Ei rakkautta

huohjoo

Hei! Olen 18 vuotias lihava tyttö enkä ole koskaan seurustellut. Minulla on kaksoisleuka ja todella iso maha ja alleja on joka paikassa. Painoindeksini on n. 33,5. Kukaan poika ei rakasta minua vaan katsoo että "Hyi, ompa tuo läski" jne. Saako läskit tytöt poikaystävää? On tullut huomattua että ei. Kukapa haluaisi tällaista rumaa läskiä itselleen, kun nehän vie parhaimmat ensin. Kauniita ja laihoja on paljon ja nehän ne kiinnostaa. Minulla ei ole ollut hirveästi aikaa keskittyä laihduttamiseen ja en jotenkin jaksa. Haluaisin sellaisen söpön pojan mutta ne ei halua minua. Olen ihastunut monta kertaa mutta en ole KOSKAAN saanut vastarakkautta. Kaikki vihaavat minua. Olen yrittänyt vähällä vapaa-ajalla kuntoilla esim. tekemällä jotain kasvolihasliikkeitä että kaksoisleukani katoaisi, mutta ei se vain lähde pois. Voisitteko antaa jotain vinkkejä miten saisin laihdutettua edes vähän vähällä ajalla. Olen muutenkin niin kyllästynyt olemaan yksin. Pakko se on alkaa laihduttaa että saisi jonkunlaisen miehen. Kun se näköjään on niin paljon ulkonäöstä kiinni. Onko teillä ylipainoisilla naisilla ollut poikaystävää? Pitääkö ottaa sitten lihava mies, kun laihat miehet ei huoli läskejä?

41

2346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon liikkuva

Mene rakas ystävä jollekin ravintoterapeutille yms. Sun täytyy laihtua jo terveytesi vuoksi. Katsotko Suurinta pudottajaa, se on todellista elämää. Ota muutaman vuoden projekti ja muuta elämäntapasi kokonaan, huomaat että olo paranee totaalisesti. Itse hylkäsin kahvileivät ja laitan teetä juodessani sokeripalan suuhun jolloin se vie makean halun. En kylläkään ole lihava vaan normaali mutta pelkäsin lihovani vaivihkaa. Kyllä saat varmasti miesten huomiot ajallaan koska sopusuhtainen on aina kauniinpi kuin lihava. Näin se vaan on. Tarvitset pitkäjänteisyyttä mutta aikaahan on kun olet vielä niin nuori. Onnea matkaan.

• DOWN DOWN

SOKERI, JA HIILIHYDRAATIT POIS

EI SUKLAATA, PIZZAA,,,KOKISTA JA RASVAISIA KALORIPOMMEJA

• mie vaan

Paskanmarjat!
        Suurin pudottaja ei ole tosielämää nähnytkään.

• N
        mie vaan kirjoitti:

Paskanmarjat!
        Suurin pudottaja ei ole tosielämää nähnytkään.

Tais olla kuitenkin rusinoita.

• Matami Mimmi

Minä olen aina ollut enemmän tai vähemmän lihava nainen, eikä ole KOSKAAN tarvinut kärsiä miehenpuutteesta. Mulla on nyt oikein kunnollinen, rakas aviomies. Olen 45-vuotias eikä minulla ole ollut koskaan lihavaa miestä eikä muuten mitään renttuakaan! Niin, painoindeksini on nyt päälle viisikymmentä!

• pupu rupuna

Kun olin 18-vuotias lihava tyttö, minulla oli 20-vuotias alipainoinen poikaystävä. Nyt olen 47-vuotias normaalipainoinen nainen ja minulla on 49-vuotias lihava mies - se sama. ;D

Sellaisiakin miehiä on, jotka pitävät lihavista naisista, jopa pyrkivät lihottamaan heitä entisestään. Ehkä sinun pitäisi etsiä itsellesi sellainen, tai ehkä ei, voi käydä kuten Englannin lihavimmalle naiselle, jonka mies oli omistautunut vaimonsa syöttämiselle, kunnes vaimo kuoli 40-vuotiaana sydänkohtaukseen.

Hiukan nostan kulmakarvojani sille, että haluaisit söpön pojan. Mitäs luulet söpön pojan haluavan?

• Matami Mimmi

Olen sitä mieltä minäkin, että jos mies oikein ihannoi lihavuutta ja haluaa naisestaan mahdollisimman lihavan, niin käy helposti niin, että lihoo vaikka kuinka ja kuolee aikaisin. Minun mieheni on kannustanut minua laihtumaan ja olen saanut 30 kg pois, mutta vielä, vielä riittää ylimääräisiä kiloja paljon! Kyllä, se on rakkautta jos toinen kannustaa laihduttamaan, silloin kuin on todella paljon ylipainoa, koska kaikki tietää ylipainon vaarat ja kyllähän rakkaan ihmisen kanssa halutaan elää mahdollisimman kauan. Niin minä sen ajattelen. Kuitenkin tietyllä tasolla se toinen on hyväksyttävä sellaisena jos suhteeseen alkaa, eikä ainakaan pidä hävetä rakkaintaan...ja jos siltä tuntuu, ettei voi hyväksyä ja toinen hävettää, niin ei pidä lähteä koko suhteeseen.

• Karju-Tapio

"Pitääkö ottaa sitten lihava mies, kun laihat miehet ei huoli läskejä? "

Miten ihmeessä ihminen, joka pitää itseään "ei-niin-viehättävänä" vaatii kumppaniltaan normaalipainoa ja söpöyttä? Samaan aikaan ihmettelet miksi näille söpöille pojille kelpaavat vain kauniit ja normaalipainoiset - etkö huomaa pientä ristiriitaa? Olet aivan yhtä pinnallinen kuin nämä sinun silmääsi vain kauneutta hakevat pojat.

Kun ihminen kasvaa oppii arvostamaan muutakin kuin pintaa, niin ne miehet kuin myöskin sinä.

• messor

Mielestäni tämä "söpö poika" ei tarkoita ulkonäköä tai pinnallista ominaisuutta vaan sitä että hän on mukava tyttöä kohtaan ja ylipäätään osaa käyttäytyä. Siis joko henkevää ei-pinnallista ominaisuutta tai sitten yksinkertaisesti sitä että hän vastavuoroisesti pitää tytöstä ja tämä hänestä.

• uteliaisuuttani kysy

Miksi luulette että on vain laihoja ja läskejä ? Hoikka ei ole = laiha. Anorektikot on laihoja, eikä heitäkään kukaan huoli. Itse olen hoikka en laiha, vaikka monet sitä nimitystä käyttävät.

• Özvi

Minusta kuulostat antamasi kuvauksen perusteella oikein kauniilta.

• Mammavain-----------

Olen ollut lapsena lihava, nuorena normaalipainoinen ja aikuisena lihava ja nyt 60kg kevyempänä normaalipainoinen. Tässä välissä olen ollut 15v naimisissakin. Entinen aviopuolisoni ei katsonu olenko lihava vai en, hän rakastui minuun. Ero johtui ihan muusta syystä. Terveyteni vuoksi kuitenkin painonpudotus tuli ajankohtaiseksi koska ikää kuitenkin alle 40v. Painonpudotuksen tiimoilta tapasin nykyiseni ja lihavana hänellekkin kelpasin vaikkakaan nykyään en sitä enään ole. Kaipa se on itsetunnosta ja sosiaalisuudesta kiinni ja totta kai, kaikki eivät vain pidä lihavasta ja minkäs sille tekee ;D
      Mutta reveydellisitä syistä kehoittaisin kaikkia miettimään onko ne jenkkakahvat oikeesti niin rakkaita. Mistään ei tarvitse luopua paitsi ylipainosta. Ei mitään kuureja vaan ihan elämäntapa muutos. Laske kalorit ja se on siinä. Jos syöt 1500kaloria vuorokaudessa putoaa painosi tasaseen ja saa siinä jätskinkin syödä ;) Muistaa vain pysyä kohtuudessa. Tsemiä!!!!!!!

• jami76

Olet varmasti kaunis ja muodokas on vain etsittävä sellainen mies joka arvostaa sinua sellaisenaan.On paljon sellaisia miehiä jotka jotka ei ole pinnallisia. Älä tuhlaa aikaasi huonoiohin miehiin jotka arvostavat vain laihoja naisia ja on pinnallisia. Itsekin tykkään rehevistä ja muodokkaista naisista en laihoista. Naisessa pitää olla muotoa!

• ...

