Olen ammatiltani Kampaaja/ Ripsiteknkko/ kynsimuotoilija. Teen hiustenpidennyksiä 8 vuoden kokemuksella eri tekniikoilla Tampereen ydin keskustassa.Esim. sinettien laitosta otan 90 e...ripset 60e
Hinta: 90
Yhteystiedot: Dollhouse puhelin:0449973027
O: Hiustenpidennykset, ripsipidennykset
3
241
Vastaukset
- tuota öhöm..
Hah hah hah!
vai ihan ripsienpidennyksiä?
miksei sitten samantien kynsienpidennyksiä ja nenäkarvojen pidennyksiä vai kenties lyhennöksiä?
ja ettäkö oikein 60e siis oikeaa rahaa silmäripsien "pidennyksistä" hah hah haa!- Hekoheko
Sinä ainakin kaipaisit aivojen pidennystä :D Maaltako olet kotoisin?
- ZF natural hair
Moi Sir,
iloinen ja kuulla että sinä olemme päälle markkinat varten hiukset tuotteita.
me erikoistuneet sisään tämä kenttä varten lähes 16 vuotta, kanssa hyvä laatu ja aika kilpailukykyinen hinta.
pitäisi sinä olla kaikki kysymyksiä, pyydän tehdä ei epäröidä ja yhteydenotto meille.
paras terveisin,
Tina
ZF luonnollinen hiukset yritys Co, Ltd
osoite: Unit 2, Building45, Fan Cun, yiwu kaupunki, Zhejiang Province, Kiina
Puhelinnumero: 86-579-85379763
Fax: 86-579- 85379763
posti: ZFnaturalhair@hotmail.com ZFnaturalhair1@yahoo.com
verkkosivusto: www.ZFnaturalhair.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144