Alkaa olee mitta täys noita deittimiehiä. joskus saattaa joku fiksun näköinen ja oloinen käydä kysymässä kuulumisia mutta siihen se jää, viihtyvät kai muuten vain täällä testaamassa markkina-arvoaan. sitten on mykkiä kahden sanan lauseita kirjoittelevat, ja yksi laji on ne "miehet" jotka voisi laittaa variksenpelättimeksi pellolle vaikka en kovin ronkeli olekaan ulkonäön suhteen.
Missä täyspäiset miehet?
28
660
Vastaukset
- ...
Taitaa sen sortin täyspäiset pyöriä ihan jossain muualla kuin deittisivuilla. Ulkonäkö suojelee aika montaa deittisivuilla pyörijää....
- miehinen mies
"Taitaa sen sortin täyspäiset pyöriä ihan jossain muualla kuin deittisivuilla. Ulkonäkö suojelee aika montaa deittisivuilla pyörijää...."
Pikaisella vilasulla on jo käynyt selväksi, että tuo lausahdus osuu treffipalstan naisten kohdalla enemmän kuin kohdalleen. Vaatimukset on kovat, mutta niille vaan ei tahdo löytyä minkäänlaista selkänojaa.
Juu kyllä hommaan kumppanini vastakin ihan livekontakteista. Ei ole tuolla palstalla mitään tarjottavaa ainakaan minulle. - näin se vaan on
miehinen mies kirjoitti:
"Taitaa sen sortin täyspäiset pyöriä ihan jossain muualla kuin deittisivuilla. Ulkonäkö suojelee aika montaa deittisivuilla pyörijää...."
Pikaisella vilasulla on jo käynyt selväksi, että tuo lausahdus osuu treffipalstan naisten kohdalla enemmän kuin kohdalleen. Vaatimukset on kovat, mutta niille vaan ei tahdo löytyä minkäänlaista selkänojaa.
Juu kyllä hommaan kumppanini vastakin ihan livekontakteista. Ei ole tuolla palstalla mitään tarjottavaa ainakaan minulle.Jos naisilla on vaatimukset kovat niin on ne miehilläkin, joten ei kaadeta sitä asiaa pelkästään naisten niskaan.
Puolet on seksin vonkaajia... ei tajua, olis kiva tavata nää vonkaajat onko yhtä härskit läpät kun on naaman edessä...
Ai niin joo, olen tavannut pari... ei ollut ...- järki hoi
siitä puhe , mistä puute, luulitko eunukkeja löytäväsi, mutta en voi auttaa sua enempää muuta kuin että poistu suosiolla niiltä sivuilta, ettet pety enempää.
- älkääpäsleimatko92
Kyllä niitä täyspäisiä miehiä löytyy kun etsii. Riippuu tietenkin ikäluokasta ja paikkakunnastakin melko paljon, mutta täälä on ainakin yksi. Tai ainakin uskon olevani täysjärkinen, toivottavasti tuo hulluus ei sitten tule iän mukana.
Ja niin, tuo ulkonäkö on kyllä se joka ainakin minut on mielestäni karsinut pois "markkinoilta" (tai sitten ikäni, että tässä iässä ei vielä löydy naisia, jotka haluaisivat jotain, joka kestäisi pidempään kuin kuukauden tai kaksi).
En ole ihan niin ruma, että pitäisi kulkea säkki päässä tai mennä sinne pellolle variksenpelättimeksi, mutta ne kyllä ole mikään mallipoikakaan. Katson aina peiliin kun lähden ulos, laitan hiuksiani, pukeudun siististi (ja myös puhtaasti, osaan pestä vaatteet :) ) jne, mutta kun ei niin ei. Jokin meikäläisessä vaan mättää, tai sitten pitää vaan ootella, että naiset tekee mukulat näitten viikareitten kanssa nyt, ja sitten useamman vuoden päästä kun olen valmistunut ammattiini pitää hätyytellä näitä YH-äitejä, joille sitten silloin kelpaisi se hyvässä työssä käyvä mukava mies. No minulle ei kyllä kelpaa sitten YH-äidit että se siitä. No tuo ehkä kuulostaa aika paatuneelta tekstiltä, turha tässä on mistään murehtia, porskutetaan eteeenpäin. Ehkä se "minun" naiseni joku päivä on löytänyt suomi24 treffit ja päättänyt tehdä profiilin sinne, häntä odotellessa.
