10 vuotta sitten mies kähmi naista, tuomio tuli

Oikeus voitti

Pohjois-Savon käräjäoikeus tuomitsi tiistaina pohjoissavolaisen yritysjohtajan seitsemän kuukauden ehdolliseen vankeuteen työntekijänsä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Rikokset tapahtuivat miehen ja nuoren naistyöntekijän yhteisillä työmatkoilla Tampereella ja Espoossa lähes kymmenen vuotta sitten. Mies oli tekoaikaan 51-vuotias ja nainen 22-vuotias. He yöpyivät yhteisessä hotellihuoneessa.

Molemmilla kerroilla mies ryhtyi vastoin naisen tahtoa hieromaan alaistaan, myös intiimialueilta. Molemmat olivat alasti. Oikeuden mukaan mies käytti hyväkseen esimiesasemaansa ja taivutti naisen alistumaan seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavan teon kohteeksi.

Mies velvoitettiin korvaamaan naiselle kärsimyksestä 2 500 euroa ja oikeuskuluja saman verran.

Itä-Suomen hovioikeus tuomitsi pari vuotta sitten saman miehen vuoden ehdolliseen vankeuteen kahden muun nuoren naistyöntekijänsä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288495239560.html

11

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisille rahaa

Lähes jokainen nainen on joutunut miesten seksuaalisesti hyväksikäyttämäksi, tämän kertoo uhritutkimukset. Heistä jokainen on oikeutettu tuhansien eurojen korvauksiin. Syylliset on toki tuomittava ehdottomaan vankeuteen ja valtion maksettava korvaukset jos syylliseltä korvauksia ei saada.

• Äärifemujen mielestä jokainen seksuaalinen kohtaaminen miehen ja naisen välillä' on raiskaus, nyt saatiin tuomio kymmenen vuotta vanhasta tapauksesta jota ei kukaan voi todentaa millään tavalla.
        Tosin miehen taustan huomioon ottaen mahdollinen tapaus mutta kyseinen tapaus näinkin pitkän ajan jälkeen on tuomio oikeusmurha, tässä alkaa olla miesten oikeusturva ihan kirjaimellisesti kortilla jos näinkin helposti saa tuomion seksuaali rikoksesta.

• Nainen päättää
        Jan71_hki kirjoitti:

Äärifemujen mielestä jokainen seksuaalinen kohtaaminen miehen ja naisen välillä' on raiskaus, nyt saatiin tuomio kymmenen vuotta vanhasta tapauksesta jota ei kukaan voi todentaa millään tavalla.
        Tosin miehen taustan huomioon ottaen mahdollinen tapaus mutta kyseinen tapaus näinkin pitkän ajan jälkeen on tuomio oikeusmurha, tässä alkaa olla miesten oikeusturva ihan kirjaimellisesti kortilla jos näinkin helposti saa tuomion seksuaali rikoksesta.

Jos nainen kokee että hänet on raiskattu niin silloin hänet on raiskattu. Vain tällä on merkitystä, ei sillä mitä objektiivisesti on tapahtunut. Vaikka nainen jälkikäteen tuntisi että hänet on raiskattu on sekin raiskaus.

• Unioniveteraani
        Nainen päättää kirjoitti:

Jos nainen kokee että hänet on raiskattu niin silloin hänet on raiskattu. Vain tällä on merkitystä, ei sillä mitä objektiivisesti on tapahtunut. Vaikka nainen jälkikäteen tuntisi että hänet on raiskattu on sekin raiskaus.

Me tasa-arvoa kannattavat feministit vaadimme, että myös miehiä kannustetaan muistelemaan vanhoja seksikokemuksiaan. Jos nyt on niin, että mies kokee tulleensa hyväksikäytetyksi, on hänen saatava hyväksikäyttäjänaiselta korvauksia. Koska on yleisesti tunnettua, että poliisi suhtautuu huvittuneesti miehen tekemään hyväksikäyttöilmoitukseen, etenkin , kun todisteita ei ole esittää, on perustettava erityinen mieshyväksikäyttöasiamiehen virka hoitamaan asioita eteenpäin.

• 24

Kyllä vähällå pääsi

• sannaparka

Mies teki sen taas, 15.10.-23.10.2012!

Olen Sanna ja olen uhri

• Sanna antoi taas
        sannaparka kirjoitti:

Mies teki sen taas, 15.10.-23.10.2012!

Olen Sanna ja olen uhri

Sanna, anna panna.

• Katuva jakorasia?

"He yöpyivät yhteisessä hotellihuoneessa. Molemmat olivat alasti."

eli:

"Nainen yöpyi vahingossa samassa hotellihuoneessa. Nainen riisui vahingossa itsensä alasti."

Olen lukuisia kertoja todistanut vierestä kun naiset kuvittelelevat saavansa jotain etua makaamalla pomonsa kanssa. Jopa pettäen omia miesystäviään. Niin tyhmä ja heikko nainen on.

• Naurattaa hähähähähääää

Whores. Filthy whores.

• ex.sihteeri

Sanna sai toimen yrityksen johdossa, KUN ANTOI POMON PANNA. Miksi vauhkoot, Sanna, anna pomon panna! Erotettiin kunnon työntekijä ja sihteeri tyhmyytesi ja ahneutesi tähden.

• yes

Pohjois-Savon yritys sijaitsee oikeasti eteläisessä Suomessa; on vain kirjat Pohjois-Savossa.

Tiedoksi epäileville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe