KEPU rypee neljäntenä

KEPUn uusin paheenjohtaja Juha Sipilä tekee todella hyvää työtä. Uusi puolueiden kannatusmittaus osoitti, että KEPU rypee edelleen neljäntenä. Persut porskuttavat vahvasti kolmantena.

Hallituspuolueet nauttivat vankkumatonta suosiota. Vastuullista ja osaavaa politiikkaa kansalaiset arvostavat.

Juha Sipilän tehtävänä on toimia KEPUn saattohoitajana.

10

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lestat pois

Sipilästä ei ole puolueen pelastajaksi. Hän jo itsekin viestittää, että ehkä kahden vuoden päästä voisi yrittää jotain.

• kepu pettää aina

Sipilän ainoa missio on: Miten saan mahdollisimman paljon muiden rahaa omaan taskuun.

• Kokoomus on suosittu ku siellä on Katainen ♥ ♥ :)

• Niinkin

sillä Katainen on kyllä miellyttävä herrasmies eikä herätä sellaisia inhon väristyksiä kenessäkään kuin Väyrynen ja jotku muutkin kepupolitiikot. Mutta on myös taitava politiikko, johtaa monesta puolueesta koostuvaa hallitustaan hyvin. Sitä kansa arvostaa, niinkuin hallitustakin. Näkyy gallupeissa.

• Niinkin kirjoitti:

sillä Katainen on kyllä miellyttävä herrasmies eikä herätä sellaisia inhon väristyksiä kenessäkään kuin Väyrynen ja jotku muutkin kepupolitiikot. Mutta on myös taitava politiikko, johtaa monesta puolueesta koostuvaa hallitustaan hyvin. Sitä kansa arvostaa, niinkuin hallitustakin. Näkyy gallupeissa.

niinpä :P

• kepu putoaa

Kepu on epäsuosittu kun siellä on Sipilä.

• he heeeeeeeeeeeeeeee

Pissilä alkaa järjestää virtuaalisia tupailtoja.

• Il Pagliano

Tämä alkaa olla Kepun hulluuden huipentuma.

• O.O.

Juha Sipilän eiliset budjettikommentit eivät olleet tästä maailmasta. Olikohan Sipilä edes lukenut budjettia vai eikö hän vain ymmärtänyt?

• Pissilän Juhan syy

Kepun kannatus oli viime mittauksessa pudonnut peräti 3,5 prosenttiyksikköä edelliseen mittaukseen verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe