Travianin speed x3 servu alkoi pari päivää sitten uudestaan. Te jotka ette ole vielä päässeet pelaamaan tätä hienoa nettipeliä, laitan linkin teille. Kaikki te jotka aloittavat tästä linkistä, saavat suojelua niin kauan kunnes teillä on toinen kylä tai pärjäätte ilmankin. :)
http://www.travian.fi/?uc=fix_635
Travian fix
3
212
Vastaukset
- Kärpix
Pippeli kiimii tästä. Ihan speedillä 3!! Kohta roistuu. Muistakin suojella minua roiskeilta!!!
- Säännöt uusiksi.
Jonniin joutava peli joka ei kasva suosiota sen takia, kun "isot pelaajat" hyökkäävät monta kertaa pienempien pelaajien tukikohtiin ja on juuri sen takia mahdoton päästä peliin mukaan jos ei ole aikaa olla koneella 24/7 pelissä. Kerran kokeilin peliä ja samaa olen myös monelta muulta kuullut ja juuri sen takia lopettaneet pelin pelaamisen.
Sitten nämä "valvojat" on niin pellejä, että vähänkin on kritisoivaa tekstiä niin banaani paukkuu pelistä. Luulevat olevan jotain jumalia ettei heitä saa arvostella tai niiden päätöksiä.
Ehkä voisin harkita pelaamista kunnes tulee jonkinmoinen suoja, että isommat pelaajat ei voi hyökätä pienempien kimppuun. Painotan EHKÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423