Sinäkö sitten et ole pinnallinen?
        Juurihan tuossa kirjoitat,että pidät rehevistä naisista,laihat eivät ole makuusi. Eli ulkonäkö on siis tärkeä sinullekin. Miksi automaattisesti laihoista ( joka tuntuu monien mielestä olevan ainoa vartalotyyppi lihavan lisäksi) pitävä on pinnallinen,mutta "muodokkaasta" pitävä ei?
        I don´t get it :D :D

• Wnha Starba

Tosiasia, tieteellisesti todistettu, on, että joillakin ihmisillä on ns. lihavuusgeeni. He siis lihovat herkästi, vaikka liikkuisivat ja söisivät terveellisesti ja vähän. Minäkin vanhemmiten saan pitää tarkkaa syömisistäni, vaikka liikunkin rajusti 3-4 krt. viikossa pelaten jääkiekkoa. Vaimoni syö enemmän kuin minä, eikä liiku käytännössä ollenkaan. On silti aina sopusuhtainen ja painoindeksi on kohdallaan. Minä, siis yli 190 cm pitkä ja roteva mies, en voi syödä samaa määrää kuin 175 cm pitkä vaimoni. Liikunnasta huolimatta en voi. Tai jos syön, niin se näkyy hetkessä 5-10 kg ylimääräistä.

Olen kuitenkin hyväksynyt tilanteeni ja seuraan painoani ja syömisiäni jatkuvasti Ainoa poikkeus on jouluaatto:-))

Tasan ei mene onnenlahjat elämässä. Omat lihomistaipumukset on vain huomioitava, eikä kannata masentua ja jäädä tuleen makaamaan. Lihavana ei oe pakko elää koko elämäänsä. Asialle voi todellakin tehdä jotain, paljonkin. Ensiksi kannattaa käydä asiantuntijan pakeilla ja teettää hänellä tarkka suunnitelma laihtumiseksi. Se vaati itsekuria, mutta palkinto on sen arvoinen.

Poikaystäviä voi saada ylipainoinenkin, mutta terveytesi tähden jopelkästään suosittelen laihduttamista. Ja tulee siinä sivussa enemmän valinnanvaraa niiden miestenkin suhteen.

• sikspäk

Geeni todellakin on ja se selittää noin 10% ylipainosta, loput on ihan itse hankittua. Mikäli ei jonkin sairauden seurausta tms.

Omaan tuttavapiiriin ei ole vielä osunut yhtäkään ylipainoista joka oikeasti liikkuisi vähänkään puhumattakaan että söisi kunnolla. Kun elämäntapoihin pääse kurkistamaan ne on kaikilla pielessä.

• Jesh...

"Pitääkö ottaa sitten lihava mies, kun laihat miehet ei huoli läskejä?"

Ongelman syy ja seuraus on tässä. Lihavan miehet markkinat ovat siten vieläkin surkeammat.

• LIHAVUUS ON ANTOISTA

VASTAUS

1. AINOASTAAN LAIHDUTTMALLA

TAI 2. LÖYTÄMÄLLÄ TOISEN LIHAVAN...

• kakskytseittemänvee

Niin,ensinnäkin,sinä olet sinä ja sinun pitää oppia hyväksymään se.Toiseen ihastuminen/rakastuminen tapahtuu ihan kaikeen muuhun paitsi ulkonäköön.Nykyajan yhteiskunta ihanoi laihuutta,varsinkin tuossa iässä missä sinä olet.Kaikkien pitäisi olla seksikkäitä,laihoja ja haluttavia.Todellinen kestävä rakkaus ei kuitenkaan perustu ulkonäköön taikka pinnallisiin aisioihin vaan siihen että toisessa näkee ja kokee jotain itselleen aivan ihanaa."ulkonäköön ihastutaan,sisimpään rakastutaan" pitää todella hyvin paikkaansa.
      Itsekkin ylipainoisena tiedän mistä puhun.(BMI pahimillaan 44)
      Mutta,jos laskin BMI laskurilla oikein niin ylipainosi on luokkaa 20-30kg,vertasin siis omaan pituuteeni nähden.Nyt jotta saisit itsellesi hieman itsetuntoa takaisin,voisit ottaa taivoitteeksi tipuuttaa 5-10kg.Tämä nostaa oikeasti itsetuntoa kun huomaa tuloksia tapahtuvan.Jos innostut,jatkat,jos et,niin et jatka mutta pyrit pitämään tuon tiputuksen lukemissa.Sitten,voit käydä shoppailemassa ja ei kun ennakko luulottomasti eteenpäin.Et ajattele että sinun pitää saada juuri tuo kaveri vaan annat tilanteiden mennä eteenpäin.Tai jos haluat jonkun niin rohkeasti vain pyydät leffaan yms. yhteiseen tekemiseen.Ei kaikki nuoret miehet halua sitä pinnallisinta liitäjää,usko pois.

