Miltä tuntuu olla petetty ja hyväksikäytetty?

Missä vika?

Ex- tyttöystäväni tapaili selkäni takana toista naista, sillä hän oli bi-seksuaali. Samalla hän käytti minua ns. hyväksi että hän saisi kyydin koululleen ja kavereiltaan kotiin. Hän kylläkin asui vanhempiensa kanssa, mikä on sikäli ihan ymmärrettävää koska vanhemmat oli suhteellisen matkustelevaa sorttia. Mutta sitä tässä eniten ehkä ihmettelen että missä se vika sitten oli koska hän itse ehdotti kesän alussa että olisimme menneet kihloihin ja sitten viime viikolla sain päähäni että käyn ostamassa sormukset. Noh, nyt kun sormukset oli hankittu niin hän antoi sitten pakit, ja syynä oli mukamas se, että meidän suhde ei perustunut enää mihinkään muuhun kuin seksiin. Voin kyllä myöntää, että olin hieman laiska käymään lenkillä yms. yhteisiä touhuja mutta ei sitä aina kaikkea jaksa. Kertokaa omia mielipiteitänne mitä mieltä te olette tämmöisestä touhusta....

1

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knööh

No minusta tuo on aika selkeää: yhteiset kiinnostuksenkohteet lopahtaneet ja nainen juoksee toisen (tällä kertaa naisen) syliin, jolla mahdollisesti on muutakin yhteistä kuin seksi.

Kihlautumisella aiemmin on saatettu yrittää saada jo rikkinäistä suhdetta kuntoon, mitä monet naiset ikävä kyllä ky. tavalla yrittävät tehdä.

Ensi kerralla itseään vaan niskasta kiinni, jos ei muu kuin petihommat luista, hanki itelles vaan vakipano, älä suhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60