Oon 14v poika ettisin viesti kaveria joko mailin tai mesen kautta. Jos on mielenkiintosii ni voi lähettää mulle viestii tai kirjottaa tähän keskusteluun.
Rohkeasti vaan ;)
juttuseuraa :)
5
257
Vastaukset
Jos on kiinostuneita* korjaan
- ^.~
moi (: oon 14-vuotias tyttö lahdesta ja aattelin iha vaa tällai ajankuluks vastaa tohon ^^ mietin et jos vois jutella meses ni kerron sit lisää itestäni? ja tietty säki saat kertoo itestäs :)
Ok, sopii :) kerrotko sun mese käyttäjän ni lisään sut?
- ^.~
sorisorisori on ollu hitosti kaikkee ja muistin tän keskustelun vasta ku tajusin sen mun kirjanmerkeistä (: mut tosiaa sini.harju@hotmail.com
- ololli1
hei loytyko naista josta sati luotetavan ja pitempi aikaisen ystavan txt puh 0408119544 olen luotetava hella mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657