• Voi ei!!! Onko ihan oikeasti helpompi itkeä surkeaa kohtaloaan kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja laihduttaa ne ylimääräiset kilot pois? Nykyään kun on niitä laihdutusvaihtoehtoja rutkasti, niin edelleenkin tietty joukko ihmisiä surkuttelee kohtaloaan ja ihmettelee, miksi heitä sorsitaan. Joko otatte itsenne niskasta kiinni ja alatte huolehtimaan itsestänne tai tyydytte kohtaloonne.

• 13+15

Ahahah hajosin tuolle kasvolihasliikkeelle :D

Nyt kuules pullukka, ei se paikallinen rasvanpoltto ole mahdollista. Aloitat laihduttamisen ja korjaat dieettisi. Tuossa iässä kun sen teet, pääset vielä opiskeluaikana mahdollisesti siedettävään kuntoon.

• zmirre

Miehet, jotka valitsevat tyttöystävänsä vain ulkonäön perusteella, eivät yleensä ole peräänhaikailemisen arvoisia eivätkä sitä paitsi tiedä, mitä menettävät. Pää pystyyn. :)

• Suurin pudottaja

Aloita laihduttaminen pienin askelin; pienennä annoskokoja, opiskele netistä ruoan laadusta (missä ruoissa on eniten piilorasvoja) ja aloita liikunta. Kävele ensin korttelin ympäri, 1km ja pidennä matkaa kunnon kasvaessa. Kunnan tk:n kautta voisit saada ajan ravitsemusterapeutille, kuten joku ehdottikin. Oman terveytesikin takia sinun tulisi laihtua.

• Salille vaan

baariin vaan tanssilattialle läski hyllymään sieltä niitä miehii löytyy :D joo itse olen mies ennen hieman tukevampi ja haaveilin laihoista tytöistä mitä harvoin sai, mutta nyt 3vuoden treenaamisen jälkeen alan olla aika tiukassa kondiksessa, niin nyt niitä laihoja kauniita tyttöjä ois vaikka jonoks asti mut mie haluunki vähän pyöreemmän :D

• piirpauke12

Olin nuorena normaalipainoinen ja silloiset pikaystävät olivat pitkiä/pätkiä. Pyöreitä/laihoja. Naamavärkkien kuosi on vaihdellut miehekkäästä taiteilijatyyppeihin.Nyt keski-ikäisenä olen kantanut kehossani reipasta 70kg ylipainoa. Kysyntä täysin loppu.Edes lihavat miehet ei katso. Aivan oudot ihmiset saattavat tulla kommentoimaan lihavuuttani.Voin olla missä tahansa tilaisuudessa, kapakassa, reissussa- minut sivutetaan ikäänkuin olisin näkymätön..Mutta kyllä minut nähdään, ihmiset ovat huonoja peittämään pika arviointi katsettaan.Naiset puhuvat piiloviestinnällä läsnäollessani...voi voi kun niitä turvottaa.Tarkoittavat minä olen megaturvonnut.Miehet ei sen kummempi, viinan rohkaisemana alkaa v..ttuilu.Ooks joku painonnostaja,,ootko huomennut että oot lihava.Näitä piisaa..tyhmiä.Laihat/hoikat/normaalipainoiset ovat kai laihduttaneet itseltään aivot pois.Kyllä minä loppupeleissä olen se megaläski mieluummin..kuin täysin turhake anorektikko..joka vain jauhaa narsistisesti kehostaan.Elämän ainut arvo on ulkonäkö-se on vähän se.

• fgdfgdfdfg

Kerran kaupungilla kävellessäni kuuntelin aikani kuluksi kun joku nuori nainen jutteli suureen ääneen puhelimeensa, taakse vilkaistessani totesin, että ehkä parikymppinen ja erittäin lihava, eikä mitenkään kaunis. No, kovasti häntä joku yritti linjan päässä kosiskella, tyttö yritti selittää miten alkuhuuman jälkeen hän on niin kamalanluontoinen ihminen, ennenkin on monta sydäntä menny rikki jne jne. Mietin siinä vain, että eipä ole ulkonäkö ainakaan häntä estänyt saamasta miehiä.

