Haluun Omaan Asuntoon

jeesjees

Mooi oon 21v mies. Itsee alkanu todella tympimään kotona asuminen! Tienaan melko hyvin töissä mutta työpaikka ei oo varma, ollu tossa puljussa 11kk n2800e kk. Joskus haaveilin että heti omistusasuntoon mutta jos sitä vuokralle näin aluksi. Ketuttaa suoraan sanoen asua vanhemmilla. Tää on ollu tällästä tekohengitystä jo koulusta asti, ainaku halunnu lukee esim kokeisiin niin äänet kuuluu selvästi seinien läpi. Treenaan melko paljon niin ruuanlaitttoki meinaa olla vaikeeta kun meikän kaikki pöperöt meinaa mahtuu jääkaappiin. Porukat aina tässä mun huoneessa häärää. Ja mikä tärkeintä mulla ei oo koskaan ees tyttöjä kotona ja runkatakkin pitää nopeesti ettei kukaan tule huoneeseen :/ todella säälittävälle kuulostaa.. paljon muutakin miinusta löytyy. Aijai sitä oman kämpän mukavuutta kun sais tyyliin. käydä paskalla vessan ovi auki jah treenata vatsalihaksia jympyti musiikin tahtiin, tullu 2pv ryyppyputken jälkeen kotiin ottamaan rennosti. Prkl meinaa ahistaa. Vanhemmatkin melko riippuvaisia minusta ja se alkaa ahistamaan. Kyllähän tuo omilleen muuttaminen jänskättää kun olen ollut ainut lapsi ja porukat hössöttäneet liikaa, ja rajottaneet nuoruutta paljon.

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietitääs nyt taas EDES vähän.

Jos olet oikeasti ollut noin kovapalkkaisessa työssä noin kauan, niin sinä olet jotakuinkin tienannut 30800€, josta vähennetään verot ja sinun kuukausittaiset ruokakulut yms...

Noilla tuloilla sinulla ei olis mitään ongelmaa muuttaa omillesi. Miksi pelkäät työsi puolesta? Oletko määräaikaisessa työsuhteessa? Onko työnantajalla syytä antaa sinun paikkasi pois ja ottaa joku muu tilallesi? Teetkö työsi huonosti?

"Vanhemmatkin melko riippuvaisia minusta"

- Ovatko he työttömiä ja sinä tuota ruuan pöytään? Mikäli asia ei ole näin, niin sinun on unohdettava heidän tunteet ja muut, koska sinä elät omaa elämääsi ja he kyllä kestävät sen, että lapsi muuttaa pois kotoa. Tuskin he sinua jaksavat ikuisesti nurkissaan katsella.

Siinähän muutat, ei ole mitään estettä.

• Heips, rohkeutta itsenäistymiseen. 21v nuori mies kaipaa aivan varmasti jo tilaa ympärilleen ja yksityisyyttä. Kokeile ja ainahan voit takaisin palata, jos palaset ei heti loksahda paikoilleen. Tuskin kuitenkaan niin tulisi käymään.

Henna - erityisnuorisotyö

• ...................

Hae kaupungin asuntoa, varmasti myöntää, kun olet duunissa.

• Moikka!
      Monella ihmisellä nykyaikana ei ole tietoa siitä, kuinka kauan työpaikka pysyy jne. Voit hyvin muuttaa edulliseen vuokrakämppään ja alkaa asuntosäästäjäksi, ja kun oot saanut asunnon hinnasta 10% säästettyä, voit saada lainan siihen ja alkaa maksaa omaa asuntoasi. Kannattaa kysyä pankista lisää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe