjelma, ja olen ajanut sillä tarkistuksen, mutta se ei ole ainakaan ko. ohjelmaa poistanut.
Mitä tehdä???
Ärsyttävä mainos ruudun oikealla alalaidalla!
8
223
Vastaukset
- .
Eikö Firefoxissa tai Chromessa ole käytössä AdBlock, tai Operassa sen oma suodatin?
Ai niin, emmehän tiedä selaintasi, emmekä käyttöjärjestelmääsikään.- ....................
Koneessani on W7 ja käytän IE9 -selainta
- terskatintin nuppi
aja virusskannaus
- ..................
Ajoin f-securen virustorjuntaohjelmalla virustarkastuksen, mutta se ei löytänyt mitään
.................. kirjoitti:
Ajoin f-securen virustorjuntaohjelmalla virustarkastuksen, mutta se ei löytänyt mitään
Virustorjunnat eivät ota kantaa itse asennettuihin mainos-ohjelmiin kun ne eivät ole rikollisia tarkoitusperiä varten tehty.
Katso löytyykö ohjauspaneelin Ohjelmat ja Toiminnot sovelluksella mitään joka voisi olla se mainos-ohjelma.- ....................
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Virustorjunnat eivät ota kantaa itse asennettuihin mainos-ohjelmiin kun ne eivät ole rikollisia tarkoitusperiä varten tehty.
Katso löytyykö ohjauspaneelin Ohjelmat ja Toiminnot sovelluksella mitään joka voisi olla se mainos-ohjelma.Yritin katsoa ohjelmista, jos siellä olisi jokin sellainen jota voisi epäillä, mutta en kyllä sieltä sellaista löytänyt...
Avaa työkaluista lisäosien hallinta ja katso mitä laajennuksia on käytössä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499