Taas on tulossa perintö, yksi lähisukulainen kuoli äskettäin. Ei ole paljon rahaa tulossa tällä kertaa, eli jotakin 25 000 € varmaan. Mitäköhän sillä tekisi? Jos olisin nainen, niin varmaan tuhlaisin kaiken matkusteluun, tai keksittekö jotakin vielä tyhmempää? Ehkä keittiöremontti uusilla useiden tonnien hintaisilla kaakeleilla, vaikka entinenkin toimii, eikä kyllä kaakelien tai kaappien väri kiinnosta yhtään.
Jos ostan vaikka kymmenen tuhatta Nokian osaketta. Ja lyhyen ajan spekulaatiota. Kulta lähti juuri nousuun, eli pahaan paikkaan tuli tämä nyt.
Onni potkaisi
5
107
Vastaukset
- kurja elämä
Itse sain muutama vuosi sitten 130 donaa perintönä ja omakotitalon. Talon remppasin ja myin heti pois hyvällä voitolla. En ole kenellekkään kertonut et mulla on rahaa paljon tilillä. Näytän edelleen köyhältä ja ajelen vanhalla fillarillani ja kuljen verkka housuissa. Naiset kiertää kaukaa tän näköisen miehen ja baareissa kukaan ei tule juttelee. Ystäviäkään ei ole kuin muutama,työttömänä nekin. Itse olen kans työtön. Mikään ei oikein huvita edes. Raha ei tee onnelliseksi mua ja elän 500 egellä kuussa. Asun kaupungin vuokra yksiössä onnettomana
- No .häh....
Mä kun ajattelin että se Onni olis potkaissut sua päähän....olis niksahtanut joku ruuvi kohdalleen.
Toivossa on hyvä elää, sanos lapamato.. - Ehdotus tässä
Käy vaikka jonkin käytöskonsultin luona kurssittautumassa. Aloittakaa vaikka siitä, miten moukkamaista on edes anonyymina rehvastella hyötymisellään toisen ihmisen kuolemasta.
- !"#
Tuosta tuli pahan geeni mieleen.
- .......
Haista vittu. Inhoan toisten rahoilla eläviä siipeilijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329