No mutta kuitenkin, pointti on se, että kyllä niitä täyspäisiä miehiäkin sieltä löytyy. Meidän harmiksemme sielä vain pyörii noita sekopäitä/pervoja patuja huomattavasti enemmän, jos ne saatais karsittua pois niin varmaan naisiakin ilmestyisi sinne enemmän, kun olisi oikeasti asiallista seuraa löydettävissä ilman, että tarvitsee plärätä sivukaupalla profiileita, joista puolet rupeavat pommittamaan viesteillä kun huomaavat, että olet lukaisseet sen profiilin läpi.
En tiedä miten sinä toimit, mutta laittakaa rohkeasti sitä viestiä te naisetkin :) Jos minun profiilisivuillani on joku käynyt, mutta ei ole viestiä tai flirttiä, en minäkään kyllä laita viestiä perään jos ei ole todella, TODELLA mahtavan oloinen nainen. Kyllä minä tulkitsen sen niin, että olet lukenut profiilini läpi, ei napannut joten et tehnyt mitään elettä sen pidemmälle. En minä rupea perään huutelemaan, ihan hyvin se nainenkin voi osoittaa kiinnostuksensa heti alusta asti ilman, että vaikuttaa halvalta tai helpolta. No nyt meni loppu taas hieman negatiiviseksi :) - rumamies
Mä kirjoittelin 50-70 riviä yyleensä mut en ole saanut koskaan vastausta takas vaikka asiallisesti kertoilin itsestäni. Joten ne HAISTAKAA VIT.TU NAISET.
- #
En haista, sillä minä vastaan aina, joko jatketaan matkaa, tai sitten kirjoitan
kunnon viestin, mikäli katson vastapuolen vastaavan jollainlailla hakuani.
Tietysti nämä törkyviestit jätän sitten omaan arvoonsa, sellaisten lähettäjät
saa maistaa omaa lääkettään.
Molemmat osapuolet tekee tätä, ettei huomioida asiallisia viestejä ja täten
myös miehet saa sitten haistaa pitkän p. - ~cis~
# kirjoitti:
En haista, sillä minä vastaan aina, joko jatketaan matkaa, tai sitten kirjoitan
kunnon viestin, mikäli katson vastapuolen vastaavan jollainlailla hakuani.
Tietysti nämä törkyviestit jätän sitten omaan arvoonsa, sellaisten lähettäjät
saa maistaa omaa lääkettään.
Molemmat osapuolet tekee tätä, ettei huomioida asiallisia viestejä ja täten
myös miehet saa sitten haistaa pitkän p.Kyllä mä ainakin haistan silloin tällöin, että tiedän että kaikki kunnossa. Ihan raikkaalta tuoksuu..
- lkjlkjkjlkjlkj
6:lla deittipalstalla oltuani pari kuukautta kyllästyin vaikutuksen tekemiseen, menin baariin ja kohta pantiin.
naisilla tuntuu olevan kovin epärealistinen käsitys miehistä.Siis mitä v-ua? En minä ainakaan täältä etsi mitään panoseuraa vaan ihan vakavaa suhdetta. Olen minäkin baarissa käynyt ja toosaa on lohjennut joka kerta (ja ilman baariakin pari aika yllättävää varattua rouvaa on tarjonnut itseään, mutta en halua kenenkään liittoon sotkeutua).
Täältä kuitenkin on hakusessa vähän pitempiaikainen kumppani. Tietysti siinäkin seksi tulee jossain vaiheessa vastaan, mutta en ole pelkän pillun perässä. Totta tuokin että naisilla on ihan älyttömän epärealistinen käsitys miehistä, ei täältä ole mitään muuta vielä löytynyt kuin parin viestin kirjoittelijoita. Ehkä jossain vaiheessa jotain muutakin, tosin pakko sanoa että omasta maakunnastani tarjonta on vähän heikkoa (alle kymmenen hyvin lievät hakukriteerit täyttävää (= 25-40v, ei polta ja on lapsia) kuvallista profiilia).
- Kyseletkö
"joskus saattaa joku fiksun näköinen ja oloinen käydä kysymässä kuulumisia mutta siihen se jää, viihtyvät kai muuten vain täällä testaamassa markkina-arvoaan."
Myös itse kuulumisia vai vastailetko vain miehen kysymyksiin? Jos et millään tavalla vaikuta kiinnostuneelta niin en ihmettele jos lopettavat yhteydenpidon. - Just my 0,02$
Itse miehenä (taikka suurimmalle osalle käyttäjäkunnasta - poikana) voisin epäillä, että nämä "kunnolliset" miehet katoavat palstalta aika nopeasti, naisista puhumattakaan. Ja jostain syystä tuntuu että palstan naiset myös olettavat, että miehen tulisi aina tehdä aloite. Ihan typerää valittaa, jos vaan odottelee eikä tee itse asialle mitään, en ihmettele pätkääkään että silloin tulee enimmäkseen huonolaatuisia ja törkeitä viestejä.
Itse loin profiilin tuonne treffeille ja pidin huolta siitä että profiilini olisi laadukas eikä sisältäisi tasapaksua yleismaailmallista p*skaa (tyyliin "olen iloinen ja spontaani ihminen, pidän matkustelusta..") niin kuin suurin osa profiileista. Sain viikossa kolme yhteydenottoa naisilta ja lähetin itse kaksi viestiä, joista toiseen vastattiin. Yksi minuun yhteyttä ottaneista naisista on nykyisin tyttöystäväni ja yhdessä ollaan oltu kohta vuosi.
Epäilisin että näitä "kunnollisia" miehiä myös houkuttaa vastaavasti todella hyvin ja huolellisesti tehdyt profiilit, kuva ei ole tässä tärkein. Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni. Itse olen tosin vasta kolmannen vuosikymmeneni aloittanut, en tiedä onko nuorilla seuran löytäminen netistä helpompaa vai vaikeampaa. Itselleni vaihtoehto oli todella hyvä, sillä olin asunut nykyisellä opiskelupaikkakunnallani vasta muutaman kuukauden kun päätin kokeilla tätä sivua.- Onnstnt
Olet oikeassa. "Kunnolliset ja normaalit" miehet eivät treffipalstoilla kauan roiku. Vaikka naisia on täällä vähemmistö, nuo kriteerit täyttävä mies löytää seuraa hetkessä ja poistuu. Varsinkin kun ollaan molemmat liikkeellä "tositarkoituksella".
Ensimmäisestä viestistä näkee aika hyvin, kannattaako jatkaa. Netissä tutustumisen hyvä puoli on että ulkonäkö ja olemus eivät aluksi vaikuta, vaan ajatukset ja tapa ilmaista niitä kirjallisesti. Itse olen oppinut varomaan niitä, joiden kanssa ei voi tavata kohtalaisen pian. Vain tapaamisella voi nähdä jos toisessa on jotain, joka selvästi heti haittaa. Näitä asioita voi olla enintään yksi mikäli halutaan olla pidempään yhdessä.
Viikon kirjoittelun jälkeen viimeistään tavataan ja katsotaan sujuuko juttu myös irl. Jos sujuu, palataan vaikka takaisin koneiden ääreen ja jatketaan.
Ulkonäkö kuitenkin on mitä on. Jos sen perusteella lähtee valitsemaan, "normaali" ei jostain syystä riitä. :-( - Jjjjkkk
Saatat olla vielä nuori, mutta fiksuhan se nuorikin voi olla, selvästi. Kirjoitit asiaa.
Sinulla kävi todella hyvä tuuri tuon nettideittailun kanssa, hienoa että joitakin lykästää. Fiksuus tai hyvä profiili valitettavasti ei normaalisti vain riitä.
Itse olen jo profiilini pois ottanut ja pitkän yrittämisen jälkeen tämän homman lopettanut.
Minä jouduin tekemään hurjasti töitä, että pääsin edes kirjoittelemaan ja lopulta treffeille.
Se täytyy sanoa, että hirmuisen mukavia ja fiksuja naisia sain deittailla ja että kaikki treffit olivat kyllä oikein onnistuneita.
Tuo työn määrä vain siihen nähden että saa vastauksen ja jonkun oikeasti fiksun ihmisen kirjoittelemaan, siis sellaisen joka ei tee mitään raukkamaisia katoamistemppuja, oli vain minulle liikaa.
Nyt pidän vain silmiä auki irl ja olen paremmilla mielin kuin nettideittailun lopuksi.
- Mr Groove
Vaikka mulla on todella hyviä kokemuksia nettideittailusta, en taida jaksaa enää profiilia laittaa. Ihmiset ovat kyynystyneet, joten on paljon helpompaa mennä vaikka kadulla juttelemaan naiselle ja pyytää treffeille, jos hän vaikuttaa kiinnostavalta.
- x deittailija
olisi kiva tietää miksi ne naiset , jotka laittavat profillin, eivät kuitenkaan etsi tosissaan kumppania, kyllä niitä juoruavia naiskavereita luulisi löytyvän muutenkin, ettei tarvitsis miehistä etsiä sitä juttukaveria. Puhelimessa mies on kuitenkin se kuuntelu-oppilas ja nainen pälättää tuntitolkulla omista asioistaan ja edesottamuksistaan ja harvoin olen tavannut niin fiksua naista jota kiinnostaisi kuulla ja kysellä miehen edellisistä naisista totuudenmukaisen stoorin, liekö sitten niin arka paikka että jos mies alkaa kehumaan niitä x naisia, niin nainen helposti kuvitttelee olevansa jotenkin huonompi näiden rinnalla, taas jos mies lyttää heidät , niin nainen leimaa miehen narsistiseksi ja itserakkaaksi naisen alistajaksi, niin sitten viimeistään tää nainen poistuu hiljaa takavasemmalle.
Nyt onkin tää Valehtelioiden klubi ...joka taannoin oli tv sarjana....siirtynyt noille deittipastoille ja ilmeisesti kaikki sarjat tulee uusintoina satunnaisilta profiileilta, jotenka, hauskuutta on luvassa jälleen, jään odottelemaan mielenkiinnolla, mutta kumppania en enään usko löytäväni näiltä deittisivuilta ja olenkin siirtynyt liveelämän salkkareihin. - EspooSucks
No joo, mulle yks naisihminen vittuuntu aivan siksi, että ehdotin HÄNEN kotipaikkansa lähellä olevaa ostaria tai vaikka tarpeen vaatiessa paikallista kahvilaa, koska hänellä eo ollut autoa.
Kysein nainen viestitti: mä en kuule lähde tähän paikalliseen kahvilaan. Poista ne mun viestit ja numerot.
Joo, jos nainen ei pääse mihinkään kotikulmiltaan eikä minun tuloni aivan mihin tahansa tapaamispaikkaan sovi niin ko. naikkonen voi painua aivan minne haluaa.
Se on tällästä. Etenkin Espoossa. Jos yrität helpottaa tapaamista niin saat tollasta p a s k a a niskaasi.
Who cares!- ja ravit jatkuu
Hyvä kun en asu missään eteläsuomessa, kun sinne näyttää pesivän
näitä pikkusieluisia hienohelmoja. Täällä käpykylässä on pakko nostaa
perseen`` penkistä, jos meinaa kahville päästä ja muutenkin rennonpaa
meininkiä.
Voitte tapella keskenänne näistä muijista.
- fdsfsdfsd
Kandee vaan tajuta kelle siel kirjoittaa ja kelle ei.Suurin osa aika tyhjiä ihmisiä ja hakee vaan huomiota.
Kyllä ne fiksut huomaa jo teksteistä. - Kusetus Maximus
Siinä on käynyt sillä lailla, että olen kyllästynyt näihin parisuhde-peleihin, ja päättänyt näin hienotunteisesti sanottuna, että naiset pitäköön tunkkinsa!
Liian monta kertaa näpeillensä saanut, ja naisiin pettynyt. Elämässä on muutakin tekemistä kuin naisten aivoitusten ruodinta & selvittäminen.
Nettisivusto "Men going their own way" kertokoon kaiken oleellisen asian tiimoilta. Missä on ne naiset jotka vastaisivat viesteihin?? Edes sanalla!!
On nykyaikana todella ylimielistä porukkaa kun ei viitsitä asiallisiin viesteihin vastata sanallakaan ja sitten ollaan niin sosiaalisia jne.. ja plää plää!
- FinFin35
Samaa voi sanoa Suomi24:n naisista,
- huhhuh
ei niitä täältä löydä. Eksäni oli laittanu tänne profiiliinsa pitkään ja valheelliseen kuvaukseensa että on "tasapainoinen" . Kyse on raivareita saavasta patologisesta valehtelijasta joka jättää kaikki laskunsa maksamatta! Jäi mun viimeiseksi nettituttavuudeksi kyllä! Onneks tutustuin sen eks vaimoon ja paljastui et on ollu samanlainen edellisessä suhteessakin. Kannattaa suhtautua varauksella pitkiin kuvauksiin profiileis. Tääkin valehtelee kokkaavansa ja.pelaavansa jalkapalloa ja puhuu ihan skeidaa elämänarvoistaan: pyörittäny aina montaa muijaa vaiks on suhteessa. Mutta kun on ne laskut maksamatta ni tarvii naisen turvaks. Profiilis esittää et ei etsi äitiä tai elättäjää.
- huhhuh
ei niitä täältä löydä. Eksäni oli laittanu tänne profiiliinsa pitkään ja valheelliseen kuvaukseensa että on "tasapainoinen" . Kyse on raivareita saavasta patologisesta valehtelijasta joka jättää kaikki laskunsa maksamatta! Jäi mun viimeiseksi nettituttavuudeksi kyllä! Onneks tutustuin sen eks vaimoon ja paljastui et on ollu samanlainen edellisessä suhteessakin. Kannattaa suhtautua varauksella pitkiin kuvauksiin profiileis. Tääkin valehtelee kokkaavansa ja.pelaavansa jalkapalloa ja puhuu ihan skeidaa elämänarvoistaan: pyörittäny aina montaa muijaa vaiks on suhteessa. Mutta kun on ne laskut maksamatta ni tarvii naisen turvaks. Profiilis esittää et ei etsi äitiä tai elättäjää.
ei niitä täältä löydä. Eksäni oli laittanu tänne profiiliinsa pitkään ja valheelliseen kuvaukseensa että on "tasapainoinen" . Kyse on raivareita saavasta patologisesta valehtelijasta joka jättää kaikki laskunsa maksamatta! Tutustuin sen eks vaimoon ja paljastui et on ollu samanlainen edellisessä suhteessakin. Kannattaa suhtautua varauksella pitkiin kuvauksiin profiileis. Tääkin valehtelee kokkaavansa ja.pelaavansa jalkapalloa ja puhuu ihan skeidaa elämänarvoistaan: pyörittäny aina montaa muijaa vaiks on suhteessa. Mutta kun on ne laskut maksamatta ni tarvii naisen turvaks. Profiilis esittää et ei etsi äitiä tai elättäjää.
heh, tuli kolme kertaa. Ei oo tullu kirjoteltua näille osastoille eli sori: harjoittelen vasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955