Minulla on 3 tyttörottaa, uusin ilmestyi lauman täytteeksi ihan hetki sitten. Uusimman myötä myös huomasin, kuinka hoikkia ja pieniä kaksi muuta tyttöä ovat. Vanhin ja lauman pomo on huomattavasti pienempi verrattuna uusimpaan ja nuorimpaan pentuun. Antakaas minulle hyviä ruoka-aineita/reseptejä joilla voisin näitä kahta alkaa pyöristyttämään?
Rotan lihotusreseptiä?
1
107
Vastaukset
- ...........
Annat niille vain enemmän hyvälaatuista ruokaa. Olisi hyvä, että rotilla on ruokaa kokoajan saatavilla joten kehottaisinkin sinua luopumaan niin sanotuista ruoka-ajoista mikäli sellaisia noudatatte.
Jotkut rotat ovat luonnostaan toisia pienikokoisempia. Kasvuolosuhteet ja poikuekoko (ja se onko poikasmäärää karsittu) vaikuttavat valtavasti siihen minkä kokoisia rotista kasvaa. En sinuna huolestuisi rottien pienuudesta, mikäli ne vain syövät ja saavat kaikki tarpeeksi ruokaa. Sen, ovatko rotat aliravittuja pitäisi huomata helposti siitä, miten hyvin tunnet niiden luut ihon läpi.
En suosittele antamaan rotille älyttömiä määriä liian rasvaisia ja lihottavia ruokia juurikin sen takia, että ne eivät ole kovin terveellisiä, ja rasvaavat sisäelimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657