Miten te miehet näytätte kiinnostusta tai tunteenne? ja kuinka kauvan siihen on mennyt että olette tajunneet olevanne rakastunut? kysyin eräältä mieheltä jonka kanssa minulla on ollut juttua jonkuna aikaan niin hänen tunteitaan minua kohtaan hän sanoi ettei osaa vastata ja sanoi lopulta näin: Muista että miehet ei helposti harkitsematta kerro tunteitaan suoraa, olet varmaan huomannut ja en ole poikkeus.
pitkääkö paikkaansa teidän kohdalla?
Kysymyksiä miehille.
Hämmilläään
1
370
Vastaukset
- feelings or not
Vastaan vaikka olen nainen....
Olen ollut erään miehen kanssa kaukosuhteessa jo melkein vuoden. Tavataan lähinnä viikonloppuisin ja ikää molemmilla jo yli 40v.
Vasta hiljattain muutin fb-profiiliini olevani parisuhteessa ja miehen vastaveto siihen oli, että hän on "vaikeasti selitettävässä parisuhteessa".
Tiedän, että hän tykkää ja välittää musta paljon... ja on sanonut mua kullaksi ja rakkaaksi ja että olen tärkeä yms... ja muutenkin osoittaa usein hellyyttä...
Ei tunteita voi pakottaa... niitä tulee kun on tullakseen.... ajan myötä kun toiseen tutustuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645