Myydään kerran käytetty olkaimeton White One Tirol- hääpuku (tämän vuoden mallistoa). Puku on pesetetty heti käytön jälkeen pesulassa. Itse olin pukua käyttäessäni 175cm/65kg. Puvussa on lyhyt laahus, jonka voi tarvittaessa nostaa. Teetätytin pukuun nyöritykset. Puvun mukaan alushamevanne sekä pukupussi. Omia kuvia en ole ehtinyt häiden jälkeen vielä saamaan mutta seuraavalla nettisivulla on kuvia: http://www.morsiusga....com/tirol.html Puku on ostettu Oulun Glamourista. Hinnasta voidaan sopia :) Jos kiinnostuit niin laita viestiä pekkalak@gmail.com
Myydään hääpuku White One Tirol, koko 34-36 OULU
pekkalak
1
334
Vastaukset
- pekkalak
Jos linkki ei aukea niin googlettamalla white one tirol, löytyy oikea kuva :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873257
- 622987
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332500- 802303
- 772249
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361883- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201633Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460