Missä muuten on Porvoon sosiaalitoimisto ?

neversossussa

En oo koskaan moisessa paikassa vieraillut. Onks se Kuninkaanportissa vai onks siinä ainostaan työkkäri.

11

713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jn

Taidetehtaan vieressä, Campusta vastapäätä.

• tietoarikkaampi

Ok, kiitti tiedosta.

• Tyyliniekka

Taidetehtaan imagoon sopien siinä lähellä on sossutoimiston lisäksi myös H&M, Dressman ja Seppälä.

• Alko vielä tuohon kun lisätään niin palvelu on täydellinen.

• jn
        Jemina1969 kirjoitti:

Alko vielä tuohon kun lisätään niin palvelu on täydellinen.

Miten olisi valtiorahotteinen ilotalo? Köyhillä ja kipeilläkin on ns. tarpeensa. Juu.

• jn kirjoitti:

Miten olisi valtiorahotteinen ilotalo? Köyhillä ja kipeilläkin on ns. tarpeensa. Juu.

Totta turiset. Ajattelitko että tuohon sossun kylkeen laitettaisi ilotalo ? Ensiin siis sossusta rahaa, sitt alkoon ja dressmannin kautta ilotaloon. Kaikki tarpeet kerralla tyydytetty.

• jn
        Jemina1969 kirjoitti:

Totta turiset. Ajattelitko että tuohon sossun kylkeen laitettaisi ilotalo ? Ensiin siis sossusta rahaa, sitt alkoon ja dressmannin kautta ilotaloon. Kaikki tarpeet kerralla tyydytetty.

Doesn't sound bad at all. Tosin Dressmaniin en astuisi vaikka maksettaisiin.

• jn kirjoitti:

Älä oo ronkeli. Siinä on HenkkaMaukka ja Seppälä sitt tarjolla.

• jn kirjoitti:

Ja muuten, tarkemmin ajatellen. Jos mun veromarkkoja siihen käytettäisiin, niin naisille pitäisi kanssa olla omat palvelut tuolla iloisessa talossa. Vaadin ehdottomasti paikalle MichaelSexMachinen.

• Eiryöstölle
        Jemina1969 kirjoitti:

Ja muuten, tarkemmin ajatellen. Jos mun veromarkkoja siihen käytettäisiin, niin naisille pitäisi kanssa olla omat palvelut tuolla iloisessa talossa. Vaadin ehdottomasti paikalle MichaelSexMachinen.

H&M vaatteet on tehty lapsityövoimalla.

• HenkkaMaukka
        Eiryöstölle kirjoitti:

H&M vaatteet on tehty lapsityövoimalla.

Niin taitaa nykyyään kaikki kuteet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe