jos poikien laukeaminen tarkoittaa spermojen ulostuloa,niin mitä tyttöjrn laukeeminen tarkottaa,en oo kuullukkaan:o
Tyttöjen LAUKEAMINEN??
7
4639
Vastaukset
- jonoog
siis sitä ku tyttö saa orgasmin? No siis sitä samaa perjaatteessa ku pojilla eli pääsee siihen "huippukohtaa"...
- fghftryjnhuygt
Poikakin voi (periaatteessa) saada orgasmin ja siemensyöksyn eri aikaan.
Siis ihana tyhjyyden tunne. Lihasten sykkiminen... what else - jorma689
tytöillä se tarkottaa että saa lapsen ja kuukautiset samaan aikaan. itse kerran sain myös pizza slaissin samalla.
- auttaja
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
Katsele sieltä - Tohtori Pylkkänen.
Naisen pillusta lentää kuumaa rikkihappoa lauetessa, siksi tulee käyttää aina suojapukua yhdynnässä.
- dgfrthrty
Nainen ei siis yleensä saa mitään ejakulaatiota orgasmissa. Joku kuulemma voi saada. Laukeaminen ei tarkoita ejakulaatiota.
- Anonyymi
Tyttö voi saada ejakulaation ja sit on niit tyttöi joille tulee kuiva orgasmi el sieltä persikasta ei lennä mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635