Morjes, on ollut tässä pari päivää sellasta ongelmaa et tuntus et niinku koko ajan ois pissahätä?
Nettiä oon selaillut mut en oo oikee mitään löytänyt.
Ite oon alle 18V nuori poika, kuntoni on jokseenkin hyvä en tupakoi enkä käytä esim kofeiiniä tolkuttomasti . En ole myöskään yli/alipainoinen , painan noin 75 Kg ja olen noin 180CM pitkä .
Mikä voisi olla ongelma? Pystyn hyvin olemaan noin 2-3 tuntia pissamatta mutta hetikun lähtee pöntöltä tuntuu etta pissa tulisi heti uudestaan , mutta ei tule ? :O
Jatkuva pissahätä
3
632
Vastaukset
- Itse todennut
Hei. Käyppä lääkärin puheilla, ja sitten pyydä häneltä lähete labraan. Labran
testien jälkeen lääkäri katsoo, että mitkä sinulla on sokeri arvot. Jos ovat korkeat
sokeriarvot, niin sinulla voi olla piilevä 2 - luokan sokeritauti. Näin minullakin
itsellä se todettiin, ja nyt olen syönyt lääkkeitä vajaa vuoden ajan.- Välillä vaivautunut
Useaan kertaan kävin lekurin puheilla samasta vaivasta. Ei ongelmia pidättänisen kanssa(joskus saatta esiintyä hyvin pientä jälkitiputtelua, joka sekin hoituu yleensä ravistelulla), veri- ja virtsa-arvot normaalit eikä sukupuolitauteja. Ikää alle 30v, ei ylipainoa, perusterve. Peruslekuri määräsi vesicarea, josta en huomannut suurta eroa, kuuri kesken. Seurannassa sovittiin aika urologille.
Urologi puhui hyvin yleisestä vaivasta, jonka nimeä en nyt muista. Jotenkin liittyi tulehtuneeseen eturauhaseen, joka minullakin todettiin. Oireet olivat urologin mukaan selkeät. Hoidoksi sovittiin yksi t-alkuinen pilleri lisää, joka vaikuttaa juuri tuohon eturauhaseen. Nappuen sijasta keskustelu ammattitaitoisen urologin kanssa rauhotti omaa mieltä. Toistaiseksi nappihoidot kesken, vaiva on edelleen, mutta ehkä hieman vähemmän häiritsee.
Syyksi urologi esitti niinkin arkisia asioita kuin kylmettyminen ja jotain muuta. Yksi helpotuskeino oli kuumat suihkut tai kylvyt.
Urologilla käynti kannattaa ja kannattaa kertoa asiat juuri niin kuin ne on, vaikka nolottaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408