Löysin 16vuotiaan tyttöni laatikosta hieroma sauvan. Pelkään,että han alkaa sekaantua pian miehiin! Mitä teen,pitääkö minun antaa vain olla ja olla puhumatta tytölleni vai ottaa asia puheeksi,vai antaa arestia. Oikeasti,mitä teen?
Mitä tyttäreni laatikosta löytyikään!?
en ole trolli
5
520
Vastaukset
tai voitte olla tyynysotaa yläosattomissa ja ottakaa vaikka se sauva mukaan
- en ole trolli
heh heh
- Typeriä vanhempia
"en ole trolli" kuinka moni äiti/isä edes tietää mikä on trolli? No mutta jos näin on niin varastat tietenkin sen sauvan ja käytät itse, oletpa hölmö..
- en ole trolli
Anna sen olla jos takavarikoit sen hän alkaa miehen kanssa
- Äiti, jolla tyttöjä
On helpompi elää, jos et kaivele 16-vuotiaan tyttäresi laatikoita. Myös nuorilla täytyy olla yksityisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440