Helsingissä? Duo ei ole kovin tunnettu, esiintyivät jossain aika pienessä klubilla jossain Kampin seutuvilla, tai Töölössä. Nuoria ehkä parikymppisiä kundeja, kovin "Gay" :) en ollut itse paikalla, enkä saa duon nimeä päähäni, niillä oli hyviä biisejä youtubessa. Osaako kukaan neuvoa nimen kanssa?
Mikä ruotsalainen electroduo heitti keikan viime vuonna Helsingi
5
199
Vastaukset
- synthman
Veikkaisin tätä bändiä The Sound of Arrows kuuntele linkki : ) http://www.youtube.com/watch?v=fK0_PVaF8Pg
- kertokaahan
todella vaikea sanoa... ehkä se sitten oli tuo. Googlettamalla ei löytynyt Helsingin keikkaa... ainakaan äkkiseltään. Kiitos tuosta. Ehkä se oli tuo duo. Olitko itse paikalla??
- synthman
Kuuntelen syntikkapoppia paljon, ja löysin aikanaan tuon bändin netistä. En ollut paikalla. Puhdas arvaus : )
- kertokaahan
Mäkin kuuntelen tuollaista paljon, myös "kovempia" soundeja kuten Covenant yms. Harmi että latailu aiheuttaa vielä sen, ettei kukaan halua julkaista uutta musiikkia enää...
- synthman
Itse kuuntelen mieluummin melodisempaa syntikkapoppia, mutta en välttele industriaalia, ebm:ää jne sieltäkin joitan helmiä löytyy. Tässä muutama suosikkini saattaa olla tuttua....De/Vision, Mesh, Camouflage, Iris, And One, Cetu Javu, Electro Spektre, Informatik, KieTheVez, Lowe, Michigan, Portland, Spektralized......jne jne. Meitä syntikkapopin harrastajia taida tässä maassa paljon olla. Covenantilta muuta
ma hyvä biisi tulee mieleen kuten Call The Ships To Port, The Men ja Go Film : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329