• ruma läski mies

Mun painoindeksi on 26 ja en saa tyttöystävää ikinä. Kukaan ei halua tutustua muhu vaikka olen aloitteen tehnyt monesti. Olen kohta 40 v mies. Laihduttaminen ei ole jaksamisesta kiinni vaan kotivaatiosta. Jos haluat itsesi parempaan kuntoon niin mene kuntosalille ja ala kuntoilemaan. Polke kuntopyörää joka päivä ja nostele painoja. Muuten ole lihava loppu elämäsi. Itse laihduin 30 kg 2 vuotta sitten mut siltinkään naiset ei halua edes jutella.

• Päivänselvää

Sitten sulla on vikaa korvien välissä. Katsos kun pelkkä hyvä kunto tai normi vartalo ei tee ihmisestä sellaista että joku rakastuu sinuun heti. Pitää synkata.

• läskipallo

Mun painoindeksi mahtaa olla samalla tasolla, en uskalla laskea tarkiistakseni. Mutta miehistä ei oo kyllä pulaa, aviomiehenä on tommonen joka on pelkkää lihasta ja rakastajana on sitte vähän vatsakkaampi...

Aviomies on vähän sitä tyyppiä, että tahtoo pitää mut lihavana, rakastaja ei onneksi ole. Sanoi kyllä että oman terveytesi vuoksi kannattaa laihduttaa, mutta hänelle ei ole väliä vaikka painaisin 150 kiloa. :D

Sinut vaan kannattaa itsensä kanssa olla, minä ainakin isken tahtomattani noita miehiä sillä, että oon aika räväkkä ja puhun niistä asioista mistä naiset yleensä ei ventovieraille puhu.

• Mies35,treenaava...

Syö vähemmän,mikä siinä on niin vaikeata??!!

• läskipallo

Tai syö oikeen, minäkään en ikinä ole paljon syönyt, kun lopulta huomasin että se on se rasvaton maito joka mua lihottaa.

• Säälittävää...
        läskipallo kirjoitti:

Tai syö oikeen, minäkään en ikinä ole paljon syönyt, kun lopulta huomasin että se on se rasvaton maito joka mua lihottaa.

Höpö höpö, läskien tekosyitä. Aika paljon saat juoda maitoa että siitä lihot.

• arnold.h

niinpä niin,minulla on taas propleema se että yksi nainen joka on minusta kiinnostunut,on xxl ,no ei se koko mua haitaa mutta tyttö valittaa joka asiasta,milloin on liian väsynyt lenkkeileen yms.ainoo mikä tuttaa on se ainainen valitus.iloinen luonne ratkaisee...t: m37 193cm 95kg

• Annii-na

ainakin nuorten mielestä se on se ulkonäkö, jonka perusteella he valitsevat jopa kaveritkin. En ymmärrä tätä logiikkaa. Jos en meikkaa, en saa kavereita, mutta jos meikkaan saan kavereita. Eihän siinä ole mitään järkeä! Sama juttu on se että koska olen ruma en saa poikaystävää. Niinkun joku jo sanoi sen jonkun lauseen että "Ukonäköön ihastutsaa, sisimpään rakastutsaan" minun kohdalla se ei ole pitänyt paikkaa. Eihän nyt joku teinipoika haluaisi seurustella tällaisen kanssa vaikka olisinkin luonteeltani/sisimmältäni todella mukava. Noh, toivottavasti sitten keski-ikäisenä mihet ovat vähän viisaampia ja osaisivat valita myös sisimmän perusteella...

• "täti"

Itsekin kilojen kanssa kamppailleena tiedän miltä susta tuntuu. Media on luonut kauneusihanteen, johon kuulumaton ei monellekaan kelpaa. Todella valitettavaa.
      Sinä olet kuitenkin vielä nuori, terveytesi kannalta on järkevää pudottaa painoa hiukan, varsinkin jos koet itsesi noin huonoksi. Minunkin itsetuntoni on huono, mutta päättäväisyydellä sain muutettua ruokailutottumuksiani ja aloin liikkuakin enemmän. Paino putosi mielestäni liian hitaasti, mutta kuitenkin varmasti. Tuli, ja varmaan vielä tulee jossain vaiheessa kohta, jossa paino pysähtyy hetkeksi, mutta kun jaksaa, niin tuloksiakin tulee. Itsetuntokin kohoaa, kun mahtuu pienempiin vaatteisiin ja saa kehuja uudesta ulkonäöstä. Kun sinusta näkyy, että sinulla on kivaa itsesi kanssa, niin muutkin alkavat ajatella niin ja haluavat seuraasi.
      Juttele terveydenhoitajan tai ravitsemusterapeutin kanssa, heiltä saat hyviä vinkkejä ja tukea laihdutukseen.

• Lihavalla miehiä

Mäkin kerron oman tarinani. Olen ollut ihan lapsesta saakka ylipainoinen ja yläasteella painoni kohosi 85 kiloon saakka. No eipä se ole minua millään tapaa haitannut, aina on ollut ottajia. Yläasteiässä ei ollut mitään kunnon suhteita, mutta säätöjä sitäkin enemmän, sitten kuin olin 16-vuotias tutustuin yhteen mieheen paremmin ja alettiin oleen yhdessä joka kuitenkin loppui osaltamme vuoden jälkeen. Sen jälkeen ei mennyt kauvaa kun löysin seuraavan jonka kanssa oltiin yhdessä vajaa kaksi vuotta ja sekin meni poikki kun suhde ei vaan pelannut. Ja sitten seuraavaksi tapasin aviomieheni ja lapsieni isän. Nyt ollaan siinä tienpäässä kannattaako jatkaa vai ei. Kumpikaan ei halua erota, mutta yhdessäkään ei tulla toimeen. Ja musta tuntuu että tämä on enemmänkin musta kiinni, en vaan enään jaksa miehen oikkiulua. Ja näiden ihmissuhteiden välillä mulla on ollut kokoajan jotakin säätöjä ja paino on vaihdellut 85-120kg välillä tälläaikaa. Useimmiten se on ollut 90-100kg.

• näin

Kun on hirvittävän lihava ja sitä kauhistellaan, varsinkin esim. uimahallissa ja silti tuntee itsensä kauniiksi ja viehättäväksi ja on rohkea ja iloinen. Se on hyvää itsetuntoa se! Eikä se, että itsetuntonsa pönkittämiseen tarvitsee kovasti kehuja...silloinhan on huono itsetunto jos se siitä on kiinni, että pitää näyttää hyvälle, että mielestään kelpaa.

• huohjoo

Alunperin kun tätä kirjoitin niin minulla oli yksi mies mielessä. Tunnen, että se on ainoa jota rakastan. Olemme olleet "erossa" melko kauan ja olen jutellut monelle miehelle, mutta en halua aloittaa mitään suhdetta kenenkään kanssa kun aina tämä "sama" tulee vain mieleeni. Yksi poika tuli minun juttusille kerran, ja se sai itsetuntoni nousemaan kunnes katsoin taas sen yhden miehen kuvaa niin itsetuntoni romahti. Kun näen hänet niin tuntuu että en kelpaa hänelle. Silloin huomaan että olen ruma ja läski. Olen yrittänyt aihduttaa. Vähensin syömistäni ja liikun päivittäin mutta jostain syystä en vain laidu. Tuntuu vain niin pahalta jos tämä yksi mies ei ole kiinnostunut. Olen vain niin rakastunut häneen. :(

• 115

Nuorena itkeskelin ihan samaa kuin sinä. Koskaan en saa miestä itselleni.. Noh toisin kävi:) Kyllä niitä ihmisiä on joka lähtöön. On vain itsestäsi kiinni uskallatko lähestyä. Kyllä miehet pitää meistä pulleammistakin, kukaan ei tykkää itsesäälissä rypevistä ressukoista. Pelkällä hymyllä pääsee pitkälle. Vaikka ei huvittasi, niin hymyile paljon ja katso ihmisiä silmiin.

• kjkjkjjk

paljonko painat?

• karita

Moikka kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja päättää että minähän laihdu minä itse tein niin. Painoin ennen 80kiloa mutta nykyään painan 50kiloa olen 17-vuotias minulla on Rakastava mies ja hänkin on laiha/sopusuhtainen ensiksi kun rupesimme seurustelemqan olin noin 70kiloa ei se ollut tunteakkaan minua kun näimme niin harvoin.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      127
      3565
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2366
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1473
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1438
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe