Moi oon gladiatus eli siis yks habon rikaimist lol:D! ootte varmaan aika kateelizsii ku saan mutsiilt parisataa joka päivä tuhlattavaks haboon lollz:D mun veli gladiator54 sano et se vois ohittaa mut ja se teki niin tiiätekö miten kostin hahahha tapoin sen runescaPES servaus lololol
moi t.gladiatus
8
294
Vastaukset
- gladiator54
moi pikku veli:D!! hah miltä tuntuu en ees välitä runest enää-.- habbo rulesz for eva
- monskiotar
veljekset gladiatus ja gladiator54
http://www.youtube.com/watch?v=K6WkvH5X2u8 - pilipaavo69
ootte homoja!!!panen teitä! :) 60v paavo
- akronautti
ootko oikeesti:O jos oot saanko pari kolee;O oon sit habos akronautti
- T: JOKU
En usko että oot oikee gladiatus
oon oikee gladiatus!!!!!!! v oi wittu etekö uszko oon ihan über rikas ja hyvä sisuszzstamaan xzD oon kingi bossi ja blaz er tazser ja lazser yhdistedstynä sennkgin läsgit pasazaksaistasakaisat:D:XdZD!
tulkaa nyt habboon minä jaan harkkoja:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614