Onko muita lähdössä Sinkkuristeilylle to13.9.2012 BALTIC PRINCESSille?
Täällä yksi sinkku nainen 24v Helsingistä lähdössä kyseiselle risteilylle.
Lähdössä Sinkkuristeilylle to13.9.2012 BALTIC PRINCESSille?
12
633
Vastaukset
- menossa mukana
olen lähdössä 13.9 balticille sinkku mies 28
Lähdössä ollaan kanssa itsekseni
Katos, kaverin kanssa ollaan tulossa. Hän lähteekin mukaan
- Sinkkumies-79
Moi!
Lähden kanssa 13.9 sinkkuristeilylle. - Menossa ollaan
Juu. Torstaina pitäisi tosiaan tuonne lähteä. Toivottavasti on hyvä meininki ja jos ei ole, niin pistetään olemaan. Asenne ratkaisee, oli sitten seuraa tai ei.
Itse olen 34v sinkkumies Helsingistä. - lapinnoita
31-vuotias vaalea lapinneito lähdössä "ehkä" mukaan :) Se vaan vielä epäilyttää kun keskellä viikkoa en saa ketään kaveriksi. Toki tämä on nimenomaan sinkkuristeily... mutta silti, yksin reissuun? Rohkaiskaa vähän :)
- Mukaan vaan
No eipä siellä yksin tarvitse koko aikaa olla, jos vaan yhtään kehtaa ottaa kontaktia ihmisiin ja olla menossa mukana.
En minä itse ainakaan pahastuisi, jos joku tuntematon tulisi höpöttelemään. Yksinhän minäkin olen sinne lähdössä.
- Rennosti1234
Kannattaa lähteä,hauskaa on varmasti ja uusia kokemuksia :)
- Tiina-Hki
minäkin yksin lähdössä
Hei, saako enää lippuja ko risteilylle ja hyttipaikkaa ? Tanssimies utelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104