On tämä Porvoo palsta aika outo. Eikö kukaan tavallinen tallaaja lue tai kirjoita enään tänne. Nyt täällä on jotain ihmeellistä häiriköintiä ja sitten yksi joka dominoi kymmeniä avauksia peräkkän jotain ihan soopaa tyyliin "menin kauppaan", "hyvä biisi", "oon sinkku". Pahin on kyllä tuo sossua solvaava. Tuohan on poliisiasia kun ihan nimillä haukutaan. Missä täällä on valvonta?
Outo palsta
16
138
Vastaukset
- jn
Lue rihmani.
Tarkoitatko että minä täällä häiriköin ?
- väärinkirjoittaja
Kiitos sekä jn että Jemina olette tosiaan tehneet hyvää työtä ,itse tein yrityksen heinäk.puolessa välissä ja kuten huomaatte onnistumatta.Palsta joka rikkoo moraaliset,eettiset ja massapostiksen säännöt on tosiaan tarkoitettu jollekin erikoisen säännön omaavalle!
Tämä todennäköisesti poistetaan ennen kuin ehditte silmiä räpäyttää kuten arvata saattaa.
- Tietysti
Täytyy poistaa , muuten solvaajan viesti voi mennä jonkun asialisen alapuolelle
- jn
Siis niin kauan kuin P roiskii roinaa.
- jn
Jemina1969 kirjoitti:
Ja haa, mun viesti lähti samantien.
Aivan. Samoin oma rihmani. Mutta P-askaposti jäi.
jn kirjoitti:
Aivan. Samoin oma rihmani. Mutta P-askaposti jäi.
JN, onks sulla kopiota siitä missä P uhkailee niitä sossun henkilökunnan lapsia väkivallalla, laita tänne vaikka kopsu. Kirjoitan juuri poliisille ilmoitusta (suoraan erään poliisin sähköpostiin) kuvakaappausten kera.
- jn
Jemina1969 kirjoitti:
JN, onks sulla kopiota siitä missä P uhkailee niitä sossun henkilökunnan lapsia väkivallalla, laita tänne vaikka kopsu. Kirjoitan juuri poliisille ilmoitusta (suoraan erään poliisin sähköpostiin) kuvakaappausten kera.
En kopioi P:n kirjoituksia, ainoastaan aiheetta poistettuja rihmoja ja palstan etusivua.
Kaikki tälle palstalle tehdyt postitukset jäävät S24:n palvelimille - senkin jälkeen kun moderaattori on ne palstalta poistanut. Eli tarvittavat faktat löytyvät. jn kirjoitti:
En kopioi P:n kirjoituksia, ainoastaan aiheetta poistettuja rihmoja ja palstan etusivua.
Kaikki tälle palstalle tehdyt postitukset jäävät S24:n palvelimille - senkin jälkeen kun moderaattori on ne palstalta poistanut. Eli tarvittavat faktat löytyvät.ok.
- Ihmejuttu...
Tosi ihme palsta vieraan silmin katottuna.
Keskusteluun tarkoitetut asialliset viestit pyyhitään noin vain pois!
Ruikutusviestit jostain soskusta hyppii esille jatkuvasti. - seurailija
Tämä on outo palsta ja vielä oudompi palstan sheriffi.
- jn
Odotetaan ja katsotaan mitä tänään tapahtuu. Oma rihmani on poistettu jo kolmesti aamun aikana, ja yhteensä kahdeksan kertaa,
- Ip lukkoon
Eikö voisi lukita häirikön ip ositetta
- jn
Ei onnistu (lue: salaus). Tai Suomi24:llä ei riitä mielenkiinto. P:n postituksia on turha raportoida, koska moderaattorina vastaanottaa ne itse .
Sitä me kaikki täällä ihmetellään että miksi ei tapahtu noin. Luulisi että vähemmälläkin häiriköinnillä olisi IP laitettu lukkoon. Tämä häirkkö on riehunut tällä jo vuodesta 2004 alkaen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047