Heippa hei, täällä Sheriffi, tuttavallisemmin Sherppa.
Aloittelen tässä juuri tämän palstan siivoamista, ja pyytäisin myös teitä keskustelijoita olemaan yhteistyökykyisiä, jottei tarvitsisi turhaan sensuroida ihan kamalaa määrää viestejä. Keskustelun säännöt varmasti tunnettekin, jos ette tunne, niin löytyvät kyllä tuolta vasemmasta palkista otsakkeen MUUTA alla olevan linkin SUOMI24 takaa.
Muutama ohje, joita uskoisin teidän keskustelijoiden kykenevän noudattamaan:
- Provoksi syyttely on turhaa, kukin kirjoittaa periaatteessa omalla vastuullaan - mieluusti kuitenkin tosijuttuja kehiin
- Aivan älyttömät aloitukset ja viestit voidaan poistaa (mm. aloitukset ja viestit, joissa listataan nimiksi nimiä, jotka eivät missään maassa sovellu ihmisen nimeksi).
- Ilman minkäänlaista selitystä/lähdettä lisätyt linkit poistetaan.
- Toisten keskustelijoiden ja näiden tekemien nimivalintojen herjaaminen aiheuttaa viestin poiston. Mielipiteen saa ilmaista (kiihtynytkin keskustelu sallitaan), mutta toisten tarpeetonta herjaamista tulee välttää.
OK: En pidä tästä nimestä koska yhdistän sen naapurin kissaan/koiraan/mummoon/pappaan/juoppoon/vauvaan, tms.
EI: Oot ihan tyhmä vatipää ja kaikki ******-nimiset ovat rumia haisuleita.
Toivottavasti tämä menee nyt yhdellä yrittämällä kaikille pikku ystäväisilleni jakeluun. Muistakaahan, että isoveli (tai oikeastaan isosisko) valvoo ;D
Hieman ohjeistusta...
sherppa
1
254
Vastaukset
- äääää
Suomi24:n ongelma on alunperinkin se että täälä saa kirjotella nimettömänä. Esim. Facessa keskustelu pysyy vielä suht asiallisena kun kaikki kirjottaa oman profiilinsa nimissä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408