Missä voisin pirkanmaalla käydä esim sorsametällä ja kohta kanalintu metsällä? kertokaahan ihmiset jos on tietoa paikoista, luvista jne...
Metsästämään pirkanmaalle, mihin???
4
173
Vastaukset
- Metsästäjän muija
Kysy eri metsästysseuroista ehtoja. Ja hanki asianomaiset luvat ja ohjeet.
Metsästyslaki ehkä auttaisi myös, mitä ehtoja tarvitaan että saa ampua.
Ja seuran ja maanomistajien luvat ym ym. Ei se ole helppo tie ja linnut vikkeliä.
Mutta lykkyä tykö! - metsämies81
Ei ongelmana oo mitkään luvat, eihän ilman lupia saa edes asetta hankittua (rehellisin keinoin) ja riistanhoitomaksu maksettu tietenki jne, ongelma on se et ku ei oo täältäpäin ni ei oo itellä eikä kellään tutuilla omia maita missä sais metsästää ja mitä oon kuullu niin seuroihin aika vaikee päästä jos ei pääse jonku tutun kautta. Toista se on pohjosessa ku pääsee tyyliin omalta takapihalta suoraan metsästään. Eli jos joku tietää minkä seuran kautta voisi hankkia esim päivälupia ja vieraskortteja ni vois kertoa mulle. :) ja onhan ne linnut vikkeliä mut täytyy ite olla vikkelämpi..;)
- Saamamies vm -54
Mörö.
Kattoppa Willistä Pohjolasta, eli valtion mailta metsästys mahdollisuuksia.
Heippa.
- metsämies81
joo sieltä oon vähän kattellukki ja taitaa olla ainoot mahollisuudet tääläpäin, taitaa olla vaan aika pieniä alueita ja mun mielestä aika hyvän hintasiaki päiväluvat ja varmaan täytyy hyvissä ajoin varata... Ja ei taida olla tässä ihan 50 kilsan säteellä mitään, mut täytyy tyytyä noihin jos ei jostaki saa vierasokortteja.... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657